KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Value Media
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 57
Wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
Marka JemyJemy, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku ...
2024-10-03 Food & drinks
firmy:
Profi
,
21gram
,
Value Media
Wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
×
poprzedni
następny
Hochland promuje smart cooking wspólnie z Thermomix
Marka Hochland nawiązała współpracę z marką Thermomix, mającą na celu zachęcenie Polaków do bardziej efektywnego i sprawnego organizowania posiłków, przy jednoczesnym zachowaniu ich różnorodności oraz walorów smakowych. Od tej pory wszyscy ...
2024-09-26 Soft drinks
firmy:
Hochland
,
Friends
,
Say Hi
,
Value Media
Dawtona z lokowaniem w MasterChef
Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w najnowszej 13. edycji telewizyjnego programu MasterChef. Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach show, którego emisja rozpocznie się 1 września br. Za koncept pozycjonowania ...
2024-09-02 Soft drinks
firmy:
ZPOW Dawtona
,
Value Media
marki:
Dawtona
Żabka promuje usługi dostępne w sklepach
W ponad 10 tys. sklepów sieci Żabka można nie tylko zapłacić rachunki, kupić i zarejestrować starter GSM, wpłacić lub wypłacić pieniądze, nadać i odebrać przesyłkę, ale także m.in. oddać buty do ...
2024-06-10 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
Gong
,
Value Media
Żabka promuje usługi dostępne w sklepach
×
poprzedni
następny
Żabka rozpoczyna kampanię „Weź to na gorąco!”
22 maja Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA. Kampania obejmuje stacje telewizyjne i radiowe, kina ...
2024-05-23 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
Cukier
,
F25
,
H2O
,
Value Media
Żabka rozpoczyna kampanię „Weź to na gorąco!”
×
Żabka promuje sklepy Nano
Żabka Nano wystartowała z nową kampanią digitalową pod hasłem #NANOrmalnie. Jej celem jest edukowanie nowych i powracających klientów, jak działa format, a także zachęcanie do zakupów oraz korzystania ze spersonalizowanych promocji ...
2024-04-04 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
Polot
,
Value Media
Kolejna odsłona kampanii „Łączy nas coś dobrego” dobiegła końca
Stowarzyszenie Producentów Pieczywa, zrzeszające największe piekarnie w kraju, promowało pieczywo w trakcie akcji „Łączy nas coś dobrego”. Konsumenci byli edukowani o właściwościach pieczywa i jego udziale w codziennym jadłospisie. Upowszechniano również ...
2024-03-19 Food & drinks
firmy:
Ancymony
,
Value Media
Kolejna odsłona kampanii „Łączy nas coś dobrego” dobiegła końca
×
poprzedni
następny
Dawtona z działaniami w MasterChef Nastolatki
Marka Dawtona rozpoczęła współpracę z programem „MasterChef” skierowaną do nastoletnich kucharzy. Produkty marki są obecne w pięciu odcinkach nowego talent-show. Za działania branded content oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value ...
2024-03-15 Food & drinks
firmy:
ZPOW Dawtona
,
Value Media
marki:
Dawtona
Rusza kampania marki Maczfit
Rozpoczęła się kampania marki cateringu dietetycznego, w której Maczfit zachęca: „Nie zaczynaj od diety. Zacznij od Maczfit”. Marka sprzeciwia się w ten sposób narzucaniu ograniczeń oraz wspiera konsumentów w osiąganiu codziennego ...
2024-01-31 Soft drinks
firmy:
Maczfit
,
Great Minds
,
Hand Made
,
Spark Media
,
Value Media
Startuje świąteczna kampania marki Dan Cake
W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko dobrze smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju ...
2023-11-28 Soft drinks
firmy:
Dan Cake
,
AMS
,
Ancymony
,
Clear Channel
,
Value Media
marki:
Dan Cake
Startuje świąteczna kampania marki Dan Cake
×
Dan Cake promuje Bułeczki Mleczne
Na sezon „Back To School” marka Dan Cake rusza z kampanią dla swojego sztandarowego produktu, jakim są Bułeczki Mleczne w trzech wariantach smakowych. Zaplanowane są działania marketingowe, na które składa się ...
2023-08-16 Food & drinks
firmy:
Dan Cake
,
19 Południk
,
AMS
,
F25
,
Value Media
marki:
Dan Cake
Dan Cake promuje Bułeczki Mleczne
×
Dan Cake promuje produkty na grilla
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka przekonuje odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką. Bazą przekazu kampanii jest nietypowa sesja zdjęciowa ...
2023-06-06 Food & drinks
firmy:
Dan Cake
,
19 Południk
,
AMS
,
Clear Channel
,
Value Media
marki:
Dan Cake
Dan Cake promuje produkty na grilla
×
Branża piekarnicza rozpoczyna nową kampanię
Ogólnopolska kampania promująca spożywanie pieczywa wystartowała w drugiej odsłonie. Ambasadorem tej edycji projektu został Andrzej Polan – osobowość telewizyjna, restaurator, kucharz – który przybliży konsumentom właściwości chleba i bułek, a także ...
2023-05-23 Food & drinks
firmy:
Aryzta
,
Inter Europol
,
La Lorraine Bakery
,
Lantmannen Unibake
,
Nowel
,
19 Południk
,
Value Media
Branża piekarnicza rozpoczyna nową kampanię
×
Rusza kampania "Dzielimy się tym co dobre"
Marka Hochland startuje z nową kampanią wizerunkową "Dzielimy się tym co dobre". Na pierwszym miejscu stawia ona rodzinne wartości marki, a także podkreśla wsparcie Programu Pajacyk. Kampania obejmuje nowy spot ...
2023-01-24 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Hochland
Jesienna kampania marki JemyJemy
Do końca listopada potrwa kampania reklamowa zup gotowych JemyJemy. Komunikacja ma na celu wzmocnienie świadomości marki, która wprowadzona na rynek zaledwie rok temu szybko stała się liderem w swojej kategorii ...
2022-10-17 Food & drinks
firmy:
Profi
,
21gram
,
Kolterman Media Communications
,
Value Media
marki:
JemyJemy
Jesienna kampania marki JemyJemy
×
poprzedni
następny
Cleo w kampanii nowości od Almette
Serek wiejski to nowy produkt marki Almette, który będzie promowany przez polską piosenkarkę Cleo. Za kampanię wprowadzającą nową linię odpowiada Value Media (Group One). Kampania ma na celu wsparcie launchu ...
2022-10-17 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Value Media
marki:
Almette
Cleo w kampanii nowości od Almette
×
Milion nagród w loterii marki Grycan
Marka Grycan - Lody od pokoleń rusza z loterią. Za każde 10 zł wydane w lodziarnio-kawiarniach klienci otrzymają zdrapkę, która umożliwia zdobycie jednej z miliona nagród. Sprzedaż promocyjna trwa do 31 ...
2022-05-17 Soft drinks
firmy:
Grycan
,
Asap&Asap
,
Mirage Studio
,
Solski Communications
,
Value Media
marki:
Grycan
Sery Valbon w nowej odsłonie
Firma Hochland wprowadza na rynek sery pleśniowe marki Valbon w nowych opakowaniach. Sery są produkowane według 100-letniej receptury opracowanej przez francuskiego mistrza serowarstwa. Klasyczne sery Valbon można wykorzystać jako składnik ...
2022-04-22 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Valbon
Sery Valbon w nowej odsłonie
×
poprzedni
następny
Pasztet Profi w metalowej puszce
"Pasztet Profi, teraz w metalowej puszce" to hasło produktowej kampanii reklamowej, która wystartowała w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki Profi, wprowadzonej w ubiegłym roku. Działania potrwają do połowy czerwca i ...
2022-04-19 Food & drinks
firmy:
Profi
,
FCB Bridge2Fun
,
Kolterman Media Communications
,
Value Media
marki:
Profi
Pasztet Profi w metalowej puszce
×
Value Media rozpoczyna współpracę z Profi
Ruszyła współpraca agencji mediowej Value Media i Profi SA. Zakres działań agencji obejmie strategię, planowanie i zakup mediów. Pierwszy wspólny projekt już wystartował - to kampania wprowadzająca markę zup gotowych ...
2022-02-02 Food & drinks
firmy:
Profi
,
Value Media
marki:
Jemy Jemy
Value Media rozpoczyna współpracę z Profi
×
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [10]
› kiedykolwiek [57]
działy
› innowacje i nowości [6]
› handel [4]
› zagranica [3]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Hochland [27]
› Żabka [5]
› Dan Cake [4]
› Profi [4]
› ZPOW Dawtona [3]
› Ajinomoto [2]
› BUH Distillery [2]
› Mokate [2]
› Alembik [1]
› Aryzta [1]
› Citronex [1]
› Grycan [1]
› Inter Europol [1]
› Kopernik [1]
› La Lorraine Bakery [1]
› Lantmannen Unibake [1]
› Lumiko [1]
› Maczfit [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Nowel [1]
› Przyjazne Państwo [1]
› Storck [1]
kategorie rynkowe
› mleko [29]
› inne produkty [14]
› owoce i warzywa [8]
› słodycze i przekąski [6]
› alkohol [3]
› kawa i herbata [2]
› napoje bezalkoholowe [1]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› Value Media [57]
› Quality PR [14]
› SalesTube [10]
› GPD [9]
› Grasp [8]
› Labcon [5]
› 19 Południk [4]
› AMS [3]
› Group One [3]
› V&P [3]
› 21gram [2]
› Ancymony [2]
› Clear Channel [2]
› F25 [2]
› FCB Bridge2Fun [2]
› Gong [2]
› Kolterman Media Communications [2]
› Albedo Marketing [1]
› Asap&Asap [1]
› Change Integrated [1]
› Change Serviceplan [1]
› Communication Unlimited [1]
› Cukier [1]
› Cut The Mustard [1]
› Dziadek do orzechów [1]
› Flota filmowa [1]
› Friends [1]
› Great Minds [1]
› H2O [1]
› Hand Made [1]
› Lulu Production [1]
› Mirage Studio [1]
› MyLED [1]
› Papaya Films [1]
› Polot [1]
› Say Hi [1]
› Solski Communications [1]
› Spark Media [1]
marki
› Hochland [13]
› Almette [11]
› Dan Cake [4]
› Dawtona [3]
› Valbon [3]
› Caffetteria Mokate [2]
› Oyakata [2]
› BUH [1]
› Cisowianka [1]
› Grycan [1]
› Hochland Sielski [1]
› Jemy Jemy [1]
› JemyJemy [1]
› Kopernik [1]
› Lumiko [1]
› Merci [1]
› Profi [1]
› wyBUHowa [1]
› Wyjebongo [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA