KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
kiedykolwiek
Aksam
słodycze i przekąski
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Producent paluszków zyskał wizerunkowo
Po niedawnym pożarze, który zniszczył zakłady firmy Aksam produkującej paluszki Beskidzkie, w sieci zainicjowano akcję wsparcia #ToSięWykupi. Właściciel firmy, Adam Klęczar, ogłosił, że będzie nadal wypłacał wynagrodzenia pracownikom, co spotkało się ...
2024-07-25 Food & drinks
firmy:
Aksam
marki:
Beskidzkie
Ruszyła kampania marki Beskidzkie
Ruszyła wakacyjna aktywacja marki słonych przekąsek dla dzieci - Beskidzkie Misiaki. Przewodnikiem przyrodniczej wyprawy po Polsce jest brand hero marki - tytułowy Misiak. Kampania "Odkrywaj Polskę z Misiakami" to efekt ...
2021-07-19 Food & drinks
firmy:
Aksam
,
Hand Made
marki:
Beskidzkie
Walk Digital i Beskidzkie Misiaki
W drugiej połowie czerwca wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa marki Beskidzkie Misiaki, prowadzona przez Walk Digital. Działania obejmują m.in. komunikację digital, PR oraz influencer marketing. W kwietniu firma Aksam - właściciel ...
2019-07-04 Food & drinks
firmy:
Aksam
,
Walk
marki:
Beskidzkie
Walk Digital i Beskidzkie Misiaki
×
38PR dla marki Beskidzkie
Agencja 38PR rozpoczęła działania na rzecz firmy Aksam, właściciela marki przekąsek Beskidzkie. Umowa obejmuje kompleksowe doradztwo wizerunkowe, komunikację PR i prowadzenie fanpage'u. Celem kampanii jest zwiększanie świadomości marki Beskidzkie ...
2013-05-16 Food & drinks
firmy:
Aksam
,
38 PR & Content Communication
marki:
Beskidzkie
Trzy nowe spoty z udziałem Piotra Żyły
Kampania reklamowa marki Beskidzkie z udziałem Piotra Żyły, rozpoczęta 16 kwietnia, cieszy się dużym zainteresowaniem mediów, widzów, jak i użytkowników portali społecznościowych. Kampania od 22 kwietnia została wzbogacona o trzy nowe ...
2013-04-23 Food & drinks
firmy:
Aksam
,
38 PR & Content Communication
,
IQ Media
,
Schulz Brand Friendly
marki:
Beskidzkie
Piotr Żyła w kampanii marki Beskidzkie
Skoczek narciarski Piotr Żyła został twarzą przekąsek marki Beskidzkie firmy Aksam. 16 kwietnia wyemitowano pierwszy spot z udziałem sportowca. Hasło kampanii brzmi: "Cokolwiek robisz - bądź sobą, jesteśmy z Tobą" ...
2013-04-17 Food & drinks
firmy:
Aksam
,
38 PR & Content Communication
,
IQ Media
,
Schulz Brand Friendly
marki:
Beskidzkie
Piotr Żyła w kampanii marki Beskidzkie
×
Aksam rozpocznie intensywną kampanię reklamową
- Na przełomie kwietnia i maja ruszy największa parasolowa kampania reklamowa w 20-letniej historii firmy Aksam. Nasze przekąski wkrótce będzie można zobaczyć w spotach reklamowych emitowanych na antenie największych ogólnopolskich stacji ...
2013-04-15 Food & drinks
firmy:
Aksam
marki:
Aksam
Schulz Brand Friendly z marką Beskidzkie
Firma Aksam, właściciel marki Beskidzkie, podpisała umowę o długofalowej współpracy z Schulz Brand Friendly. Agencja zajmie się obsługą w zakresie strategii komunikacji, kreacji, produkcji reklam oraz planowania mediów. Zadba również o ...
2013-02-28 Food & drinks
firmy:
Aksam
,
Schulz Brand Friendly
marki:
Beskidzkie
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
działy
› badania [1]
firmy marketingowe
› 38 PR & Content Communication [3]
› Schulz Brand Friendly [3]
› IQ Media [2]
› Hand Made [1]
› Walk [1]
marki
› Beskidzkie [7]
› Aksam [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA