KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MullenLowe
promocje i PR
kiedykolwiek
słodycze i przekąski
Liczba wyszukanych artykułów: 12
MullenLowe Group wygrywa przetarg PWC Odra
MullenLowe MediaHub oraz MullenLowe Warsaw wygrały przetarg na obsługę mediową, strategiczną i kreatywną Przedsiębiorstwa Wyrobów Cukierniczych Odra (Grupa Otmuchów). Działania reklamowe będą bezpośrednio związane z rebrandingiem marki Odra. W pierwszej ...
2021-05-11 Food & drinks
firmy:
ZPC Otmuchów
,
MullenLowe
marki:
Odra
MullenLowe wybrana przez Bahlsena
Producent ciastek i przekąsek, firma Bahlsen, wybrał agencję MullenLowe Profero do globalnej współpracy w zakresie obsługi reklamowej w internecie i w social mediach - podają Wirtualne Media. Agencja otrzymała zadanie ...
2021-01-25 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
MullenLowe
Druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem "Każdy ma swoje Grześki". 11 stycznia wystartowała druga odsłona kampanii, bazującej na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. W nowym spocie ...
2021-01-11 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
MullenLowe
marki:
Grześki
Druga odsłona kampanii „Każdy ma swoje Grześki”
×
poprzedni
następny
Platforma komunikacyjna marki Grześki
Marka Grześki w listopadzie wystartowała z nową platformą komunikacyjną. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej pod hasłem "Każdy ma swoje Grześki" potrwa do 20 grudnia w telewizji i internecie. - Nowa platforma ...
2020-11-16 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
MullenLowe
marki:
Grześki
Platforma komunikacyjna marki Grześki
×
Święta pełne emocji w kampanii Delecty
Marka z portfolio Bakalland rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową. Jak co roku, komunikuje konsumentom "przepis na niezapomniane święta", wypełnione emocjami, dzięki którym wypieki zawsze się udają a ich przygotowanie staje się przyjemnością ...
2017-11-20 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
Kolterman Media Communications
,
MullenLowe
,
Opus B
,
Starcom
marki:
Delecta
Święta pełne emocji w kampanii Delecty
×
Delecta rusza z nową kampanią reklamową
Wraz z początkiem tygodnia ruszyła kampania reklamowa marki Delecta promująca desery, dodatki do pieczenia i akcję konsumencką "Powiedz to na słodko". Komunikacja prowadzona w serwisach VOD potrwa do 12 listopada ...
2017-10-03 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
MullenLowe
,
Starcom
marki:
Delecta
Delecta rusza z nową kampanią reklamową
×
Kampania reklamowa Owocowego kubka Delecty
Wraz z początkiem tygodnia ruszyła kampania reklamowa promująca jednoporcjowe kisiele Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja prowadzona równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży potrwa do 5 marca br. Edycja ...
2017-01-05 Soft drinks
firmy:
Bakalland
,
MullenLowe
,
Starcom
marki:
Delecta
Przepis na Święta w kampanii Delecty
Ruszyła kampania promująca Pierniczki korzenny smak oraz posypki do dekoracji wypieków z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do 25 grudnia. Akcja ma ...
2016-12-05 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
MullenLowe
,
Starcom
marki:
Delecta
Przepis na Święta w kampanii Delecty
×
Kampania promująca posypki do ciast Delecta
Rozpoczęła się kampania promująca posypki do dekoracji ciast z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja utrzymana w klimacie rodzinnego pieczenia jest realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i punktach sprzedaży. Działania potrwają do ...
2016-11-08 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
MullenLowe
,
Starcom
marki:
Delecta
Ferrero wprowadza Tic Tac the Simpsons
W sklepach pojawiła się limitowana wersja cukierków Tic Tac. Tym razem firma Ferrero nawiązała do kultowej kreskówki "The Simpsons". W skład nowej linii wchodzą trzy smaki drażetek, które odzwierciedlać mają ...
2016-09-28 Food & drinks
firmy:
Ferrero
,
MullenLowe
,
Vizeum
,
VML
marki:
Tic Tac
Ferrero wprowadza Tic Tac the Simpsons
×
Delecta promuje Owocowy kubek w nowej odsłonie
19 września, ruszyła kampania promująca kisiele z linii Owocowy kubek marki Delecta. Komunikacja w telewizji i działania w punktach sprzedaży potrwają do końca października. - Owocowy kubek Delecta to linia ...
2016-09-19 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
MullenLowe
,
Starcom
marki:
Delecta
Delecta promuje Owocowy kubek w nowej odsłonie
×
poprzedni
następny
Delecta promuje nowy wizerunek
Z początkiem marca Delecta - producent mieszanek do ciast, deserów oraz przekąsek instant - rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem "Prosto z serca". Działania zaplanowane na 6 tygodni w kluczowych stacjach ...
2016-03-01 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
MullenLowe
,
Opus B
,
Starcom
marki:
Delecta
Delecta promuje nowy wizerunek
×
poprzedni
następny
FILTRY
działy
› innowacje i nowości [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Bakalland [7]
› Colian [2]
› Ferrero [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› ZPC Otmuchów [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [5]
firmy marketingowe
› Starcom [7]
› Kolterman Media Communications [3]
› Gong [2]
› Initiative [2]
› Lemon [2]
› Opus B [2]
› Vizeum [1]
› VML [1]
marki
› Delecta [7]
› Grześki [2]
› Odra [1]
› Tic Tac [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA