KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Lorenz-Bahlsen Snack World
Starcom
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Marka Hit w teledysku Viki Gabor
Najnowszy singiel Viki Gabor "So What" to efekt współpracy artystki i marki Hit. Utwór oraz teledysk są elementem kampanii promującej dwa nowe, limitowane warianty ciastek: HIT Garden Party o smaku truskawki ...
2022-07-01 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Starcom
,
Twin
marki:
Hit
Starcom wygrywa przetarg Bahlsen Polska
Starcom, należący do Publicis Groupe, ponownie wygrał przetarg na obsługę mediową firmy Bahlsen Polska, producenta ciastek i właściciela marek takich jak Hit, Leibniz czy Krakuski. W zakresie obowiązków Starcomu pozostaje strategiczne ...
2021-04-19 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Starcom
marki:
Krakuski
,
Leibniz
,
Hit
Ciastka Hit w nowej odsłonie
9 lipca rozpoczęła się kampania telewizyjna ciastek Hit (Bahlsen) prowadzona pod hasłem "Hitem jest Hit". Kampania jest częścią działań związanych z ponownym wprowadzeniem marki na rynek. Hit od lat buduje ...
2018-07-11 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
LVOV
,
SiebertHead
,
Starcom
,
VML
marki:
Hit
Aktywacja marki Crunchips od LiquidThread
Z okazji wprowadzenia muzycznej edycji limitowanej marki Crunchips, agencja LiquidThread przygotowała aktywację z Chwytakiem. Znany youtuber nagrał piosenki w stylu, tempie i nastroju pasującym do każdej z limitowanej serii paczek ...
2017-05-10 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Liquid Thread
,
Starcom
marki:
Crunchips
973 powody do spotkania z Lajkonikiem
Wystartowała kampania telewizyjna promująca nowy wizerunek Lajkonika - jednej z najpopularniejszych polskich marek słonych przekąsek. Za strategię, rebranding oraz koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Opus B. - W 2015 ...
2016-03-31 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Opus B
,
Starcom
marki:
Lajkonik
Opcom zareklamuje przekąski Fun Pops
Agencja Opcom wygrała przetarg na obsługę reklamową nowej marki przekąsek Fun Pops (Lorenz Snack-World). Będzie dla niej pracować w internecie przez rok. Opcom odpowiada za opracowanie koncepcji strategicznej, kreacji i ...
2015-09-08 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Opcom
,
Starcom
marki:
Fun Pops
Chipsy Crunchips promowane z Heyah
Pod hasłem "Impreza dokoła świata" ruszyła promocja chipsów Crunchips (Lorenz Snack-World), w której można zdobyć m.in. doładowania Heyah i tuBiedronka. W ramach promocji w 140- i 150-gramowych opakowaniach chipsów Crunchips ...
2013-11-04 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Opcom
,
Starcom
marki:
Crunchips
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
działy
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lorenz-Bahlsen Snack World [7]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [7]
firmy marketingowe
› Starcom [7]
› Opcom [2]
› Liquid Thread [1]
› LVOV [1]
› Opus B [1]
› SiebertHead [1]
› Twin [1]
› VML [1]
marki
› Hit [3]
› Crunchips [2]
› Fun Pops [1]
› Krakuski [1]
› Lajkonik [1]
› Leibniz [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA