KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
The Digitals
Scholz & Friends
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Influencerki w wielkanocnej kampanii Aldi
Święta z jajem - pod takim hasłem rusza wielkanocna akcja Aldi będąca częścią kampanii 1001 powodów, by wpaść do Aldi, w którą oprócz Klubu Komediowego zaangażowane zostały także znane influencerki ...
2021-03-18 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
ANDO
,
Carat
,
iProspect
,
Scholz & Friends
,
The Digitals
Kampania „1001 powodów, by wpaść do Aldi”
Sieć sklepów Aldi rozpoczęła kampanię "1001 powodów, by wpaść do Aldi". Akcja wystartowała 8 lutego, a jej celem jest przypomnienie konsumentom najważniejszych atutów marki. Powody wskazywane przez markę w nieoczywisty i ...
2021-02-08 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Scholz & Friends
,
The Digitals
Kampania „1001 powodów, by wpaść do Aldi”
×
Kampania Aldi „Mamy święta i mamy siebie”
Sieć sklepów Aldi startuje ze swoją pierwszą w Polsce kampanią świąteczną skierowaną do rodzin. Jej motywem przewodnim są zabawne opowieści mam o przedświątecznych perypetiach i niespodziewanych sytuacjach, w których rozwiązaniu pomaga ...
2020-11-16 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
,
Scholz & Friends
,
The Digitals
Kampania Aldi „Mamy święta i mamy siebie”
×
Aldi zmienia komunikację
Sieć dyskontów Aldi rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. Bohaterami kampanii są wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych. Kampania wystartowała ...
2019-09-02 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Booost
,
Scholz & Friends
,
The Digitals
,
U2 Media
Aldi zmienia komunikację
×
poprzedni
następny
Marka Tiger wraca w nowej kampanii
Nowa kampania Tiger Energy Drink (Grupa Maspex) przypomina życiową prawdę, że tylko ci, którzy po upadkach wciąż wstają i niestrudzenie próbują jeszcze raz, mogą liczyć na epickie zwycięstwa. Spot zarazem eksponuje ...
2018-03-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Scholz & Friends
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Tiger
Marka Tiger wraca w nowej kampanii
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› handel [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Aldi [4]
› Grupa Maspex [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [1]
firmy marketingowe
› Scholz & Friends [5]
› The Digitals [5]
› Carat [2]
› iProspect [2]
› ANDO [1]
› Booost [1]
› Brasil [1]
› Starcom [1]
› U2 Media [1]
marki
› Tiger [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA