KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
UM Thrive
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 18
13. edycja programu „Gotuj się na zmiany”
Startuje kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”. Celem akcji jest propagowanie dobrych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych, a także zainteresowanie ich odpowiedzialnym podejściem ...
2023-09-06 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
NAV Agency
,
UM Thrive
marki:
Winiary
Marka Winiary pyta „A Ty, co masz pod ręką”
Nowa kampania marki Winiary „A Ty, co masz pod ręką” promuje nowe warianty smakowe z linii Pomysł na - „Leczo z tego, co jest pod ręką”, „Curry z tego, co zostało” ...
2023-04-18 Food & drinks
firmy:
Nestlé
,
Chimney
,
Graffiti
,
Publicis
,
UM Thrive
marki:
Winiary
Ruszyła loteria „Sosy Winiary robią różnicę”
Firma Nestle Polska rozpoczęła ogólnopolską loterię audioteksową dla marki Winiary pod hasłem "Sosy Winiary robią różnicę". Zgłoszenia do loterii przyjmowane są do 15 sierpnia i obejmują produkty do makaronu marki Winiary ...
2022-08-05 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
UM Thrive
,
Unique One
marki:
Winiary
Ruszyła loteria „Sosy Winiary robią różnicę”
×
Audiotekstowa loteria dla marki Winiary
Firma Nestle ponownie powierzyła agencji Unique One opracowanie loterii audioteksowej dla marki Winiary pod hasłem "Smak inspiracji, smak wygranej!". Ogólnopolska loteria dotyczy wszystkich majonezów marki. Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się ...
2022-03-07 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Oglivy & Mather
,
UM Thrive
,
Unique One
marki:
Winiary
Loteria płatków śniadaniowych Nestle
Nowością w loterii, która przebiega pod hasłem "Graj o kasę na rodzinne marzenia" są zgłoszenia za pośrednictwem systemu SMS, który ułatwia konsumentom szybkość reakcji i możliwość wzięcia udziału w promocji ...
2022-02-07 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
McCann
,
UM Thrive
,
Unique One
marki:
Nestle
Loteria promocyjna płatków śniadaniowych Nestle
Nowością w nowej loterii, która przebiega pod hasłem "Graj o kasę na rodzinne marzenia" są zgłoszenia za pośrednictwem systemu SMS, który zdecydowanie ułatwia konsumentom szybkość reakcji i możliwość wzięcia udziału w ...
2022-01-04 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
McCann
,
UM Thrive
,
Unique One
marki:
Nestle
Loteria promocyjna płatków śniadaniowych Nestle
×
Loteria audiotekstowa Majonezu Winiary
Marka Winiary (Nestle Polska) powierzyła agencji Unique One całościowe opracowanie akcji promocyjnej Majonezu dekoracyjnego Winiary pod hasłem "Inspiruj się do wygrywania". Przyjmowanie zgłoszeń do loterii ruszyło 27 września i potrwa do ...
2021-09-30 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Publicis
,
UM Thrive
,
Unique One
marki:
Winiary
Loteria audiotekstowa Majonezu Winiary
×
Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L
Niegazowana naturalna woda mineralna Nałęczowianka w butelce 1 L to jeden z najczęściej wybieranych produktów w ofercie marki. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, marka wprowadza dwa nowe warianty tego formatu: gazowany ...
2021-07-20 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Przestrzeń
,
UM Thrive
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka poszerza portfolio o nowe warianty 1 L
×
poprzedni
następny
Loteria promocyjna marki Winiary
Firma Nestle powierzyła agencji Unique One opracowanie ogólnopolskiej loterii dla marki Winiary pod hasłem "Makaromania". Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 15 czerwca a 31 lipca, a obejmują one produkty ...
2021-06-18 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Publicis
,
UM Thrive
,
Unique One
marki:
Winiary
Loteria promocyjna marki Winiary
×
Nowa linia sosów Winiary
W sprzedaży pojawiły się cztery nowe smaki sosów marki Winiary. Informuje o tym kampania przygotowana przez agencję Publicis Poland, której celem jest zbudowanie świadomości na temat nowej linii sosów oraz wzbudzenie ...
2021-05-11 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Chimney
,
Graffiti
,
Publicis
,
UM Thrive
marki:
Winiary
Nowa linia sosów Winiary
×
poprzedni
następny
Nestle Pure Life z nowością dla nastolatków
Marka wody źródlanej, wprowadza do sprzedaży nowy wariant butelki, skierowany szczególnie do nastolatków. Butelka o pojemności 1 L, ze sportową zakrętką, to propozycja idealna zarówno na długie dni pełne nauki, jak ...
2021-05-11 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
HiBrands
,
PR Hub
,
Spin Off
,
UM Thrive
marki:
Nestle
,
Pure Life
Nestle Pure Life z nowością dla nastolatków
×
poprzedni
następny
Nowe zupy warzywne Winiary
Marka Winiary (Nestle) wprowadza nową linię kremowych zup warzywnych. W jej skład wchodzą trzy produkty - Zupa z zielonymi warzywami, Zupa z czerwonymi warzywami oraz Zupa z pomarańczowymi warzywami Winiary ...
2021-05-05 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Publicis
,
UM Thrive
marki:
Winiary
Nowe zupy warzywne Winiary
×
poprzedni
następny
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
Po wprowadzeniu butelek wykonanych w 50% z PET z recyklingu dla swoich dwóch najbardziej popularnych pojemności 1 L i 1,5 L, producent wody mineralnej Nałęczowianka poszerza swoje portfolio o kolejne tego ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Artcore
,
Chimney
,
Przestrzeń
,
UM Thrive
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
×
Inspirujące pomysły na danie z kurczaka
W najnowszej kampanii marka Winiary przypomina o swoim sztandarowym produkcie "Pomysł na". W przygotowanych kreacjach zobaczymy trzy inspirujące warianty podania kurczaka: z patelni w sosie śmietanowo-ziołowym, do smażenia na papirusie z ...
2021-04-08 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Orka
,
Papaya
,
Publicis
,
UM Thrive
marki:
Winiary
Majonez Dekoracyjny Winiary w nowej kampanii
Rozpoczyna się telewizyjna kampania promująca Majonez Dekoracyjny Winiary. Kampania ma charakter ogólnopolski i jest prowadzona w największych stacjach telewizyjnych. Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała spot, który od 8 ...
2021-03-11 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Graffiti
,
Orka
,
Publicis
,
UM Thrive
marki:
Winiary
Loteria audioteksowa Majonezu dekoracyjnego Winiary
Marka Winiary (Nestle Polska) powierzyła agencji Unique One opracowanie akcji promocyjnej Majonezu dekoracyjnego WINIARY pod hasłem "Wybierz Majonez dekoracyjny, wybierz nagrody!". Ogólnopolska promocja obejmuje całą Polskę i dotyczy produktu we ...
2021-02-09 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Publicis
,
UM Thrive
,
Unique One
marki:
Winiary
Nestle rusza z akcją „Ratuj Pszczoły”
Producent płatków śniadaniowych marki Nestle rozpoczął promocję pod hasłem "Ratuj Pszczoły". Sprzedaż promocyjna potrwa do 30 kwietnia lub do wyczerpania puli nasion. Aby wziąć udział w promocji należy kupić jednorazowo ...
2021-01-20 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
HiBrands
,
McCann
,
UM Thrive
,
Unique One
marki:
Nestle
Ruszyła loteria Majonezu Dekoracyjnego Winiary
Marka Winiary powierzyła agencji Unique One całościowe opracowanie akcji promocyjnej dotyczącej Majonezu Dekoracyjnego Winiary, która przebiega pod hasłem "Odkręć sobie kasę!". Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 14 września i ...
2020-09-17 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Publicis
,
UM Thrive
,
Unique One
marki:
Winiary
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [18]
działy
› innowacje i nowości [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [17]
› Nestlé [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [11]
› napoje bezalkoholowe [3]
› słodycze i przekąski [3]
› owoce i warzywa [2]
firmy marketingowe
› UM Thrive [18]
› Publicis [9]
› Unique One [9]
› Chimney [3]
› Graffiti [3]
› McCann [3]
› HiBrands [2]
› Orka [2]
› Przestrzeń [2]
› Artcore [1]
› NAV Agency [1]
› Oglivy & Mather [1]
› Papaya [1]
› PR Hub [1]
› Spin Off [1]
marki
› Winiary [12]
› Nestle [4]
› Nałęczowianka [2]
› Pure Life [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA