KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Grześki
Kolterman Media Communications
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 16
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
Marka Grześki (Colian), ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”. Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ...
2024-10-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AżTuNagle
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
×
Telewizyjna kampania sponsorska Mikołaj Grześki
Do 24 grudnia przed wybranymi blokami programowymi, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, potrwa kampania sponsorska wspierająca komunikacyjnie świąteczny produkt Colian – Mikołaj Grześki. To kolejny, po spocie reklamowym „Polskie słodycze na polskie ...
2023-11-16 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Peppers Ghost
marki:
Grześki
Telewizyjna kampania sponsorska Mikołaj Grześki
×
Bożonarodzeniowa kampania telewizyjna Colian
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian, realizowana pod hasłem "Polskie słodycze na polskie święta". Spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć ...
2021-11-22 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Peppers Ghost
marki:
Śliwka Nałęczowska
,
Goplana
,
Familijne
,
Jeżyki
,
Grześki
Bożonarodzeniowa kampania telewizyjna Colian
×
poprzedni
następny
Grześki wychodzą na miasto
Latem marka Grześki stawia na silną kampanię outdoorową, realizowaną w ramach platformy komunikacyjnej "Każdy ma swoje Grześki". W czerwcu w wybranych miastach pojawiły się niestandardowe "grzeszne" murale. W Warszawie podczas ...
2021-06-28 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Brand Bridge
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Grześki wychodzą na miasto
×
poprzedni
następny
„Milion Grześków do wygrania” po raz trzeci
Milion wafli Grześki jest do wygrania w loterii konsumenckiej marki, która ruszyła 1 maja i potrawa do końca czerwca. Akcja oparta na mechanizmie instant win w ubiegłych latach cieszyła się ogromną ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
G3
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
„Milion Grześków do wygrania” po raz trzeci
×
Druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem "Każdy ma swoje Grześki". 11 stycznia wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie ...
2021-01-11 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
MullenLowe
marki:
Grześki
Druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
×
poprzedni
następny
Platforma komunikacyjna marki Grześki
Marka Grześki w listopadzie wystartowała z nową platformą komunikacyjną. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej pod hasłem "Każdy ma swoje Grześki" potrwa do 20 grudnia w telewizji i internecie. - Nowa platforma ...
2020-11-16 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
MullenLowe
marki:
Grześki
Platforma komunikacyjna marki Grześki
×
Loteria Grześków z okazji powrotu do szkoły
Świecące buty i sznurówki, a w wielkim finale rowery z oświetleniem - oto nagrody w ogólnopolskiej loterii marki Grześki, która startuje 24 sierpnia br. Akcja, adresowana głównie do młodszych konsumentów, wspiera ...
2020-08-24 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AdValue
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Loteria Grześków z okazji powrotu do szkoły
×
Grześki bez polewy promowane na lato
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako przekąski w upalne dni. W czerwcu w mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem "Grześki latem nie pływają w ...
2020-06-01 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Grześki bez polewy promowane na lato
×
„2 Miliony Grześków do wygrania”
Aż 2 miliony wafelków Grześki można wygrać w loterii marki, która startuje 1 lutego. To już druga edycja akcji promocyjnej, opartej na mechanizmie instant win, która w ubiegłym roku cieszyła się ...
2020-02-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
G3
,
Initiative
,
Just
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
„2 Miliony Grześków do wygrania”
×
poprzedni
następny
Jesienna promocja marki Grześki
Grześki wystartowały z tegoroczną odsłoną kampanii "back to school", która potrwa do połowy września. W sklepach pojawiły się dodatkowe ekspozycje z komunikacją szkolnego autobusu. W telewizji i internecie zaplanowano kampanię spotową ...
2019-08-20 Food & drinks
firmy:
Colian
,
First Line Polska
,
Initiative
,
Just
,
Kolterman Media Communications
,
Pure Play
marki:
Jeżyki
,
Grześki
Jesienna promocja marki Grześki
×
Wakacyjna kampania marki Grześki
W czerwcu startuje silna kampania reklamowa marki Grześki. Działania, realizowane pod hasłem "Grześki latem nie pływają w czekoladzie", wspierają ofertę wafli bez polewy, jako idealną przekąskę w upalne dni. Kampania ...
2019-06-03 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Pure Play
marki:
Grześki
Wakacyjna kampania marki Grześki
×
Marka Grześki strategicznym partnerem filmu
W wigilijny wieczór będzie miała miejsce premiera filmu "Grześki sami w domu", którego marka Grześki jest wyłącznym partnerem. W tym roku Polsat, tuż przed filmem "Kevin sam w Nowym Jorku", wyemituje ...
2017-12-21 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Aldentro
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Marka Grześki strategicznym partnerem filmu
×
poprzedni
następny
Grześki w miniserialu telewizyjnym
11 września telewizja telewizja Polsat rozpocznie emisję nowego miniserialu "Grześki wracają do szkoły". Sponsorem produkcji o zabawnych perypetiach rodziny wracającej do powakacyjnej rzeczywistości, jest marka Grześki. Miniserial opowiada o rodzinie ...
2017-09-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Aldentro
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Grześki w miniserialu telewizyjnym
×
Akcja konsumencka marki Grześki
Z myślą o dzieciach wracających do szkoły marka Grześki organizuje akcję konsumencką pt. Grześki wracają do szkoły. Początek roku szkolnego umilą im chrupiące wafelki i grześkowe plecaki, które można wygrać w ...
2017-07-25 Food & drinks
firmy:
Colian
,
3M Projekt
,
Gong
,
Kolterman Media Communications
,
Universal McCann
marki:
Grześki
Akcja konsumencka marki Grześki
×
Nowa kampania reklamowa marki Grześki
1 maja rusza kampania reklamowa, promująca kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i najnowszą propozycję marki - Grześki Gofree. Prowadzona pod hasłem "Lekkości im nie odmówisz", komunikacja będzie realizowana równolegle w ...
2017-04-27 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Just
,
Kolterman Media Communications
,
Opus Film
,
Universal McCann
marki:
Grześki
Nowa kampania reklamowa marki Grześki
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [16]
działy
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Colian [16]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [16]
firmy marketingowe
› Kolterman Media Communications [16]
› Initiative [11]
› Gong [4]
› Just [3]
› Lemon [3]
› Aldentro [2]
› G3 [2]
› MullenLowe [2]
› Peppers Ghost [2]
› Pure Play [2]
› Universal McCann [2]
› 3M Projekt [1]
› AdValue [1]
› AżTuNagle [1]
› Brand Bridge [1]
› First Line Polska [1]
› NAV Agency [1]
› Opus Film [1]
marki
› Jeżyki [2]
› Familijne [1]
› Goplana [1]
› Śliwka Nałęczowska [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA