KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kiedykolwiek
Nestle
Nespresso
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 13
Nespresso Masterclass – wirtualne spotkanie przy kawie
Marka Nespresso startuje z nowym projektem - Nespresso Masterclass. To cykl wirtualnych spotkań, podczas których widzowie zdobędą wiedzę m.in. na temat pochodzenia kaw Nespresso oraz metod obróbki ziaren. Prowadzącym jest Jarosław ...
2020-10-14 Soft drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
marki:
Nespresso
Nespresso z neutralnym śladem węglowym do 2022 r.
- Zmiana klimatu jest rzeczywistością, a nasza przyszłość zależy od tego, czy pójdziemy dalej i szybciej w naszych zobowiązaniach w kwestii zrównoważonego rozwoju. Dlatego przyspieszamy nasze działania, by już w 2022 ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
marki:
Nespresso
Nespresso wprowadza kapsułki aluminiowe
W tym roku Nespresso wprowadza do sprzedaży nowe kapsułki wykonane w 80% z przetworzonego aluminium. To przełomowe wydarzenie w historii firmy, której celem jest zmniejszenie ilości odpadów oraz zwiększenie ilości materiałów ...
2020-06-24 Food & drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
marki:
Nespresso
Nespresso wprowadza kapsułki aluminiowe
×
Letnia kampania mrożonej kawy Nespresso
Ruszyła nowa kampania Nespresso "Unexpected Summer", w której marka przenosi klientów na australijskie wybrzeże. Lazurowa woda, białe piaszczyste plaże i słoneczne dni stały się inspiracją dla najnowszej edycji limitowanej kaw ...
2019-08-12 Soft drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
marki:
Nespresso
Big Picture obsłuży Nespresso
Z początkiem września należące do koncernu Nestle Nespresso - producent i sprzedawca kawy, ekspresów i akcesoriów - rozpoczął współpracę z Big Picture. Agencja odpowiada za opracowanie i realizację strategii komunikacji z ...
2018-10-05 Food & drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
,
Big Picture
marki:
Nespresso
Prawie połowa Polaków rozpoczyna dzień od kawy
Dla 43% Polaków kawa jest nieodłącznym elementem poranka. Większość najchętniej pije ją z mlekiem, a 83% konsumentów ma swój ulubiony kubek lub filiżankę, w której lubić pić poranną kawę. Średnio co ...
2018-03-26 Food & drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
marki:
Nespresso
Nespresso wybrało agencję do obsługi w e-commerce
Producent kawy Nespresso rozpoczął współpracę z AF.Agency. Agencja zajmie się działaniami e-commerce marki, m.in. prezentacją produktów w Internecie i kompleksową obsługą kart produktowych ekspresów do kawy. Pierwszy etap prac obejmie ...
2018-01-26 Food & drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
marki:
Nespresso
Polacy coraz częściej doceniają jakość kawy
Polacy nie należą do narodów kawoszy, jednak spożycie tego napoju rośnie. Rocznie wypijamy już ok. 95 litrów, czyli w przeliczeniu 3 kg ziaren. Dla porównania, w Niemczech jest to ok. 10 ...
2017-12-15 Soft drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
marki:
Nespresso
Nowa promocja kawy Nespresso
6 listopada wystartowała nowa akcja promocyjna Nespresso. Każdy - zarówno osoby fizyczne jak i przedsiębiorcy - kto zdecyduje się na zakup ekspresu marki, otrzyma voucher do wymiany na kawę o wartości ...
2014-11-06 Food & drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
,
MEC
,
MRM
marki:
Nespresso
Nowa gwiazda w reklamie Nespresso
Rusza kolejna telewizyjna kampania reklamowa kawy Nespresso z udziałem George'a Clooneya, do którego dołączył Matt Damon. W nowym spocie z cyklu "What Else" pod hasłem "Przyjemność nie może być kompromisem" ...
2013-11-15 Food & drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
,
IPG Group
,
MEC
marki:
Nespresso
Nespresso zaprasza do wyboru aromatu Variations
Firma Nespresso stale zaskakuje konsumentów oryginalnymi, kawowymi doznaniami. Dzisiaj zaprasza do wyboru aromatu Variations, który będzie tegoroczną, świąteczną, limitowaną edycją. Konsumenci mogą głosować na jedną z trzech kaw: - Cioccorosso ...
2013-06-12 Food & drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
marki:
Nespresso
Nespresso zaprasza do wyboru aromatu Variations
×
Kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Nespresso
Nespresso to światowy lider w sektorze kawy porcjowanej. Marka zyskała sobie uznanie kawoszy na całym świecie dzięki szerokiemu portfolio i innowacyjnemu podejściu do sprzedaży. W ubiegłym roku firma Nespresso po raz ...
2012-03-15 Food & drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
,
IPG Group
Kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Nespresso
×
Wiosenna promocja Nespresso
Nespresso, producent kawy porcjowanej, wprowadza wiosenną promocję dla konsumentów. W dniach od 15 marca do 15 maja za zakup dowolnego ekspresu Nespresso, konsument otrzyma rabat w postaci zwrotu pieniędzy na konto ...
2012-02-22 Food & drinks
firmy:
Nespresso
,
Nestle
,
McCann
marki:
Nespresso
FILTRY
działy
› badania [2]
› zagranica [2]
› inwestycje [1]
› innowacje i nowości [1]
kategorie rynkowe
› kawa i herbata [13]
firmy marketingowe
› IPG Group [2]
› MEC [2]
› Big Picture [1]
› McCann [1]
› MRM [1]
marki
› Nespresso [12]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA