KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
handel
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 218
Inflacja zmusza Polaków do większej rozwagi
Wyniki badania pracowni Kantar Polska pokazują, jak w ostatnim roku zmieniła się struktura konsumentów. Najliczniejszą grupą pozostają rozważni i pragmatyczni shopperzy, jednak pojawiło się więcej klientów z przymusu i cenoholików ...
2023-03-01 Soft drinks
Projekt zakazu sprzedaży energetyków dzieciom już w Sejmie
Partia Republikańska złożyła w Sejmie projekt nowelizacji ustawy o zdrowiu publicznym. Propozycja zakłada wprowadzenie zakazu sprzedaży napojów energetycznych osobom poniżej 18. roku życia, a także ograniczeń w reklamie tych produktów ...
2023-02-10 Soft drinks
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Wielu seniorów robi zakupy przez internet
Raport "Dojrzali konsumenci w Polsce" ARC Rynek i Opinia obala wiele stereotypów na temat konsumentów po 60-tym roku życia. Wyniki badania pokazują, że osoby z tej grupy wiekowej korzystają z nowych ...
2023-01-17 Soft drinks
Kobiety lubią promocje - stwierdza Barbora
Preferencje zakupowe dotyczące zakupów spożywczych nie są sprzężone z płcią. I choć to kobiety częściej polują na promocje, to jednak ich wybory dotyczące produktów spożywczych, nie różnią się tak bardzo od ...
2022-12-28 Soft drinks
firmy:
Barbora
Auchan liderem niskich cen w rankingu ASM
W najnowszym rankingu Koszyka Zakupowego Agencji ASM za wrzesień 2022 r. firma Auchan ponownie zajęła pozycję lidera, z najtańszym koszykiem zakupowym wśród sieci handlowych w Polsce. Równocześnie, w ramach trwającej ...
2022-10-26 Soft drinks
firmy:
Auchan
Polacy coraz bardziej wierzą promocjom
Rosnąca inflacja spowodowała, że co czwarty Polak bardziej wierzy promocjom. Jednocześnie w porównaniu z ubiegłym rokiem konsumenci znacząco ograniczyli robienie zakupów na zapas (38% versus 48% w 2021 roku) oraz kupowanie ...
2022-09-27 Soft drinks
Prawie 1/3 Polaków oszczędza "na wszystkim"
Taki wniosek płynie z badania postaw konsumentów wobec rosnących cen. Ponad 80% respondentów uważa, że w kolejnych miesiącach ceny produktów i usług nadal będą rosły. Jak wynika z badania przeprowadzonego ...
2022-09-22 Soft drinks
Biedronka ma najbardziej popularny program lojalnościowy
62% Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego. Coraz więcej z nas deklaruje też, że jest ich aktywnym użytkownikiem. W porównaniu z ubiegłym rokiem o 13 p.p. wzrósł odsetek osób korzystających ...
2022-09-13 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
PKN Orlen
,
Żabka
Aplikacja Stokrotki pobrana milion razy
Aplikacja mobilna "Nasza Stokrotka" ma już ponad milion użytkowników. To pokazuje, że odpowiada ona na oczekiwania klientów, dając wiele możliwości korzystania z tańszych zakupów. Jednocześnie jest to najlepiej oceniana aplikacja wśród ...
2022-09-08 Soft drinks
firmy:
Stokrotka
Biedronka publikuje trzeci raport zrównoważonego rozwoju
Biedronka opublikowała raport zrównoważonego rozwoju za 2021 rok. Jego podtytuł "Dla dobra wspólnego" podkreśla najważniejsze priorytety zaangażowania społecznego i środowiskowego, które są filarami strategii zrównoważonego rozwoju największej w Polsce sieci handlowej ...
2022-09-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Tańsza kawa z Żabki we własnym kubku
Od 17 sierpnia w sklepach sieci Żabka w całym kraju rozpoczęła się promocja, w trakcie trwania której klienci zapłacą mniej za wybraną kawę i inne gorące napoje, jeśli przygotują je we ...
2022-08-18 Soft drinks
firmy:
Żabka
Branża handlowa dłużnikiem reklamy
Firmy zajmujące się marketingiem, reklamą oraz PR-em zmagają się z problemem zatorów płatniczych. Mają przeszło 112,7 mln zł przeterminowanych zobowiązań finansowych, ale głównie dlatego, że same nie otrzymują należnych im pieniędzy ...
2022-07-20 Soft drinks
Niemal połowa Polaków oszczędza na żywności
Oszczędności na żywności to pierwszy i najprostszy do wdrożenia mechanizm, gdy budżety domowe zaczynają się kurczyć. Jak wynika z najnowszego badania, już 80% Polaków poszukuje tańszych produktów lub zamienników, a 40% ...
2022-07-15 Soft drinks
Prawie 70% Polaków spodziewa się wzrostu wydatków
Jak wynika z raportu "Skromniej i mniej, czyli życie polskiego konsumenta" opracowanego przez Strategy& Polska, 57% badanych Polaków uważa, że obecna sytuacja gospodarcza już wpłynęła negatywnie na ich oszczędności, 67% respondentów ...
2022-07-05 Soft drinks
Analiza zmian zachowania polskich klientów sklepów
Sklepy stacjonarne pozostają głównym kanałem zakupowym dla Polaków (89% zazwyczaj robi w nich zakupy) - wynika z najnowszego badania in-Store Media Polska, w którym skupiono się na zmianie zachowań polskich konsumentów ...
2022-06-09 Soft drinks
Analiza zmian zachowania polskich klientów sklepów
×
poprzedni
następny
W sklepach trwa wojna cenowa
W I kwartale 2022 roku o 22%, w stosunku do I kwartału 2021 r., wzrosła liczba promocji w handlu detalicznym. Najwięcej takich akcji realizują hipermarkety. W ich przypadku wzrost przekroczył 42% ...
2022-05-13 Soft drinks
LodoHerbata Harnaś trafiła do sklepów
Marka Harnaś wprowadza do oferty wyjątkową nowość - Harnaś Lodoherbatę. To piwo o smaku brzoskwiniowej mrożonej herbaty. Wraz z premierą, marka wchodzi w nowy dla siebie segment piw smakowych. Harnaś Lodoherbata ...
2022-04-25 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Żabka
marki:
Harnaś
LodoHerbata Harnaś trafiła do sklepów
×
Większość Polaków nie zmieniło nawyków zakupowych pod wpływem wojny
Ponad 70% konsumentów nie zmieniło nawyków zakupowych pod wpływem wojny w Ukrainie, wynika z badania przeprowadzonego przez Mindshare Polska. Większość ankietowanych nie ma nic przeciwko prowadzonej komunikacji reklamowej, jednak znaczący wpływ ...
2022-04-05 Soft drinks
Biedronka z szeroką ofertą na tłusty czwartek
Tłusty czwartek to jeden z najsłodszych dni w roku, kiedy - zgodnie z tradycją - dozwolone jest objadanie się. W ubiegłym roku klienci kupili w sklepach sieci Biedronka aż 31 mln ...
2022-02-23 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka z szeroką ofertą na tłusty czwartek
×
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[11]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [4]
› ostatni rok [12]
› kiedykolwiek [218]
działy
› zagranica [20]
› innowacje i nowości [7]
› inwestycje [6]
› dostawcy [3]
› akwizycje i fuzje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [58]
› Lidl [40]
› Tesco [23]
› Żabka [18]
› Kaufland [10]
› Carrefour [9]
› Rossmann [6]
› Intermarche [5]
› Auchan [4]
› E.Leclerc [4]
› Lewiatan [4]
› Netto [4]
› PKN Orlen [4]
› Real [4]
› Carlsberg [3]
› Coca-Cola [3]
› Grupa Żywiec [3]
› Kompania Piwowarska [3]
› Mokate [3]
› PepsiCo [3]
› Freshmarket [2]
› Grupa Maspex [2]
› Jeronimo Martins [2]
› Kolporter [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› McDonald's [2]
› Metro Group [2]
› Mlekovita [2]
› Nałęczów Zdrój [2]
› Piotr i Paweł [2]
› Selgros Cash&Carry [2]
› Aldi [1]
› Alma [1]
› Asda [1]
› Aviko [1]
› Barbora [1]
› Browar Namysłów [1]
› CEDC [1]
› Da Grasso [1]
› Dębowa Polska [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Develey [1]
› Dilmah [1]
› Elite Cafe [1]
› Eurocash [1]
› Frisco.pl [1]
› Intersnack Poland [1]
› Lotte Wedel [1]
› MarcPol [1]
› Mid Europa Partners [1]
› Mutti [1]
› Nestle [1]
› OSM Krasnystaw [1]
› OSM Radomsko [1]
› Perła Browary Lubelskie [1]
› Provincja [1]
› Rast [1]
› Red Bull [1]
› Roust Inc. [1]
› Sainsbury's [1]
› SDM Wieluń [1]
› Społem [1]
› Stokrotka [1]
› Strauss Cafe Poland [1]
› Stumbras [1]
› Transgourmet [1]
› Ustronianka [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [25]
› alkohol [23]
› kawa i herbata [15]
› słodycze i przekąski [13]
› inne produkty [12]
› owoce i warzywa [11]
› mleko [9]
› mięso i ryby [9]
firmy marketingowe
› Havas Media [3]
› Ogilvy & Mather [2]
› Starcom [2]
› Codemedia [1]
› DDB & Tribal [1]
› Duda Polska [1]
› Initiative [1]
› McCann [1]
› MediaCom [1]
› Media Group [1]
› MMT Management [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› Shootme [1]
› Tequila [1]
› Zenith [1]
marki
› Cisowianka [5]
› Coca-Cola [3]
› Tymbark [3]
› Tyskie [3]
› Warka [3]
› E.Wedel [2]
› Loyd [2]
› Algida [1]
› Biedronka [1]
› Carlsberg [1]
› Carrefour [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Felix [1]
› Harnaś [1]
› Kamis [1]
› Koral [1]
› Krakus [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kubuś [1]
› Makro [1]
› MK Cafe [1]
› Mlekovita [1]
› Mój Ulubiony [1]
› Mokate [1]
› Morliny [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nestle [1]
› Olej Kujawski [1]
› Pedros [1]
› Pepsi [1]
› Polski Cukier [1]
› Prymat [1]
› Red Bull [1]
› Rossman [1]
› Sobieski [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Tiger [1]
› Ustronianka [1]
› Winiary [1]
› Wojak [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA