KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Winiary
kiedykolwiek
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 106
Trwa druga edycja loterii Budyniowe Love
Trwa druga edycja loterii konsumenckiej marki WINIARY – Budyniowe Love. Dla fanów jesiennej aury, dostępne są dwa limitowane smaki budyni - Pumpkin Spice Latte oraz Karmelizowane Jabłko. Z okazji budyniowego sezonu ...
2024-11-07 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Winiary
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Nowy „WINIARY Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „WINARY Pomysł na sycącą ogonową” i „WINIARY Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland. Działania są ...
2024-10-31 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Film Produkcja
,
Mindshare
,
Orka
,
Publicis
marki:
Winiary
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
×
Jesienne budynie marki Winiary
Marka Winiary wprowadza na rynek limitowaną, jesienną edycję budyni. Od teraz można przyrządzić budyniowe Pumpkin Spice Latte oraz budyń o smaku Karmelizowanego Jabłka. Smak Pumpkin Spice Latte zainspirowany został popularnym smakiem ...
2024-09-25 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Jesienne budynie marki Winiary
×
14. edycja programu edukacyjnego Winiary
Wystartowała kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest zero waste. Na uczestników czeka wiele konkursów, niespodzianek i nagród ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Wycofanie partii sosów Winiary ze względu na możliwą obecność glutenu
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany przez firmę Nestle Polska o dobrowolnym wycofaniu z obrotu i od konsumentów określonych partii trzech sosów marki WINIARY. Powodem wycofania produktów jest wykrycie obecności glutenu w ...
2024-07-04 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Startuje nowy program lojalnościowy Winiary
Wystartował nowy program lojalnościowy – Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY. Inicjatywa marki składa się z dwóch filarów: programu społecznego oraz loterii promocyjnej. Członkowie mają szanse na atrakcyjne nagrody, ale również mogą ...
2024-04-02 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Startuje nowy program lojalnościowy Winiary
×
Nestle promuje sosy pieczeniowe Winiary
Rusza kampania pod hasłem „Sos Pieczeniowy Winiary. Nabieraj ze smakiem”. Jest to element wprowadzający nową platformę komunikacji, która prezentuje produkty jako niezastąpiony element współczesnych dań. – Naszym zadaniem było pokazanie, że ...
2024-02-22 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Graffiti
,
Mindshare
,
Orka
,
Publicis
marki:
Winiary
Trwa loteria konsumencka budyni Winiary
- Budyń stanowi bazę do rozwoju kulinarnej kreatywności - oprócz standardowej formy podania, można z niego przyrządzić m.in. racuchy budyniowe, dodać do owsianki albo ciasta. Dzięki różnorodności wariantów smakowych deserowej oferty ...
2023-11-02 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Trwa loteria konsumencka budyni Winiary
×
Ogólnopolska loteria marki Winiary
Firma Nestle Polska powierzyła agencji Unique One przygotowanie kampanii dla marki Winiary pod hasłem „Budyniowe Love”. Loteria trwa do 30 listopada br. 2 października ruszyła ogólnopolska loteria audioteksowa dla marki Winiary ...
2023-10-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Winiary
Ogólnopolska loteria marki Winiary
×
13. edycja programu „Gotuj się na zmiany”
Startuje kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”. Celem akcji jest propagowanie dobrych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych, a także zainteresowanie ich odpowiedzialnym podejściem ...
2023-09-06 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
NAV Agency
,
UM Thrive
marki:
Winiary
Winiary i Netto we wspólnej akcji promującej niemarnowanie
Wystartowała akcja promocyjna pod hasłem „Wygrywanie za niemarnowanie”. To wspólna inicjatywa marki Winiary i sieci handlowej Netto, które chcą zachęcać konsumentów do wdrażania zasad zero waste w swojej kuchni. Na zwycięzców ...
2023-06-15 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Netto
marki:
Winiary
Winiary i Netto we wspólnej akcji promującej niemarnowanie
×
Marka Winiary pyta „A Ty, co masz pod ręką”
Nowa kampania marki Winiary „A Ty, co masz pod ręką” promuje nowe warianty smakowe z linii Pomysł na - „Leczo z tego, co jest pod ręką”, „Curry z tego, co zostało” ...
2023-04-18 Food & drinks
firmy:
Nestlé
,
Chimney
,
Graffiti
,
Publicis
,
UM Thrive
marki:
Winiary
Winiary zachęcają do zero waste
Pod hasłem "Winiary Pomysł na... dania z tego, co pod ręką" marka rozpoczęła kampanię, w której nie tylko zachęca do gotowania w duchu zero waste, ale wspiera również działania edukacyjne organizacji ...
2023-03-23 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Winiary zachęcają do zero waste
×
Wirtualna książka kucharska marki Winiary
Marka Winiary wprowadza narzędzie, które ma pomóc wszystkim miłośnikom gotowania. CookBook pełni funkcję osobistej, wirtualnej książki kucharskiej - pozwala zapisać i przechowywać ulubione przepisy z dowolnego źródła i w różnej formie ...
2023-02-22 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Winiary otwierają jadłodzielnię w Warszawie
W ramach programu "Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu", marka Winiary otworzyła nowy punkt sąsiedzkiego dzielenia się żywnością. Jadłodzielnia stworzona we współpracy z Fundacją CHOPS stanęła obok budynku Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w ...
2023-01-16 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Rusza nowa kolejna konkursu "Winiary Drugie życie słoika"
Marka Winiary po raz kolejny organizuje konkurs "Drugie życie słoika", w którym inspiruje konsumentów do niemarnowania. Zgłoszenia kreatywnych zastosowań dla słoików po Majonezie Dekoracyjnym Winiary przyjmowane będą do 08 stycznia 2023 ...
2022-12-19 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Zupy Winiary z uratowanych warzyw
Marka Winiary podejmuje wiele działań, aby ograniczyć zjawisko marnowania żywności w Polsce. Tym razem rozszerza swoje portfolio o nowe zupy, ratując niedoskonałe warzywa, które cechuje nietypowa wielkość, kształt czy drobne przebarwienia ...
2022-10-18 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Zupy Winiary z uratowanych warzyw
×
poprzedni
następny
12. edycja programu edukacyjnego marki Winiary
Winiary zapraszają przedszkola oraz szkoły podstawowe do udziału w 12. edycji programu edukacyjnego Winiary "Gotuj się na zmiany", która ruszyła 1 września. Za organizację programu w odświeżonej formule odpowiada agencja kreatywna ...
2022-09-19 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Ruszyła loteria „Sosy Winiary robią różnicę”
Firma Nestle Polska rozpoczęła ogólnopolską loterię audioteksową dla marki Winiary pod hasłem "Sosy Winiary robią różnicę". Zgłoszenia do loterii przyjmowane są do 15 sierpnia i obejmują produkty do makaronu marki Winiary ...
2022-08-05 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
UM Thrive
,
Unique One
marki:
Winiary
Ruszyła loteria „Sosy Winiary robią różnicę”
×
Loteria audioteksowa dla marki Winiary
Firma Nestle powierzyła agencji Unique One opracowanie ogólnopolskiej loterii dla marki Winiary pod hasłem "Sosy Winiary robią różnicę". Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 15 czerwca do 15 sierpnia 2022 ...
2022-06-21 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Winiary
Loteria audioteksowa dla marki Winiary
×
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
[6]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [4]
› ostatni rok [7]
działy
› handel [17]
› badania [11]
› innowacje i nowości [8]
› zagranica [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [103]
› Kolporter [5]
› Biedronka [4]
› Intermarche [4]
› Kaufland [4]
› Lidl [3]
› Unilever [3]
› Indykpol [2]
› Bakalland [1]
› Bunge [1]
› Coca-Cola [1]
› Dr.Oetker [1]
› Frito Lay [1]
› Hoop Polska [1]
› Lotte Wedel [1]
› McDonald's [1]
› Mondelez Polska [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Nestlé [1]
› Netto [1]
› PPL Koral [1]
› Prima Poland [1]
› Reader's Digest [1]
› Stokrotka [1]
› Tesco [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [76]
› słodycze i przekąski [13]
› owoce i warzywa [7]
› napoje bezalkoholowe [5]
› kawa i herbata [5]
› mięso i ryby [3]
firmy marketingowe
› Unique One [18]
› Publicis [17]
› MEC [13]
› UM Thrive [12]
› Lemon Sky [5]
› BITEME!concept [4]
› Graffiti [4]
› Orka [4]
› Chimney [2]
› Legend Group [2]
› Mindshare [2]
› NAV Agency [2]
› Albedo Marketing [1]
› Artcore [1]
› CluePR [1]
› Cursor [1]
› Film Produkcja [1]
› Garden of Words [1]
› Golden Submarine [1]
› Heureka [1]
› Linea Recta [1]
› Mint Media [1]
› Oglivy & Mather [1]
› Papaya [1]
› Papaya Films [1]
› Prime Film Production [1]
› VML [1]
marki
› Kit Kat [7]
› Lion [6]
› Nescafe [6]
› Nesvita [5]
› Princessa [4]
› Maggi [3]
› Nestle [3]
› After Eight [2]
› Algida [2]
› Cisowianka [2]
› Delma [2]
› Dr.Oetker [2]
› E.Wedel [2]
› Knorr [2]
› Koral [2]
› Nesquik [2]
› Prince Polo [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Ba! [1]
› Coca-Cola [1]
› Dawtona [1]
› Indykpol [1]
› Jupik [1]
› Jutrzenka [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kujawski [1]
› Lajkonik [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Olej Kujawski [1]
› Paola [1]
› Poldrob [1]
› Prima [1]
› Sunbites [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA