KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni rok
Mondelez Polska
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Vito Bambino w kampanii marki Oreo
„Daj się zakręcić” to hasło nowej kampanii ciastek Oreo zrealizowanej przez brandy Publicis Groupe Poland, która ruszyła 1 lipca. Ambasadorem marki został Vito Bambino. Kampania jest lokalną odsłoną globalnej platformy Oreo ...
2024-07-02 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Papaya Films
,
Performics
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Vito Bambino w kampanii marki Oreo
×
Prince Polo z nową platformą komunikacji
Ruszyła platforma komunikacji marki Prince Polo pod hasłem „Każdy kocha Prince Polo... po swojemu”. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku marki jako lidera rynku. Kampania ruszyła 1 kwietnia i obejmuje działania TVC ...
2024-05-07 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Papaya Films
,
Spark Foundry
marki:
Prince Polo
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. W ramach działań przewidziana została ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
7Days
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
×
Nowa platforma komunikacji marki Nussbeisser
Platforma komunikacji pod hasłem „Chrupnij Życie” Nussbeisser to pierwsze działanie przygotowane przez agencję Ogilvy. Spot kampanii „Chrupnij Życie” przenosi odbiorców do świata bogatego w doznania smakowe. Komunikacja skupia się na podkreśleniu ...
2024-03-22 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Ogilvy & Mather
,
Spark Foundry
marki:
Nussbeisser
Nowa platforma komunikacji marki Nussbeisser
×
Mondelez wycofuje kilka partii batonów Milka
Główny Inspektor Sanitarny został poinformowany przez firmę Mondelez Polska o dobrowolnym wycofaniu trzech partii batonów Milka Oreo (37g) ze względu na możliwe zanieczyszczenie produktu fragmentami plastiku. Wycofaniem objęte zostały następujące partie: ...
2024-02-16 Soft drinks
firmy:
Mondelez Polska
marki:
Milka
Mondelez wycofuje kilka partii batonów Milka
×
Limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN
Oreo od lat wprowadza do sklepów limitowane edycje swoich produktów. Tym razem marka połączyła siły z bohaterem gry PAC-MAN i stworzyła ciastka, które wyglądają jak jego labirynt. PAC-MAN, komputerowa zręcznościowa gra ...
2024-02-01 Soft drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
IQ Marketing
,
Publicis
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Limitowana edycja ciastek Oreo PAC-MAN
×
FILTRY
działy
› innowacje i nowości [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [6]
firmy marketingowe
› Spark Foundry [5]
› Publicis [3]
› Big Picture [2]
› Papaya Films [2]
› IQ Marketing [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Performics [1]
marki
› Oreo [2]
› 7Days [1]
› Milka [1]
› Nussbeisser [1]
› Prince Polo [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA