KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 57
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Białoruś wprowadza embargo na zachodnią żywność
W ramach odpowiedzi na V pakiet sankcji UE i państw zachodnich Białoruś wprowadzi od 1 stycznia 2022 r. zakaz wwozu mięsa, drobiu, owoców, warzyw i mleka. Zgodnie z ogłoszonym 7 ...
2021-12-10 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
W 2020 r. kontynuowana była wzrostowa tendencja w eksporcie towarów rolno-spożywczych z Polski - od 2004 r. jego wartość wzrosła ponad 6-krotnie. W 2020 r. sprzedaż artykułów rolno-spożywczych za granicę ...
2021-02-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
×
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Eksport produktów rolno-spożywczych rośnie o 4%
Wartość eksportu produktów rolno-spożywczych wzrośnie o ponad 4% r/r i przekroczy 29 mld EUR w 2018 r., prognozują eksperci Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (KOWR). - Pozytywne zmiany restrukturyzacyjne i modernizacyjne ...
2019-01-17 Soft drinks
Majówkowy grill nie nadwyręży portfeli konsumentów
Za tegoroczny zestaw grillowy dla około sześciu osób, zawierający najbardziej popularne produkty żywnościowe, Polacy zapłacą przeciętnie 136 zł, czyli o 2,5% więcej niż przed rokiem - wynika z analiz ekspertów Banku ...
2018-04-26 Soft drinks
Polska żywność prezentowana w USA
Blisko 40 polskich producentów żywności bierze udział w trzydniowych nowojorskich targach 2017 Summer Fancy Foods Show. Prezentacja krajowej żywności była przedmiotem poniedziałkowego spotkania w polskim konsulacie. Według uczestniczącego w spotkaniu ...
2017-06-27 Soft drinks
Amber Foods chce być pierwszy w Chinach
Firma konsultingowa Amber Foods International zapewnia, że już wkrótce pierwszy transport polskich jabłek trafi do Chin. W ciągu dwóch miesięcy chce tam sprzedać nawet kilkaset ton owoców - czytamy w Pulsie ...
2016-11-22 Soft drinks
CETA nie jest zagrożeniem dla branży spożywczej
Podpisana umowa o wolnym handlu między Unią Europejską a Kanadą, okazuje się korzystna z punktu widzenia interesów polskiej branży spożywczej. Przedstawiciele branż, które mają największą wymianę handlową z tym krajem uważają ...
2016-11-15 Soft drinks
Włochy 6. co do wielkości inwestorem w Polsce
Włochy są ważnym partnerem gospodarczym, handlowym i biznesowym Polski. W naszym kraju obecnych jest ponad 1,3 tys. firm z udziałem włoskiego kapitału, zatrudniających ok. 90 tys. pracowników. W 2013 roku ...
2015-06-12 Soft drinks
Polska żywność jest smaczniejsza od czeskiej
Z ankiety opublikowanej w czwartek przez czeski portal internetowy "idnes.cz" wynika, że polskie produkty żywnościowe importowane do Czech lepiej smakują i lepiej prezentują się na talerzach od produktów czeskich. Przyznali to ...
2013-05-24 Soft drinks
ARR będzie promować polską żywność
Agencja Rynku Rolnego wygrała przetarg ogłoszony przez ministerstwo gospodarki na promocję polskiej żywności w latach 2012-2014. Umowa w tej sprawie została zawarta między resortem gospodarki i ARR w połowie maja ...
2012-06-01 Soft drinks
Handel produktami rolno-spożywczymi może przekroczyć 3 mld EUR
Eksport produktów rolno-spożywczych w 2012 r. może osiągnąć ok. 15,5 mld euro, czyli o ponad 2% więcej niż w 2011 r. - ocenia Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w raporcie ...
2012-04-24 Soft drinks
Wzrost eksportu produktów rolno-spożywczych wyhamuje
Polska utrzymała w 2011 r. wysoką, dwucyfrową dynamikę wzrostu eksportu produktów rolno-spożywczych. W okresie od stycznia do listopada wartość sprzedaży zagranicznej wyniosła 13,8 mld EUR i była wyższa o 12% w ...
2012-01-26 Soft drinks
Ultrafiolet zastąpi pasteryzację?
Naświetlanie mleka promieniowaniem ultrafioletowym może się okazać lepszym sposobem zapewnienia mu trwałości niż pasteryzacja. Podobnie może być z innymi napojami - podaje portal PAP - Nauka w Polsce. Pasteryzacja, wprowadzona ...
2011-06-07 Soft drinks
Polskie towary odzyskują francuski rynek
Wymiana handlowa w relacjach polsko-francuskich powróciła w tym roku blisko poziomu sprzed kryzysu w 2008 roku. Francja jest czwartym partnerem handlowym Polski (po Niemczech, Rosji i Włoszech). Według prognoz z ...
2010-12-27 Soft drinks
Wartość eksportu polskiej żywności przekroczy 3 mld PLN
Od 2004 r., w którym Polska znalazła się w gronie państw Unii Europejskiej, eksport polskich produktów żywnościowych na zachodnie rynki rósł w tempie ok. 20% rocznie i w 2009 r. wyniósł ...
2010-11-26 Soft drinks
Promocja polskiej żywności w Szanghaju
Swoją działalność w Szanghaju rozpoczęło centrum wystawienniczo-sprzedażowe towarów rolno-spożywczych Xi Jiao International. Polska jest jedynym krajem z Europy, który ma stałe stoisko - podaje w Puls Biznesu. Wśród prezentowanych artykułów ...
2010-10-21 Soft drinks
Coca-Cola pozostaje najdroższą marką świata
Coca-Cola po raz kolejny znalazła się na czele corocznego rankingu agencji Interbrand na najbardziej wartościowe marki świata. Wartość marki oszacowano na 70,5 mld USD, co w porównaniu z zeszłym rokiem ...
2010-09-17 Soft drinks
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [57]
działy
› badania [27]
› promocje i PR [10]
› dostawcy [8]
› handel [8]
› innowacje i nowości [4]
› inwestycje [2]
› makroekonomia [2]
› akwizycje i fuzje [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [49]
› mleko [48]
› inne produkty [48]
› słodycze i przekąski [38]
› kawa i herbata [34]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA