KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
kiedykolwiek
NAV Agency
słodycze i przekąski
Liczba wyszukanych artykułów: 7
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
10 listopada marka Jeżyki zakończyła jesienną kampanię edukacyjną „Wszystkie Jeże nasze są!”, której celem było zwiększenie świadomości społecznej na temat jeży oraz potrzeby ich ochrony. W tegorocznej edycji przygotowano specjalną wersję ...
2024-11-12 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Kolterman Media Communications
,
Mint Media
,
NAV Agency
marki:
Jeżyki
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
×
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
Marka Grześki (Colian), ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”. Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ...
2024-10-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AżTuNagle
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
×
Grześki startują z nowym konkursem konsumenckim
26 sierpnia rozpoczął się konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” marki Grześki z portfolio firmy Colian. Na zwycięzców, oprócz nagród pieniężnych, czekają także specjalne, limitowane bluzy i T-shirty od marki DRE$$CODE ...
2024-08-26 Food & drinks
firmy:
Colian
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Grześki startują z nowym konkursem konsumenckim
×
Szkolne grzeszki w kampanii Grześków
Wafle Grześki (Colian) wspierają nowe smaki w portfolio: Dark Brown oraz Peanut Butter. Już 15 września rusza konkurs „Wyjaw szkolne Grzeszki”, który wpisuje się w okres „Back to School”. Aby wziąć ...
2023-09-15 Food & drinks
firmy:
Colian
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Szkolne grzeszki w kampanii Grześków
×
poprzedni
następny
Wakacyjna loteria marki Familijne
W loterii marki Familijne znajduje się ponad 1,7 tys. nagród. Zwycięzcy akcji otrzymają cztery vouchery w kwocie 10 tys. zł na wyjazd wybrany z oferty portalu wakacje.pl. Klient który chce wziąć ...
2023-07-06 Food & drinks
firmy:
Colian
,
NAV Agency
marki:
Wafle Familijne
Marka Grześki w loterii z wieloma nagrodami
Rusza loteria marki Grześki (Colian), w której do wygrania jest m.in. wizyta w piwnym SPA czy skok ze spadochronem. Nagrodzeni będą mogli wybrać spośród 1600 voucherów z oferty WyjątkowyPrezent.pl. Udział ...
2023-02-01 Food & drinks
firmy:
Colian
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Marka Grześki w loterii z wieloma nagrodami
×
Fantasia promuje kobiety z pasjami
Marka Fantasia (Danone) wprowadza nową komunikację na swoich kanałach social media, która będzie promować kobiety, które realizują i wyrażają siebie poprzez swoje pasje. Za koncepcję komunikacji i jej realizację odpowiada NAV ...
2022-05-16 Food & drinks
firmy:
Danone
,
NAV Agency
marki:
Fantasia
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Colian [6]
› Danone [1]
kategorie rynkowe
› mleko [1]
firmy marketingowe
› NAV Agency [7]
› Kolterman Media Communications [2]
› AżTuNagle [1]
› Initiative [1]
› Lemon [1]
› Mint Media [1]
marki
› Grześki [4]
› Fantasia [1]
› Jeżyki [1]
› Wafle Familijne [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA