KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kiedykolwiek
Real
Kaufland
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Rusza proces w aferze korupcyjnej
Paweł S., główny handlowiec sieci Kaufland, został złapany na gorącym uczynku, choć nie był jedyny. W 2010 roku miał przyjmować od handlowców innych firm pieniądze za umieszczanie na sklepowych półkach produktów ...
2016-02-24 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Kaufland
,
Makro Cash & Carry
,
Real
Oskarżenia o korupcję w sieciach handlowych
Prokuratura Apelacyjna we Wrocławiu oskarżyła 26 osób o korupcję w kilku dużych sieciach handlowych. W zamian za łapówki osoby pełniące funkcje kierownicze miały podpisywać umowy preferujące produkty konkretnych firm. Aktem oskarżenia ...
2016-01-08 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Kaufland
,
Makro Cash & Carry
,
Real
Polacy ufają Biedronce i Lidlowi
Polacy najchętniej robią zakupy w Biedronce i Lidlu - wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest. Zaufaniem darzymy również Tesco, Kaufland i Auchan. Wyniki badania European ...
2014-07-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Netto
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Sklepy wydają więcej na reklamy
W 2013 roku cennikowe wydatki na reklamy hipermarketów i dyskontów wzrosły o 31%. Największymi reklamodawcami pozostały Lidl Polska i Jeronimo Martins Dystrybucja, a bardzo duży wzrost budżetu zanotowało Tesco Polska ...
2014-02-18 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Intermarche
,
Jeronimo Martins
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Metro Group
,
Real
,
Tesco
Znaczny wzrost wydatków promocyjnych sieci handlowych
W 2012 r. hipermarkety i dyskonty cennikowo przeznaczyły na reklamę o 20% więcej niż rok wcześniej. Liderem pozostał Lidl, najmocniej wzrosły wydatki Biedronki i Kauflandu, a sporo spadły w przypadku Żabki ...
2013-02-04 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Lidl
,
Real
,
Tesco
,
Żabka
FILTRY
działy
› handel [5]
› badania [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kaufland [5]
› Real [5]
› Carrefour [4]
› Biedronka [3]
› Lidl [3]
› Makro Cash & Carry [3]
› Tesco [3]
› Auchan [2]
› Żabka [2]
› Alma [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Intermarche [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Lewiatan [1]
› Metro Group [1]
› Netto [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Społem [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA