KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Grupa Maspex
DDOB
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Lubella przenosi gotowanie na nowy poziom
Marka Lubella i Rozkoszny zapraszają do udziału w nowej kulinarnej przygodzie, która przenosi gotowanie na nowy poziom. Od października miłośnicy makaronu będą mogli odkryć wyjątkowe przepisy na dania z makaronu, kupując ...
2024-10-22 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
DDOB
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella przenosi gotowanie na nowy poziom
×
Niezwykły mural od Lubelli w Warszawie
W październiku w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej, zobaczyć będzie można wyjątkowy mural marki Lubella, będący częścią kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”. Mural po zmroku ożywa dzięki efektowi motion – ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
DDOB
,
Feeders
,
Good Looking Studio
,
Starcom
marki:
Lubella
Niezwykły mural od Lubelli w Warszawie
×
Łowicz promuje dżem w tubce
Łowicz rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię promującą nowy dżem Łowicz w tubce. Marka będąca liderem kategorii ukazuje nowe oblicze dżemów w rewolucyjnym dla produktu formacie opakowania, który ułatwia spożywanie dżemu wszędzie i ...
2024-06-21 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDB & Tribal
,
DDOB
,
Starcom
,
Xantus
marki:
Łowicz
Łowicz promuje dżem w tubce
×
poprzedni
następny
Kolejna odsłona kampanii linii Tymbark Just Plants
Rusza kolejna kampania napojów roślinnych Tymbark Just Plants. Komunikacja skupia się na zaprezentowaniu bogatej oraz wszechstronnej oferty produktowej marki. Kremowe, o prostym składzie, są alternatywą dla mleka oraz pozycją wyróżniającą się ...
2023-10-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
DDOB
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Kolejna odsłona kampanii linii Tymbark Just Plants
×
Konkurs Chrupersy Arena na Roblox
Nowe płatki śniadaniowe Chrupersy od Lubelli ruszają z konkursem. Co tydzień, 20 osób wygrywa Kartę Podarunkową Roblox podejmując się chrupiących zadań w grze Chrupersy Arena. Dla uczestników przygotowano 2 zadania konkursowe: ...
2023-09-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
DDOB
,
Game Changer
,
Plej
,
Starcom
marki:
Lubella
Konkurs Chrupersy Arena na Roblox
×
Rusza międzynarodowa kampania Nestea
Marka napojów Nestea rozpoczyna kampanię pod hasłem „Nestea przyciąga radość”. Nowa komunikacja brandu ma oderwać ludzi ludzi od codziennego pośpiechu, pozwalając im na beztroską chwilę pełną radości. - Motyw przewodni międzynarodowej ...
2023-06-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDOB
,
Moon Films
,
Publicis
,
Starcom
,
Xantus
marki:
Nestea
Rusza międzynarodowa kampania Nestea
×
Specjalne menu z kwaśnymi dżemami Łowicz
Marka Łowicz i sieć restauracji stworzyli wyjątkową wkładkę do menu. Wraz z grupą FoodX, do której należą m.in. Mr. Pancake, Pizza Boyz i Ghost Burgers, Łowicz przygotował specjalną ofertę, a jej ...
2023-05-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDOB
marki:
Łowicz
Specjalne menu z kwaśnymi dżemami Łowicz
×
Rusza kampania dla Tymbark Just Plants
Startuje kampania wspierająca wprowadzenie nowości marki Tymbark: napojów roślinnych Just Plants. Działania skupiają się na zaprezentowaniu bogatej oferty produktów oraz wskazaniu ich zalet: kremowości, smaku, i prostego składu, które wyróżniają je ...
2023-05-17 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDOB
,
Publicis
,
Starcom
,
Streetcom
marki:
Tymbark
Rusza kampania dla Tymbark Just Plants
×
Nowe działania w kampanii makaronu Lubella
Rusza kolejna odsłona kampanii dla makaronów jajecznych Lubella. Tym razem produkty będą widoczne m.in. w dwóch popularnych programach telewizyjnych. Działania promocyjne mocno wspierają również influencerzy. Lubella przypomina, że w makaronach ...
2022-11-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
DDOB
,
Starcom
marki:
Lubella
Nowe działania w kampanii makaronu Lubella
×
Tiger wchodzi w świat NFT
Tiger Enegry Drink jako pierwsza marka w Polsce zmieniła awatar w mediach społecznościowych na wizerunek łączący tygrysa z misiem. W ten sposób Tiger zakomunikował swoje wejście w świat NFT. Tygrys ...
2022-02-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDOB
marki:
Tiger
Tiger wchodzi w świat NFT
×
Roślinne przekąski od Tymbarku
VEGTAIL Just Plants to nowe, roślinne przekąski marki Tymbark. Są to roślinne napoje z dodatkami owoców, o oryginalnej kompozycji smaków i w wygodnej formie. Nowości są do kupienia w sieci sklepów ...
2022-02-08 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lidl
,
Tymbark
,
DDOB
,
Ostecx Creative
marki:
Tymbark
Roślinne przekąski od Tymbarku
×
Grupa Maspex promuje Tymbark Smakołyk
Tymbark Smakołyk powstał dla osób, które chcą znaleźć chwilę na coś smacznego i pożywnego. By podkreślić, że warto sięgnąć po owocową nowość, marka rozpoczęła kampanię digitalową. Tymbark Smakołyk to płynna ...
2021-09-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lidl
,
Tymbark
,
AQQ
,
DDOB
,
Videomill
,
Well Rounded Design
marki:
Tymbark
Grupa Maspex promuje Tymbark Smakołyk
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [12]
działy
› innowacje i nowości [2]
› handel [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lubella [3]
› Tymbark [3]
› Lidl [2]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [6]
› owoce i warzywa [4]
› inne produkty [4]
› słodycze i przekąski [2]
firmy marketingowe
› DDOB [12]
› Starcom [8]
› Publicis [3]
› Xantus [2]
› AQQ [1]
› BrainBox [1]
› DDB & Tribal [1]
› Feeders [1]
› Game Changer [1]
› Good Looking Studio [1]
› Moon Films [1]
› Ostecx Creative [1]
› Plej [1]
› Streetcom [1]
› Videomill [1]
› Well Rounded Design [1]
marki
› Lubella [4]
› Tymbark [4]
› Łowicz [2]
› Nestea [1]
› Tiger [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA