KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Frugo
Black
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Marka 4move oficjalnym partnerem reprezentacji Polski
Marka napojów izotonicznych 4MOVE została oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. Napoje 4MOVE będą elementem zgrupowań kadry narodowej, treningów oraz meczów reprezentacji. Ponadto logotyp marki pojawi się m.in. na bandach reklamowych czy ...
2024-06-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
,
Frugo
,
4Move
Marka 4move oficjalnym partnerem reprezentacji Polski
×
FoodCare zagra z WOŚP
Firma FoodCare oraz należące do niej marki: Black, Gellwe i Frugo po raz kolejny zagrają z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. - To dla nas zaszczyt i ogromna przyjemność, po raz ...
2016-01-05 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
,
Black
,
Frugo
Black i Frugo zagrają z WOŚP
Po raz kolejny marki Frugo oraz Black Energy Drink zagrają razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Podczas 23. Finału Orkiestry będzie można wylicytować unikalne przedmioty przekazane przez firmę FoodCare, właściciela obu ...
2015-01-09 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
,
Frugo
FoodCare szykuje się do akwizycji
- FoodCare rozgląda się na rynku za markami "z interesującą historią", które mogłyby wzbogacić portfolio, poinformował agencję ISBnews prezes FoodCare Wiesław Włodarski. - Stale rozwijamy portfolio tworząc produkty, które wyprzedzają ...
2014-09-30 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
,
Frugo
,
4Move
FoodCare chce zwiększyć eksport
Marki należące do FoodCare zanotowały w 2013 r. dobre wyniki. Motorami sprzedaży firmy były: napój energetyczny Black, marka Frugo, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella ...
2014-03-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
Black i Frugo grają z WOŚP
Marki napojów Frugo oraz Black Energy Drink kolejny raz grają z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Fani z całej Polski mogą wylicytować wyjątkowe przedmioty przekazane przez firmę FoodCare - producenta obu marek ...
2014-01-08 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
,
Frugo
FoodCare zapowiada wzrost eksportu marki Black
Producent napoju energetycznego Black chce zdynamizować sprzedaż tej marki na zagranicznych rynkach. Firma zapowiada ekspansję w USA, gdzie będzie ją wspierać Mike Tyson. FoodCare ogłosił, że tegoroczny budżet promocyjny firmy ...
2013-05-14 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
Grey
,
Mindshare
marki:
NGine
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
Frugo i Black bierze udział w akcji "Grasz o staż"
Początkiem kariery zawodowej dla studentów może być udział w konkursie "Grasz o staż", który daje możliwość odbycia praktyk w renomowanych firmach. Na studentów i absolwentów, którzy pragną zdobywać doświadczenia zawodowe w ...
2013-04-05 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
,
Frugo
Warsztaty Filmu Reklamowego z markami Frugo i Black
12 stycznia w Łódzkiej Szkole Filmowej ruszą prowadzone przez Szkołę Mistrzów Reklamy Warsztaty Filmu Reklamowego, których bohaterami będą marki Frugo i Black (FoodCare). Zadaniem uczestników trzydniowych warsztatów będzie przygotowanie spotu ...
2012-12-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
,
Frugo
FoodCare na zakupach
Grupa spożywcza FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo, Black, 4Move czy Gellwe, rozbudowuje portfolio napojów energetycznych. Firma, która ma w ofercie napój Black i N-Gine, przejmuje od PB Group Premium Beverages ...
2012-12-05 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Premium Beverages
marki:
NGine
,
Blow
,
Gellwe
,
La Mattina
,
Black
,
Frugo
,
4Move
Budżet reklamowy Black i Frugo to 65 mln PLN
- Na działania reklamowe napojów Black i Frugo przeznaczymy w 2012 r. 65 mln PLN - mówi w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl Paulina Włodarska, dyr. marketingu FoodCare. Sprzedaż Frugo w Polsce przyniesie ...
2012-08-16 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Grupa Maspex
marki:
Tiger
,
Black
,
Frugo
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [11]
działy
› badania [4]
› zagranica [4]
› inwestycje [2]
› innowacje i nowości [1]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› FoodCare [11]
› Grupa Maspex [1]
› Premium Beverages [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [11]
› słodycze i przekąski [4]
› inne produkty [2]
› mleko [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› BrandLab [1]
› Grey [1]
› Mindshare [1]
marki
› 4Move [3]
› Gellwe [3]
› Fitella [2]
› NGine [2]
› Blow [1]
› La Mattina [1]
› Tiger [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA