KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Digital One
Questia
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Pepsi w legendarnej odsłonie
Na rynek powraca Pepsi w limitowanej edycji z lat 80. Na sklepowych półkach konsumenci mogą znaleźć napój w unikalnej puszce i butelce z logo vintage. Dodatkowo w ramach promocji "Legendarna Edycja ...
2015-10-21 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
Pepsi w legendarnej odsłonie
×
Wyzwanie smaku w wakacyjnej kampanii Pepsi
Rozpoczęła się kolejna edycja kampanii „Wyzwanie smaku” reklamującej napój Pepsi. Akcja jest polską adaptacją amerykańskiej kampanii Pepsi prowadzonej od ponad 20 lat, w ramach której każdy zainteresowany może z nieoznaczonych ...
2015-07-09 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
,
Coca-Cola
Rusza nowa odsłona kampanii Wyzwanie Pepsi
Ruszyła nowa odsłona kampanii „Wyzwanie Pepsi”. Marka i jej ambasadorzy będą inspirować konsumentów do podejmowania wyzwań i przełamywania własnych ograniczeń. Na każdy miesiąc przygotowano różne wyzwania dla konsumentów, związane m.in ...
2015-03-19 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
4Frame
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Mirinda
,
Mountain Dew
,
Pepsi
,
7Up
Rusza nowa odsłona kampanii Wyzwanie Pepsi
×
poprzedni
następny
Kampania reklamowa napojów PepsiCo
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania napojów gazowanych i energetycznych produkowanych przez PepsiCo, pod hasłem „Miksologia 2015”. Jej celem jest zainspirowanie konsumentów do tworzenia „mocktaili” takich jak Rebel Bąbel, Double Bubble, Lemonaliza, Coolacabana ...
2015-01-05 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Mirinda
,
Mountain Dew
,
Pepsi
,
Rockstar
,
7Up
Ruszyła kampania marketingowa Pepsi
15 września ruszyła kampania marketingowa wspierająca finał drugiej edycji akcji „Wyzwanie Smaku Pepsi”, w której konsumenci próbują napojów i odkrywają swoje preferencje smakowe. Przez 2 miesiące w wielu miejscach w ...
2014-09-16 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Digital One
,
Ewesa
,
Graffiti
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Pepsi
Ruszyła kampania marketingowa Pepsi
×
PepsiCo promuje 7UP w wersji Mojito
Ruszyła kampania reklamująca nowy na rynku napój 7UP Mojito - limitowaną edycję 7UP. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Solo czy w miksie? Ty decydujesz!”. 7UP Mojito to jedyny napój gazowany ...
2014-08-27 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
7Up
Ruszyła akcja promująca markę Mirinda
Dziś rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Mirinda (PepsiCo), której hasłem przewodnim jest "Twój plan na FUN". Spot reklamowy, będący głównym elementem działań marketingowych, ma zachęcić konsumentów do realizowania najbardziej odjazdowych pomysłów ...
2014-08-01 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Questia
marki:
Mirinda
Święty Mikołaj bohaterem kampanii Pepsi
Wystartowała ogólnopolska kampania towarzysząca tegorocznej edycji "Wyzwania smaku" Pepsi. Jej główny bohater to kojarzący się z bożonarodzeniowymi reklamami Coca-Coli św. Mikołaj, który udaje się na urlop. Wyzwanie smaku to akcja ...
2014-06-27 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Pepsi
Święty Mikołaj bohaterem kampanii Pepsi
×
Lipton Ice Tea z nowym logo, opakowaniami i komunikacją
21 kwietnia rozpoczęła się ogólnopolska kampania Lipton Ice Tea (PepsiCo), która towarzyszy zmianie logo i opakowań produktu. Nowe działania komunikacyjne mają przedstawiać markę jako bardziej radosną, dynamiczną i nowoczesną. Kampania ...
2014-04-23 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Adam & Eve DDB
,
Digital One
,
Ewesa
,
Gutenberg
,
PHD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Lipton Ice Tea
Lipton Ice Tea z nowym logo, opakowaniami i komunikacją
×
poprzedni
następny
Lionel Messi promuje Pepsi w kampanii Funball
21 kwietnia wystartowała ogólnopolska kampania Pepsi "Funball". Zachęca ona do innego spojrzenia na piłkę - wyjścia z domów i spontanicznej zabawy w plenerze. W działania zaangażował się Lionel Messi. Kampania prowadzona ...
2014-04-22 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Mirinda
,
Mountain Dew
,
Pepsi
,
7Up
Lionel Messi promuje Pepsi w kampanii Funball
×
poprzedni
następny
Nowa Pepsi Max bez cukru
Do sklepów w całej Polsce trafiła właśnie nowa wersja Pepsi Max. Napój w zmienionej recepturze, został stworzony we współpracy z polskimi konsumentami. - Wiedzieliśmy, że Polacy poszukują napoju bez cukru ...
2014-02-28 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
,
Digital One
,
OMD Media Direction
,
Pink Pepper Media
,
Questia
marki:
Pepsi
Nowa Pepsi Max bez cukru
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [11]
działy
› innowacje i nowości [3]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› PepsiCo [11]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [11]
firmy marketingowe
› Digital One [11]
› Questia [11]
› BBDO [9]
› OMD Media Direction [9]
› Pink Pepper Media [6]
› Ewesa [4]
› 4Frame [1]
› Adam & Eve DDB [1]
› Graffiti [1]
› Gutenberg [1]
› PHD Media Direction [1]
marki
› Pepsi [8]
› 7Up [4]
› Mirinda [4]
› Mountain Dew [3]
› Coca-Cola [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Rockstar [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA