KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Advalue
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 10
Startuje kampania Oreo z okazji Dnia Ojca
Marka Oreo od lat zachęca rodziny i bliskich do wspólnego spędzania czasu i zabawy, a w okresie Dnia Ojca rusza z poświęconą temu świętu kampanią marketingową. W tym roku, marka przygotowała ...
2022-06-02 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Advalue
,
Big Picture
,
Mindshare
,
Publicis
marki:
Oreo
Startuje kampania Oreo z okazji Dnia Ojca
×
2. edycja programu PrzyGOTUJMY Lepszy Świat
PrzyGOTUJMY Lepszy Świat to program skierowany do uczniów klas 1-3 szkół podstawowych, którego celem jest edukacja dzieci na temat tego, jak codzienne wybory żywieniowe wpływają na zdrowie nie tylko ich samych ...
2021-08-23 Food & drinks
firmy:
ProVeg
,
Unilever
,
Advalue
marki:
Knorr
Trzecia odsłona kampanii marki Milka
Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach trzeciej odsłony kampanii, realizowanej w tym roku pod hasłem "Cała Polska Sercem z Naszymi" ...
2021-01-14 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Advalue
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Event Factory
,
Mindshare
,
Ogilvy & Mather
,
Riodepost
,
Truskavka
marki:
Milka
Trzecia odsłona kampanii marki Milka
×
Lubisie promują prosty skład produktów
Marka Lubisie (Mondelez Polska) startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami ...
2019-03-15 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Advalue
,
Big Picture
,
Isobar
,
Mindshare
marki:
Lubisie
Lubisie promują prosty skład produktów
×
Karnawałowa promocja nowej marki Kompanii Piwowarskiej
Już 27 grudnia rozpocznie się akcja promocyjna nowej marki piwa z portfolio Kompanii Piwowarskiej - Captain Jack. W jej ramach można będzie wygrać 10 wycieczek na Ibizę oraz 2000 kartonów Captain ...
2018-12-21 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Advalue
,
Bardzo
,
Dynamo Film
,
Hand Made
,
Mango Design
,
Platige Image
,
Prism Studio
,
Tailor Made PR
,
Zenith
marki:
Captain Jack
Krystyna Czubówna w kampanii Banków Żywności
16 października ruszyła kampania "Marnując żywność, marnujesz planetę" Banków Żywności. Celem akcji jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na skutki ekologiczne marnowania żywności, której w samej Polsce marnuje się tyle, ile wystarczyłoby do ...
2018-10-30 Soft drinks
firmy:
Advalue
,
Clear Channel
Konkurs Lecha z nietypowymi nagrodami
Ruszyła najnowsza aktywacja piwa marki Lech. Nagrodami w konkursie są trzy Fiaty 126p. Jest to pierwsza akcja promocyjna w sieci Carrefour, do której został zaproszony influencer. Maluchy zostały odrestaurowane i ...
2018-08-17 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Kompania Piwowarska
,
Advalue
marki:
Lech
Konkurs Lecha z nietypowymi nagrodami
×
Piwo Kozel w nowej odsłonie
12 marca swoją premierę miał najnowszy spot, będący jednym z elementów tegorocznej kampanii marki Kozel pod hasłem "Ulubione piwo Czechów". Kozel jest numerem jeden w Czechach, najczęściej wybieranym piwem na tamtejszym ...
2018-03-16 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Advalue
,
GPD
,
McCann
,
Tailor Made PR
,
Zenith
marki:
Kozel
Piwo Kozel w nowej odsłonie
×
Delma rozpoczyna nową kampanię
Pod koniec października rusza kampania "Smak domowych kanapek" Delmy. Prezentuje odświeżoną identyfikację wizualną produktu i otwiera nowy rozdział w historii marki. Głównym nośnikiem nowej platformy jest spot telewizyjny, w którym ...
2017-10-25 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
Advalue
,
EDDA
,
Mindshare
marki:
Delma
Limitowane opakowania herbaty Lipton na finał WOŚP
Marka Lipton (Unilever) po raz kolejny łączy siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Tak jak w poprzednich latach, w sklepach pojawiły się opakowania herbaty Lipton Yellow Label z radosną i kolorową ...
2017-01-11 Soft drinks
firmy:
Unilever
,
Advalue
marki:
Lipton
Limitowane opakowania herbaty Lipton na finał WOŚP
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [10]
działy
› innowacje i nowości [3]
› badania [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kompania Piwowarska [3]
› Mondelez Polska [3]
› Unilever [3]
› Carrefour [1]
› ProVeg [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [3]
› słodycze i przekąski [3]
› owoce i warzywa [1]
› kawa i herbata [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Advalue [10]
› Mindshare [4]
› Big Picture [3]
› Tailor Made PR [2]
› Zenith [2]
› Bardzo [1]
› Carla Zuri [1]
› Clear Channel [1]
› Dynamo Film [1]
› EDDA [1]
› Event Factory [1]
› GPD [1]
› Hand Made [1]
› Isobar [1]
› Mango Design [1]
› McCann [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Platige Image [1]
› Prism Studio [1]
› Publicis [1]
› Riodepost [1]
› Truskavka [1]
marki
› Captain Jack [1]
› Delma [1]
› Knorr [1]
› Kozel [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Lubisie [1]
› Milka [1]
› Oreo [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA