KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
promocje i PR
ostatni rok
Lidl
Liczba wyszukanych artykułów: 3
Polacy chętnie korzystają z programów lojalnościowych
Badanie „Monitor programów lojalnościowych 2024” przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia pokazuje, że 72% Polaków korzysta z co najmniej jednego programu lojalnościowego, co stanowi wzrost o 8 punktów procentowych w porównaniu ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Lidl oficjalnym partnerem Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lidl oficjalnym partnerem Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
×
Trwa wojna cenowa Biedronki z Lidlem
Dwie czołowe sieci handlowe prowadzą już otwartą wojnę cenową. W ostatnim czasie w Lidlu można kupić np. litrowe mleko świeże 2% za 1,59 zł, 10 jaj za 2,69 zł, czy opakowanie ...
2024-02-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
działy
› handel [3]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA