KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
K2 Media
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 21
Kulinarne krzyżówki i chatbot Oleju Wielkopolskiego
Olej Wielkopolski ruszył z konkursem w chatbocie na Facebooku marki. W KrzyżówkoBocie fani mogą rozwiązywać kulinarne łamigłówki i zdobywać punkty za każdą poprawną odpowiedź. Na najlepszych czekają nagrody - bony zakupowe ...
2020-07-03 Food & drinks
firmy:
Princes Limited
,
Feeders
,
K2 Media
marki:
Olej Wielkopolski
Kulinarne krzyżówki i chatbot Oleju Wielkopolskiego
×
Carrefour promuje produkty bio
Ruszyła druga odsłona kampanii Carrefour "Konkret 9: BIO na zdrowie", która promuje rozwiązania dla zdrowego odżywiania - szeroki wybór ekologicznych produktów objętych gwarancją najniższej ceny. Motywem przewodnim komunikacji jest hasło "Jesteś ...
2019-09-10 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Arena Media
,
K2 Media
,
Performics
,
Saatchi & Saatchi
Żywiec Zdrój promuje napoje smakowe
Firma Żywiec Zdrój rozpoczęła działania promujące nowe wersje smakowe napojów Żywiec Zdrój. W spocie występuje kobieta, która poprzez różne aktywności fizyczne z przyjaciółmi pokazuje, że zdrowszy styl życia nie musi być ...
2019-06-14 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
K2 Media
,
MediaCom
,
MSL Group
,
VMLY&R
marki:
Żywiec Zdrój
Carrefour gwarantuje najniższe ceny produktów BIO
Carrefour Polska startuje z nową odsłoną kampanii Act For Food. Tym razem sieć promuje produkty ekologiczne z gwarancją najniższej ceny. Kampania koncentruje się na działaniach edukacyjnych dla klientów oraz współpracy z ...
2019-06-03 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Arena Media
,
K2 Media
,
Saatchi & Saatchi
Carrefour gwarantuje najniższe ceny produktów BIO
×
Mały Głód znalazł sprzymierzeńców
Mały Głód, brand hero marki Danio, po 15 latach samotnych działań postanowił poszukać sprzymierzeńców - różnych Głodów pojawiających się między posiłkami. Ruszyła nowa kampania Danio - Ekipa Małego Głoda jest gotowa ...
2019-04-23 Soft drinks
firmy:
Danone
,
H2O
,
K2 Media
,
MediaCom
,
VMLY&R
marki:
Danio
Mały Głód znalazł sprzymierzeńców
×
Rusza wizerunkowa kampania wody Żywiec Zdrój
W marcu wystartowała kampania wody niegazowanej Żywiec Zdrój. Marka realizuje działania komunikacyjne pod hasłem "Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie". Marka podkreśla znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia ...
2019-03-07 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
K2 Media
,
MediaCom
,
MSL Group
,
VMLY&R
marki:
Żywiec Zdrój
Carrefour promuje działania programu Act For Food
W drugim spocie telewizyjnym, będącym częścią nowej globalnej platformy komunikacyjnej, Carrefour pokazuje, w jaki sposób umożliwi polskim konsumentom dostęp do wysokiej jakości jedzenia po przystępnych cenach. 30-sekundowy film reklamowy "Zdrowa ...
2018-09-18 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Arena Media
,
K2 Media
,
Saatchi & Saatchi
Grupa spółek Danone wybrała K2 Media do obsługi w Internecie
Grupa spółek Danone zakończyła wielomiesięczny proces przetargowy na obsługę marek koncernu w kampaniach SEM, programmatic oraz paid social. Wygrała go agencja K2 Media. Przetarg trwał ponad pół roku i dotyczył ...
2018-08-07 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Nutricia Polska
,
Żywiec Zdrój
,
K2 Media
K2 Media zajmie się aktywnościami marki Jovi
K2 Media wygrała organizowany przez firmę Lactalis przetarg, w wyniku którego zajmie się długofalową, digitalową obsługą marki Jovi. W ramach współpracy agencja wspiera promocję flagowego produktu klienta - Jovi Duet oraz ...
2018-05-16 Food & drinks
firmy:
Lactalis
,
K2 Media
marki:
Jovi
Opinie mam w kampanii Bebiko 2
Marka Bebiko 2 wystartowała z ogólnopolską kampanią przedstawiającą opinie oraz doświadczenia mam, które zaufały marce Bebiko 2 oraz podkreślającą, jak ważne przy codziennych wyborach są rekomendacje innych. Działania pod hasłem "Najwięcej ...
2018-04-24 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
K2
,
K2 Media
,
MediaCom
,
Syzygy
,
VML
marki:
Bebiko
Opinie mam w kampanii Bebiko 2
×
Zima na trawie z Żubrówką
Startuje sezonowa aktywacja konsumencka marki Żubrówka Bison Grass z portfolio CEDC. Konkurs komunikowany jest hasłem "Spędź zimę na trawie". Ideą aktywacji jest przewrotne, bo zimowe, nawiązanie do ciepłych, wakacyjnych dni ...
2018-02-15 Food & drinks
firmy:
CEDC
,
K2
,
K2 Media
marki:
Żubrówka
Zima na trawie z Żubrówką
×
Heineken rozdaje prezenty
Po zakończonej sukcesem ubiegłorocznej aktywacji, agencja K2 wystartowała z kolejną edycją realizowanego dla marki Heineken konkursu, w którym wysyłając świąteczne życzenia można wygrać piętnastopak piwa dla siebie oraz bliskiej osoby ...
2017-11-24 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
K2
,
K2 Media
marki:
Heineken
K2 Media promuje nektary Tymbark
Agencja K2 Media stworzyła kampanię digitalową dla trzech wariantów nektarów Tymbark - czarna porzeczka, czarna porzeczka z bananem oraz czarna porzeczka z mango - podają Wirtualne Media. Kampania bazuje na ...
2017-11-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
K2 Media
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Andrzej Bargiel i K2 dla marki Bols
Agencja K2 wygrała przetarg firmy CEDC, w wyniku którego zajmie się wprowadzeniem na rynek nowej, limitowanej wersji wódki Bols Platinum - Magma. Twarzą zaplanowanych działań został Andrzej Bargiel - pierwszy ...
2017-10-24 Food & drinks
firmy:
CEDC
,
K2
,
K2 Media
marki:
Bols
Nowe logo i opakowania Bobovita
Rozpoczęła się nowa kampania marki BoboVita "Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!". Marka prezentuje w niej odświeżone logo i produkty w całkiem nowych opakowaniach. Z tej okazji powstały wyreżyserowane przez ...
2017-10-12 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
Easy Hell
,
Havas
,
K2 Media
,
MediaCom
,
Syzygy
,
VML
,
Walk
marki:
BoboVita
Nowe logo i opakowania Bobovita
×
poprzedni
następny
Nowa kampania kaszki BoboVita
Ruszyła kampania "Od ziarenka do kaszki", w której marka pokazuje, że kaszki BoboVita, przygotowane zgodnie z rekomendowanym sposobem przyrządzania, to pełnowartościowy posiłek w wielu smakach. Piosenkę do spotu przygotowała i zaśpiewała ...
2017-03-31 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
K2 Media
,
MediaCom
,
Syzygy
,
VML
marki:
BoboVita
Rusza kampania jogurtowo-zbożowych przekąsek DayUp
Firma Arteta rozpoczęła kampanię promującą markę DayUp. Jej produkty promowane są jako naturalne przekąski z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. Kampanię zbudowano wokół hasła "Nie pozwól karmić się ściemą" ...
2016-10-04 Soft drinks
firmy:
Arteta
,
K2 Media
,
Vizeum
marki:
DayUp
Rusza kampania jogurtowo-zbożowych przekąsek DayUp
×
K2 Media dla Żołądkowej Gorzkiej
Agencja mediowa, wchodząca w skład grupy K2, nawiązała współpracę z marką Żołądkowa Gorzka, z portfolio Stock Polska. Współpraca obejmuje działania w social mediach. Agencja odpowiada za nową strategię komunikacji i ...
2015-11-12 Food & drinks
firmy:
Stock Polska
,
K2 Media
marki:
Żołądkowa Gorzka
BoboVita promuje kaszki i posiłki w słoiczkach
Ruszyła druga odsłona kampanii marki BoboVita (Nutricia Polska). Akcja ma zasięg ogólnopolski i prowadzona jest w telewizji, prasie oraz Internecie. Działania pod hasłem "Przejrzyj nas na wylot" promują posiłki w ...
2015-10-08 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Havas
,
K2 Media
,
MediaCom
marki:
BoboVita
Akademia Zdrowego Brzuszka wspiera Bebiko
Nutricia Polska, właściciel marki Bebiko, na stronie internetowej www.BebiKlub.pl uruchomiła Akademię Zdrowego Brzuszka. Platforma edukacyjna umożliwia poszerzenie wiedzy z zakresu prawidłowego funkcjonowania układu pokarmowego u najmłodszych. Działanie jest częścią kampanii ...
2015-07-09 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Ars Thanea
,
K2 Media
,
VML
marki:
Bebiko
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [21]
działy
› handel [3]
› innowacje i nowości [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nutricia Polska [6]
› Carrefour [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› CEDC [2]
› Danone [2]
› Stock Polska [2]
› Arteta [1]
› Grupa Maspex [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Lactalis [1]
› Princes Limited [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [6]
› alkohol [5]
› owoce i warzywa [4]
› mleko [4]
› napoje bezalkoholowe [3]
› mięso i ryby [2]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› K2 Media [21]
› MediaCom [7]
› K2 [5]
› VML [4]
› Alert Media Communications [3]
› Arena Media [3]
› Saatchi & Saatchi [3]
› Syzygy [3]
› VMLY&R [3]
› Havas [2]
› MSL Group [2]
› Ars Thanea [1]
› Easy Hell [1]
› Feeders [1]
› H2O [1]
› Mindshare [1]
› Performics [1]
› Vizeum [1]
› Walk [1]
marki
› BoboVita [3]
› Bebiko [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› Bols [1]
› Danio [1]
› DayUp [1]
› Heineken [1]
› Jovi [1]
› Olej Wielkopolski [1]
› Sznaps de Luxe [1]
› Tymbark [1]
› Żołądkowa Gorzka [1]
› Żubrówka [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA