KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
promocje i PR
ostatni rok
Biedronka
Liczba wyszukanych artykułów: 3
Polacy chętnie korzystają z programów lojalnościowych
Badanie „Monitor programów lojalnościowych 2024” przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia pokazuje, że 72% Polaków korzysta z co najmniej jednego programu lojalnościowego, co stanowi wzrost o 8 punktów procentowych w porównaniu ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Biedronka wskazuje lodowe trendy
Z okazji przypadającego na 21 lipca Dnia Lodów sieć sklepów Biedronki stwierdziła, że Polacy w 2023 r. kupili o 13% więcej lodów niż rok wcześniej, najchętniej wybierają te na patyku lub ...
2024-07-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Trwa wojna cenowa Biedronki z Lidlem
Dwie czołowe sieci handlowe prowadzą już otwartą wojnę cenową. W ostatnim czasie w Lidlu można kupić np. litrowe mleko świeże 2% za 1,59 zł, 10 jaj za 2,69 zł, czy opakowanie ...
2024-02-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
działy
› handel [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [2]
kategorie rynkowe
› mleko [1]
› słodycze i przekąski [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA