KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni rok
Value Media
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 10
Wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
Marka JemyJemy, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku ...
2024-10-03 Food & drinks
firmy:
Profi
,
21gram
,
Value Media
Wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
×
poprzedni
następny
Hochland promuje smart cooking wspólnie z Thermomix
Marka Hochland nawiązała współpracę z marką Thermomix, mającą na celu zachęcenie Polaków do bardziej efektywnego i sprawnego organizowania posiłków, przy jednoczesnym zachowaniu ich różnorodności oraz walorów smakowych. Od tej pory wszyscy ...
2024-09-26 Soft drinks
firmy:
Hochland
,
Friends
,
Say Hi
,
Value Media
Dawtona z lokowaniem w MasterChef
Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w najnowszej 13. edycji telewizyjnego programu MasterChef. Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach show, którego emisja rozpocznie się 1 września br. Za koncept pozycjonowania ...
2024-09-02 Soft drinks
firmy:
ZPOW Dawtona
,
Value Media
marki:
Dawtona
Żabka promuje usługi dostępne w sklepach
W ponad 10 tys. sklepów sieci Żabka można nie tylko zapłacić rachunki, kupić i zarejestrować starter GSM, wpłacić lub wypłacić pieniądze, nadać i odebrać przesyłkę, ale także m.in. oddać buty do ...
2024-06-10 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
Gong
,
Value Media
Żabka promuje usługi dostępne w sklepach
×
poprzedni
następny
Żabka rozpoczyna kampanię „Weź to na gorąco!”
22 maja Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA. Kampania obejmuje stacje telewizyjne i radiowe, kina ...
2024-05-23 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
Cukier
,
F25
,
H2O
,
Value Media
Żabka rozpoczyna kampanię „Weź to na gorąco!”
×
Żabka promuje sklepy Nano
Żabka Nano wystartowała z nową kampanią digitalową pod hasłem #NANOrmalnie. Jej celem jest edukowanie nowych i powracających klientów, jak działa format, a także zachęcanie do zakupów oraz korzystania ze spersonalizowanych promocji ...
2024-04-04 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
Polot
,
Value Media
Kolejna odsłona kampanii „Łączy nas coś dobrego” dobiegła końca
Stowarzyszenie Producentów Pieczywa, zrzeszające największe piekarnie w kraju, promowało pieczywo w trakcie akcji „Łączy nas coś dobrego”. Konsumenci byli edukowani o właściwościach pieczywa i jego udziale w codziennym jadłospisie. Upowszechniano również ...
2024-03-19 Food & drinks
firmy:
Ancymony
,
Value Media
Kolejna odsłona kampanii „Łączy nas coś dobrego” dobiegła końca
×
poprzedni
następny
Dawtona z działaniami w MasterChef Nastolatki
Marka Dawtona rozpoczęła współpracę z programem „MasterChef” skierowaną do nastoletnich kucharzy. Produkty marki są obecne w pięciu odcinkach nowego talent-show. Za działania branded content oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value ...
2024-03-15 Food & drinks
firmy:
ZPOW Dawtona
,
Value Media
marki:
Dawtona
Rusza kampania marki Maczfit
Rozpoczęła się kampania marki cateringu dietetycznego, w której Maczfit zachęca: „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit”. Marka sprzeciwia się w ten sposób narzucaniu ograniczeń oraz wspiera konsumentów w osiąganiu codziennego ...
2024-01-31 Soft drinks
firmy:
Maczfit
,
Great Minds
,
Hand Made
,
Spark Media
,
Value Media
Startuje świąteczna kampania marki Dan Cake
W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko dobrze smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju ...
2023-11-28 Soft drinks
firmy:
Dan Cake
,
AMS
,
Ancymony
,
Clear Channel
,
Value Media
marki:
Dan Cake
Startuje świąteczna kampania marki Dan Cake
×
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [3]
działy
› handel [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Żabka [3]
› ZPOW Dawtona [2]
› Dan Cake [1]
› Hochland [1]
› Maczfit [1]
› Profi [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [5]
› owoce i warzywa [3]
› mleko [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Value Media [10]
› Ancymony [2]
› 21gram [1]
› AMS [1]
› Clear Channel [1]
› Cukier [1]
› F25 [1]
› Friends [1]
› Gong [1]
› Great Minds [1]
› H2O [1]
› Hand Made [1]
› Polot [1]
› Say Hi [1]
› Spark Media [1]
marki
› Dawtona [2]
› Dan Cake [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA