KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Żabka
Kaufland
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Moja Biedronka liderem programów lojalnościowych
Ponad 60% dorosłych Polaków bierze udział w minimum jednym programie lojalnościowym; 90% uczestników korzysta w tym celu z aplikacji mobilnych. Pozycję lidera wśród tych programów utrzymuje Moja Biedronka, ale na rynku ...
2023-10-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
PKN Orlen
,
Rossmann
,
Żabka
Moja Biedronka liderem programów lojalnościowych
×
poprzedni
następny
Klienci bojkotują rosyjskie produkty
Agresja Rosji na Ukrainę sprawiła, że wiele osób zaczęło bojkotować rosyjskie produkty i firmy działające w Polsce. Sieci handlowe Netto, Topaz i Rossmann, a także e-sklepy Barbora i Lisek wycofały już ...
2022-02-28 Soft drinks
firmy:
Barbora
,
Kaufland
,
Lidl
,
Lisek
,
Netto
,
Rossmann
,
Topaz
,
Żabka
Konsumenci docenili działanie sieci handlowych podczas epidemii
Zdecydowana większość konsumentów zaopatrująca się w sieciach handlowych dobrze ocenia ich dbałość o bezpieczeństwo i zabezpieczenie kupujących w czasie epidemii i zwiększonych wymagań sanitarnych - wynika z trzeciej fali badania "GfK ...
2020-04-25 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
,
Tesco
,
Żabka
Konsumenci docenili działanie sieci handlowych podczas epidemii
×
Liderzy w komunikacji za pomocą gazetek handlowych
Kapituła programu AdRetail Inspirio przeanalizowała blisko 3 tys. gazetek promocyjnych wydanych w I półroczu 2017 r. Najlepiej oceniono sieci Lidl, Intermarche, Kaufland i Żabka. Analizie poddano gazetki 4 dyskontów, 15 ...
2017-11-07 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
Kaufland
,
Lidl
,
Żabka
Wydatki reklamowe sieci handlowych w II kwartale
Ponad 270 mln PLN przeznaczyły sieci handlowe na promocję w II kwartale - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Najwięcej na reklamę wydał Lidl - ponad 100 mln PLN. Wzrost ...
2014-07-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Tesco
,
Żabka
Polacy ufają Biedronce i Lidlowi
Polacy najchętniej robią zakupy w Biedronce i Lidlu - wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest. Zaufaniem darzymy również Tesco, Kaufland i Auchan. Wyniki badania European ...
2014-07-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Netto
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Internauci doceniają sklepy Żabka
Firma Replise na zlecenie Pulsu Biznesu zbadała wizerunek sieci supermarketów. W raporcie przeanalizowano ponad 4,1 tys. komentarzy internautów na temat 16 największych ogólnopolskich sieci sklepów. W okresie od połowy czerwca ...
2013-07-23 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
E.Leclerc
,
Kaufland
,
Lidl
,
Tesco
,
Żabka
Znaczny wzrost wydatków promocyjnych sieci handlowych
W 2012 r. hipermarkety i dyskonty cennikowo przeznaczyły na reklamę o 20% więcej niż rok wcześniej. Liderem pozostał Lidl, najmocniej wzrosły wydatki Biedronki i Kauflandu, a sporo spadły w przypadku Żabki ...
2013-02-04 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Lidl
,
Real
,
Tesco
,
Żabka
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [8]
działy
› handel [8]
› badania [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [8]
› Biedronka [6]
› Tesco [5]
› Auchan [3]
› Carrefour [3]
› Netto [3]
› Real [2]
› Rossmann [2]
› Alma [1]
› Barbora [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› E.Leclerc [1]
› Intermarche [1]
› Lewiatan [1]
› Lisek [1]
› Piotr i Paweł [1]
› PKN Orlen [1]
› Społem [1]
› Topaz [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA