KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
promocje i PR
Żywiec Zdrój
Liczba wyszukanych artykułów: 15
Żywiec Zdrój zainwestował 27 mln PLN w programy społeczne
Firma Żywiec Zdrój wspiera regiony, w których prowadzi działalność, nie tylko finansowo, ale także działając na rzecz rozwoju środowiska czy angażując się w rozwiązywanie lokalnych problemów. Wszystkie działania zostały podsumowane w ...
2018-06-09 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
Żywiec Zdrój po raz kolejny najcenniejszą marką wodną
Po raz 14. dziennik Rzeczpospolita zaprezentował ranking krajowych znaków towarowych, ocenianych pod względem ich wartości oraz siły i mocy rynkowej. Żywiec Zdrój po raz kolejny okazał się najmocniejszą marką wodną na ...
2018-02-27 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
Przyznano tytuły Marek Wysokiej Reputacji
Już po raz 12. Fundacja na rzecz reputacji marki "Premium Brand" ogłosiła laureatów badania reputacji osób, marek i firm. Osobą Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017 został Jurek Owsiak. Uhonorowano również 8 ...
2017-05-25 Soft drinks
firmy:
Nałęczów Zdrój
,
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
,
Cisowianka
Żywiec Zdrój marką Wysokiej Reputacji
Konsumenci po raz drugi przyznali Żywiec Zdrój tytuł Marki Wysokiej Reputacji w ogólnopolskim badaniu Premium Brand. Największa marka wodna została doceniona za wysoką jakość produktów, wprowadzane innowacje oraz działania edukacyjne ...
2017-05-06 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
Żywiec Zdrój najmocniejszą marką wodną
Trzynasta edycja rankingu najcenniejszych polskich marek dziennika Rzeczpospolita po raz kolejny wyróżniła Żywiec Zdrój jako najmocniejszą markę wodną na rynku napojów bezalkoholowych. Kategoria wody butelkowanej od lat zyskuje na znaczeniu ...
2017-01-30 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
Spożycie wody per capita wzrośnie w tym roku o 4 litry
Szacuje się, że w tym roku średnie spożycie wody butelkowanej w Polsce wzrośnie z 114 do 118 litrów na osobę. Z danych KPMG wynika, że na wody butelkowane przypada ok. 45% ...
2016-12-19 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
Spożycie wody per capita wzrośnie w tym roku o 4 litry
×
Żywiec Zdrój ulubioną marką wody
Marka Żywiec Zdrój otrzymała nagrodę „Ulubiona Marka 2015 – wybór konsumentów”. W ogólnopolskim badaniu przeprowadzonym przez instytut GfK Polonia na zlecenie Wydawnictwa Gospodarczego konsumenci najczęściej wskazywali Żywiec Zdrój, co dało marce ...
2015-09-16 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
Producenci wody butelkowanej zwiększyli budżety reklamowe
Firmy z branży wody butelkowanej mniej wydają na reklamy w telewizji, inwestują jednak więcej w pozostałych tradycyjnych mediach. Zdecydowanym liderem branży pod względem wydatków reklamowych jest Żywiec Zdrój. W pierwszej ...
2015-08-04 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Nestle
,
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
,
Kropla Beskidu
,
Kropla
,
Nałęczowianka
Nowe etykiety Żywiec Zdrój Smako-Łyk
Produkty z portfolio Żywiec Zdrój Smako-Łyk od końca marca dostępne są w opakowaniach z nowymi, owocowymi etykietami. Zmienia się nie tylko szata graficzna, ale także sposób komunikacji. Wprowadzeniu nowych etykiet ...
2015-04-01 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
MediaCom
,
VML
marki:
Żywiec Zdrój
Nowe etykiety Żywiec Zdrój Smako-Łyk
×
VII edycja programu „Mamo, Tato, wolę wodę”
Firma Żywiec Zdrój organizuje kolejną edycję programu edukacyjnego „Mamo, Tato, wolę wodę!”. Na początku listopada ruszyła VII edycja programu, w ramach którego poprzez zabawę podkreślana jest rola wody w codziennej diecie ...
2014-11-13 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
KidsLab
,
MediaCom
,
VML
marki:
Żywiec Zdrój
VII edycja programu „Mamo, Tato, wolę wodę”
×
Żywiec Zdrój podkreśla pozycję rynkową
13 sierpnia Żywiec Zdrój drugi etap kampanii wizerunkowej prowadzonej pod hasłem "Najlepsze czerpiemy z natury". Producent podkreśla, że jest to najpopularniejsza i najchętniej kupowana marka wody butelkowanej w Polsce. Na ...
2014-08-14 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
MediaCom
,
Y&R
marki:
Żywiec Zdrój
Najpopularniejsze marki wody w mediach
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną najpopularniejszych marek wód mineralnych oraz ich wydatki reklamowe. Ponad połowa publikacji o popularnych wodach pojawia się na Facebooku i forach. Z danych reklamowych admonit ...
2013-09-02 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
GFT Goldfruct
,
Muszynianka
,
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
,
Polska Woda
,
Voda Naturalna
,
WOMIR-SPA
,
Zbyszko
,
Żywiec Zdrój
marki:
Kinga Pienińska
,
Żywiec Zdrój
,
Veroni Mineral
,
Kropla Beskidu
,
Nałęczowianka
,
Primavera
,
Muszynianka
,
Cisowianka
,
Dobrowianka
,
Voda
Ponad 400 mln PLN na reklamę napojów
W I połowie 2013 r. producenci napojów bezalkoholowych przeznaczyli na działania reklamowe (bez internetu) 409,4 mln PLN, o 5,9% więcej niż rok wcześniej. Budżet Coca-Coli był dwukrotnie większy niż Pepsi, wyraźnie ...
2013-08-30 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Grupa Maspex
,
Hoop Polska
,
Nałęczów Zdrój
,
PepsiCo
,
Tymbark
,
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich
,
Żywiec Zdrój
,
Equinox
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Pepsi
,
Coca-Cola
,
Hoop
,
Staropolanka
,
Cisowianka
,
Dobrowianka
Wyniki badania European Trusted Brands
Przegląd Reader's Digest ogłosił wyniki badania European Trusted Brands 2013. Marka Żywiec Zdrój została nagrodzona Złotym Godłem Trusted Brand 2013 w kategorii Woda. O zwycięstwie decydowała liczba oddanych na markę głosów ...
2013-05-09 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
marki:
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
E.Wedel
,
Algida
,
Koral
,
Olej Kujawski
,
Kropla Beskidu
,
Nałęczowianka
,
Dr.Oetker
,
Muszynianka
,
Winiary
,
Nestle
,
Cisowianka
Wyniki badania European Trusted Brands
×
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
Wydawnictwo Reader's Digest ogłosiło wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands. Wśród tegorocznych laureatów znalazły się marki: Nestle, Winiary, Dr. Oetker, E. Wedel, Algida, Koral, Kujawski, Delma, Żywiec Zdrój oraz Cisowianka ...
2012-05-24 Soft drinks
firmy:
Bunge
,
Dr.Oetker
,
Lotte Wedel
,
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
,
PPL Koral
,
Reader's Digest
,
Unilever
,
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
E.Wedel
,
Algida
,
Koral
,
Dr.Oetker
,
Kujawski
,
Winiary
,
Nestle
,
Cisowianka
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [15]
działy
› innowacje i nowości [1]
› handel [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Żywiec Zdrój [14]
› Nałęczów Zdrój [4]
› Coca-Cola [3]
› Nestle [3]
› Biedronka [1]
› Bunge [1]
› Dr.Oetker [1]
› GFT Goldfruct [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hoop Polska [1]
› Lidl [1]
› Lotte Wedel [1]
› Muszynianka [1]
› PepsiCo [1]
› Polska Woda [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Tymbark [1]
› Unilever [1]
› Voda Naturalna [1]
› WOMIR-SPA [1]
› Zbyszko [1]
› Zespół Uzdrowisk Kłodzkich [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [15]
› kawa i herbata [2]
› słodycze i przekąski [2]
› inne produkty [2]
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
› MediaCom [3]
› VML [2]
› Equinox [1]
› KidsLab [1]
› Y&R [1]
marki
› Cisowianka [5]
› Kropla Beskidu [3]
› Nałęczowianka [3]
› Algida [2]
› Delma [2]
› Dobrowianka [2]
› Dr.Oetker [2]
› E.Wedel [2]
› Koral [2]
› Muszynianka [2]
› Nestle [2]
› Winiary [2]
› Coca-Cola [1]
› Hoop [1]
› Kinga Pienińska [1]
› Kropla [1]
› Kujawski [1]
› Olej Kujawski [1]
› Pepsi [1]
› Primavera [1]
› Staropolanka [1]
› Tymbark [1]
› Veroni Mineral [1]
› Voda [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA