KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni rok
Grupa Żywiec
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Reklama Warki niezgodna z normami etyki
Reklama piwa Warka z udziałem piłkarza Jakuba Błaszczykowskiego i siatkarza Michała Kubiaka, emitowana wiosną i latem tego roku, została uznana przez Komisję Etyki Reklamy (KER) za niezgodną z normami etycznymi. KER ...
2024-10-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Warka
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
Warka Energy powstała z myślą o młodych dorosłych. To także do nich skierowane są działania komunikacyjne marki, która jest wszędzie tam, gdzie dorośli przedstawiciele Gen Z. Tym razem Warka Energy sięgnęła ...
2024-08-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
×
poprzedni
następny
Królewska drużyna powraca
Królewskie, największa marka w Warszawie i na Mazowszu oraz Legia – jeden z symboli stolicy i najpopularniejszy klub w Polsce, świętują 20-lecie współpracy. Z tej okazji na półki trafiła limitowana kolekcja ...
2024-08-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Global Shopper Marketing
marki:
Królewskie
Królewska drużyna powraca
×
Aktywacja Grupy Żywiec w ramach kampanii Trzymaj Pion
3 sierpnia 2024 r. na warszawskich Bulwarach wiślanych w restauracji Bezkres, w godzinach od 13:00 do 17:00, będzie można skorzystać z darmowego mobilnego serwisu rowerowego prowadzonego przez specjalistów z Roadbike.pl, sprawdzić ...
2024-07-31 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
Aktywacja Grupy Żywiec w ramach kampanii Trzymaj Pion
×
Marka Żywiec z najdłuższą loterią w historii
W tym sezonie marka Żywiec wyróżni się na tle innych loterii konsumenckich – wszystko dzięki aktywacji „Wygrywaj Codziennie”, w ramach której do zdobycia są nie tylko nagrody pieniężne, ale także bilety ...
2024-05-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
Marka Żywiec z najdłuższą loterią w historii
×
Rusza energetyczna kampania Warki Energy
Warka Energy to napój energetyczny który powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem ...
2024-05-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Cream
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Limitowana kolekcja puszek Żywiec x Andrzej Pągowski
Z okazji 15. edycji trasy Męskie Granie marka Żywiec przygotowała dla fanów wyjątkową niespodziankę. Po premierze utworu „Myślę sobie, Ż” Brodka x Igo, czas na kolejną kolaborację – tym razem z ...
2024-05-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
marki:
Żywiec
Limitowana kolekcja puszek Żywiec x Andrzej Pągowski
×
Najnowsza kampania Desperadosa z udziałem Reto
Bohaterem tegorocznej kampanii marki piwa Desperados jest raper Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”, będąca kontynuacją ubiegłorocznej platformy, która spotkała się z dużym zainteresowaniem konsumentów ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
Dentsu Aegis
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Desperados
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
Przed nami lato pełne sportowych emocji. Z tej okazji Warka, znana ze wspierania zarówno polskich sportowców, jak i kibiców, postanowiła przygotować dla nich coś wyjątkowego. - W najnowszej loterii marki codziennie ...
2024-04-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Dentsu Aegis
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
×
Nowa kampania marki Żywiec
W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W tym roku kanwą opowieści o radości i optymistycznym podejściu do życia jest utwór „Myślę ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Dentsu Aegis
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Riodepost
,
Starcom
marki:
Żywiec
Co dziesiąty Polak rezygnuje w styczniu z alkoholu
Co trzeci Polak (34%) ma w swoim otoczeniu kogoś, kto w styczniu powtrzymał się od spożywania napojów alkoholowych. Co dziesiąty z kolei sam zdecydował się na podjęcie wyzwania Dry January – ...
2024-02-09 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [3]
działy
› innowacje i nowości [1]
› badania [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [10]
› napoje bezalkoholowe [3]
firmy marketingowe
› Hope [5]
› Starcom [5]
› 2012 [4]
› Global Shopper Marketing [4]
› Artegence [3]
› Dentsu Aegis [3]
› Twin [3]
› G3 [2]
› Watchout [2]
› Cream [1]
› Feeders [1]
› Opus Film [1]
› Riodepost [1]
› Studio Głośno [1]
marki
› Warka [4]
› Żywiec [3]
› Desperados [1]
› Królewskie [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA