KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Arla Foods
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 15
Mateusz Gessler promuje Lurpak
Marka Lurpak wystartowała z najnowszą kampanią. Wiosenna aktywacja promowana jest wielokanałowo, a do współpracy zaproszono wybitną osobowość kulinarną w postaci Mateusza Gesslera oraz Instagramowych mikroinfluencerów. Najnowsza kampania prowadzona jest pod ...
2021-03-25 Soft drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
Isobar
marki:
Lurpak
Mateusz Gessler promuje Lurpak
×
Lurpak zachęca do gotowania
Aktywności promocyjne marki Lurpak mają za zadanie zachęcić konsumentów do eksperymentowania w kuchni oraz zabawy smakami. Działania mediowe obejmują telewizję, internet oraz reklamę kinową. Kampania wizerunkowa marki Lurpak prowadzona jest ...
2020-03-13 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
Dentsu Aegis
,
Isobar
marki:
Lurpak
Isobar współpracuje z Arla Foods
Agencja Isobar Polska odpowiada za działania social media dla marek Apetina (sery) i Lurpak (masła i miksy) należących do Arla Foods. Od 1 kwietnia Isobar Polska odpowiada za wsparcie marek ...
2019-04-26 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Isobar
marki:
Lurpak
,
Apetina
Kampania z loterią dla Arla Apetina
Agencje należące do grupy Dentsu Aegis Network (Carat, dentsu X oraz Isobar Poland) są odpowiedzialne za przeprowadzenie loterii dla marki Arla. Akcja odbywa się pod hasłem "Podkręć smak z Apetiną" ...
2019-04-04 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
Dentsu Aegis
,
Isobar
marki:
Arla
Arla Foods z nowym systemem etykietowania
Grupa Arla Foods wprowadza nowy system etykietowania, który obejmuje mleko, jogurty, śmietankę. Powodem zmian jest świadomość, że produkty mogą utrzymywać świeżość dłużej niż informują daty przydatności do spożycia (np. w sytuacji ...
2018-08-24 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
4Frame rozwija współpracę z Arla Foods
Agencja 4Frame wygrała przetarg na pomysł kreatywny oraz wdrożenie działań digitalowych dla marki Castello. W 2018 roku oprócz obsługi strony www marki agencja będzie rozwijać komunikację pod hasłem "Spotkania z Castello" ...
2018-02-08 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
4Frame
marki:
Lurpak
,
Castello
,
Apetina
4Frame rozwija współpracę z Arla Foods
×
Arla Protein w rękach Partner of Promotion
Arla Foods, jeden z czołowych producentów mleczarskich na świecie, rozpoczął współpracę z agencją Partner of Promotion. Agencja odpowiada za opracowanie oraz wdrożenie strategii komunikacyjnej wejścia nowej marki Arla Protein na rynek ...
2017-05-25 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Partner of Promotion
marki:
Arla
Kampania wizerunkowa serków Apetina
W lutym ruszyła nowa kampania wizerunkowa serków kremowych Arla Apetina pod hasłem "Codziennie baw się smakiem". - W najnowszej kampanii Apetina zachęca do zabawy smakiem, najlepiej każdego dnia. Marka stawia ...
2017-02-23 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
XConcept
marki:
Arla Apetina
Wystartowała loteria promocyjna marki Apetina
Rozpoczęła się loteria promocyjna przeprowadzana w ramach kampanii serów Apetina "Twoja kuchnia ma to coś". Zgłoszenia trwają od 6 czerwca do 31 lipca 2016 r. Co tydzień do wygrania będą ...
2016-06-08 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
XConcept
marki:
Arla Apetina
Arla promuje sery Apetina
Arla Foods Polska rozpoczęła nową kampanię serów Apetina. Jej ambasadorką została Daria Ładocha, a partnerem akcji, prowadzonej pod hasłem "Twoja kuchnia ma to coś", jest marka wyposażenia domu Duka. Celem ...
2016-05-09 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
XConcept
marki:
Arla Apetina
Lurpak wzywa amatorów gotowania do improwizacji
Marka Lurpak zachęca konsumentów do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Od 6 maja w stacji Kuchnia+ emitowany będzie program kulinarny "Akcja improwizacja". W każdym odcinku prowadząca Monika Dąbrowska wyzwie na ...
2016-05-05 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Amnet
,
Carat
,
iProspect
,
Lubię To
,
W&K London
marki:
Lurpak
Arla Foods rozbudza apetyt na gotowanie
Startuje kolejna edycja kampanii serków Apetina (Arla Foods) pod hasłem „Dobrze się komponuje”. W tym roku komunikacja obejmie zasięgiem telewizję, prasę oraz internet. W kampanii telewizyjnej wykorzystano sponsoring popularnych programów ...
2015-04-03 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
XConcept
marki:
Arla Apetina
Apetyczne inspiracje z marką Apetina
Pod hasłem „Tajemny składnik – co na obiad? Apetyczne Inspiracje” ruszył konkurs promujący serki kremowe Apetina. Akcja zorganizowana w ramach serwisu Ugotuj.to jest elementem trwającej obecnie kampanii budującej wizerunek serków jako ...
2014-11-19 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
XConcept
marki:
Arla Apetina
Blogerzy w kampanii serów Castello
Trwa internetowa kampania reklamowa serów Castello (Arla Foods) oparta o content marketing. Głównym elementem kampanii jest nowo powstała strona serycastello.pl. Zamieszczono tam wiele pomysłów, porad i inspiracji dla miłośników serów ...
2014-11-07 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
iProspect
marki:
Castello
Sery Apetina promowane jako składnik kulinarny
Ruszyła kampania promująca serki kremowe Apetina (Arla Foods Polska). Akcja prowadzona jest pod hasłem „Dobrze się komponuje”. Kampania zachęca, żeby sprawdzić, jak te produkty pasują jako składnik różnorodnych dań, zarówno ...
2014-10-28 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
XConcept
marki:
Arla Apetina
Sery Apetina promowane jako składnik kulinarny
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [15]
działy
› zagranica [1]
kategorie rynkowe
› mleko [14]
› inne produkty [2]
firmy marketingowe
› Carat [10]
› XConcept [6]
› Isobar [4]
› Dentsu Aegis [2]
› iProspect [2]
› 4Frame [1]
› Amnet [1]
› Lubię To [1]
› Partner of Promotion [1]
› W&K London [1]
marki
› Arla Apetina [6]
› Lurpak [5]
› Apetina [2]
› Arla [2]
› Castello [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA