KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Carat
IQ Marketing
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Halls promuje nowe gumy do żucia
Mondelez International wystartował z kampanią reklamową nowych gum Halls. Produkt dostępny jest w czterech orzeźwiających wariantach smakowych. - Nowe gumy Halls przenoszą nas na zupełnie inny poziom odświeżenia - rześkiego ...
2018-03-14 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carat
,
IQ Marketing
,
Ogilvy & Mather
marki:
Halls
Czesław Mozil promuje Prince Polo
Ruszyła kampania wizerunkowa "Prince Polo Autentyk". Marka wafelków zachęca w niej, aby mimo zmieniającego się świata i stylu życia, pozostać sobą. Do współpracy zaproszono muzyka Czesława Mozila. Osią kampanii jest ...
2016-03-29 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Brain
,
Carat
,
IQ Marketing
,
Liquid Thread
marki:
Prince Polo
Kampania wizerunkowa Alpen Gold
Alpen Gold (Mondelez Polska) rozpoczyna w kwietniu nową aktywację wizerunkową pod hasłem „SpełniOna2015”. Marka zwraca się do Polek i podkreśla rolę spełnienia w życiu kobiety. Kampania ma formę konkursu dla konsumentek ...
2015-04-08 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
IQ Marketing
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Alpen Gold
Kampania wizerunkowa Alpen Gold
×
"Baw się kawą" w kampanii Jacobs
Marka Jacobs (Mondelez Polska) rozpoczęła kampanię branded content. Hasło przewodnie działań brzmi "Baw się kawą". Reklamy kierują do serwisu marki prowadzonego wspólnie z Anną Starmach, gdzie znaleźć można przepisy na kawę ...
2014-07-04 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
IQ Marketing
,
Isobar
marki:
Jacobs
Anna Starmach ambasadorką marki Jacobs
Jurorka emitowanego w TVN programu "MasterChef", została ambasadorką kawy Jacobs (Mondelez Polska). Kampania z jej udziałem prowadzona jest w telewizji i internecie - podaje serwis Press.pl. W sezonie letnim Anna ...
2014-06-11 Soft drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
IQ Marketing
marki:
Jacobs
Ceramiczne puszki Jacobs powracają
"Stworzone z bliskości" - pod takim hasłem od lutego startuje druga edycja kampanii Jacobs, której towarzyszą ceramiczne puszki stworzone przez trzy pary znanych artystów. Konsumenci będą mogli zdobyć jedną z ponad ...
2014-02-04 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
IQ Marketing
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Jacobs
Ceramiczne puszki Jacobs powracają
×
Milka promuje czekoladę Bubbly
Milka (Mondelez Polska) rozpoczęła kampanię wprowadzającą nowy produkt - czekoladę Bubbly w formie bąbelków. Działania nawiązują do hasła "Śmiało, bądźmy delikatni". W nowej kampanii symbol Milki, fioletowa krowa, zachęca zabieganych ...
2014-01-23 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
IQ Marketing
,
Next
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Saatchi & Saatchi
marki:
Milka
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mondelez Polska [7]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [4]
› kawa i herbata [3]
firmy marketingowe
› Carat [7]
› IQ Marketing [7]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [3]
› Big Picture [2]
› Brain [1]
› Isobar [1]
› Liquid Thread [1]
› Next [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
marki
› Jacobs [3]
› Alpen Gold [1]
› Halls [1]
› Milka [1]
› Prince Polo [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA