KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
napoje bezalkoholowe
słodycze i przekąski
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 46
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Białoruś wprowadza embargo na zachodnią żywność
W ramach odpowiedzi na V pakiet sankcji UE i państw zachodnich Białoruś wprowadzi od 1 stycznia 2022 r. zakaz wwozu mięsa, drobiu, owoców, warzyw i mleka. Zgodnie z ogłoszonym 7 ...
2021-12-10 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Eksport produktów rolno-spożywczych rośnie o 4%
Wartość eksportu produktów rolno-spożywczych wzrośnie o ponad 4% r/r i przekroczy 29 mld EUR w 2018 r., prognozują eksperci Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (KOWR). - Pozytywne zmiany restrukturyzacyjne i modernizacyjne ...
2019-01-17 Soft drinks
Jednolite opakowania napojów kosztowałyby miliardy
Firma Brand Finance przygotowała raport pokazujący, jakie skutki mogłoby przynieść skopiowanie na skalę globalną prawa o ujednoliconych opakowanich (plain packaging), obejmującego wyroby tytoniowe, na rynek napojowy - czytamy w serwisie Just ...
2017-12-13 Soft drinks
firmy:
AB InBev
,
Coca-Cola
,
Pernod Ricard
CETA nie jest zagrożeniem dla branży spożywczej
Podpisana umowa o wolnym handlu między Unią Europejską a Kanadą, okazuje się korzystna z punktu widzenia interesów polskiej branży spożywczej. Przedstawiciele branż, które mają największą wymianę handlową z tym krajem uważają ...
2016-11-15 Soft drinks
Rosyjskie embargo nie ograniczyło eksportu ciastek
W 2014 r. sprzedaż polskich producentów ciastek wzrosła w Rosji o 70%. Mimo nałożonego embarga na część produktów spożywczych, jest wiele branż, w których eksport na wschód mocno wzrósł – informuje ...
2015-02-27 Soft drinks
Niska globalna lojalność konsumentów
Lepsza cena oraz jakość to dwa najważniejsze powody, dla których konsumenci byliby skłonni zmienić markę lub dostawcę usług - wynika z analizy firmy Nielsen, przeprowadzonej na podstawie globalnej ankiety lojalności konsumentów ...
2014-01-07 Soft drinks
Lidl Polska może zwiększyć wartość eksportu
Wartość eksportu polskiego oddziału sieci handlowej Lidl wyniosła w ubiegłym roku ponad 1,25 mld PLN. Wyniki za pierwsze półrocze 2013 r. wskazują, że w tym roku można spodziewać się dalszego wzrostu ...
2013-10-01 Soft drinks
firmy:
Lidl
Polska żywność jest smaczniejsza od czeskiej
Z ankiety opublikowanej w czwartek przez czeski portal internetowy "idnes.cz" wynika, że polskie produkty żywnościowe importowane do Czech lepiej smakują i lepiej prezentują się na talerzach od produktów czeskich. Przyznali to ...
2013-05-24 Soft drinks
Producenci z lubuskiego na berlińskich targach Zielony Tydzień
26 wystawców z woj. lubuskiego zaprezentuje się na Międzynarodowych Targach Gospodarki Żywnościowej, Rolnictwa i Ogrodnictwa Zielony Tydzień 2013 w Berlinie. Wśród wystawców z regionu znajdą się producenci żywności i napojów ...
2013-01-11 Soft drinks
ARR będzie promować polską żywność
Agencja Rynku Rolnego wygrała przetarg ogłoszony przez ministerstwo gospodarki na promocję polskiej żywności w latach 2012-2014. Umowa w tej sprawie została zawarta między resortem gospodarki i ARR w połowie maja ...
2012-06-01 Soft drinks
Wzrost eksportu produktów rolno-spożywczych wyhamuje
Polska utrzymała w 2011 r. wysoką, dwucyfrową dynamikę wzrostu eksportu produktów rolno-spożywczych. W okresie od stycznia do listopada wartość sprzedaży zagranicznej wyniosła 13,8 mld EUR i była wyższa o 12% w ...
2012-01-26 Soft drinks
Marki spożywcze wśród najchętniej rekomendowanych przez Polaków
Firma MillwardBrown SMG/KRC przeprowadziła w 30 krajach badania marek cieszących się największym zaufaniem i gotowością konsumentów do rekomendacji innym. Marką z najwyższym indeksem TrustR w Polsce okazała się Nokia (wskaźnik TrustR: ...
2010-02-25 Soft drinks
Ekologiczne produkty z Austrii na polskim rynku
Rynek ekologicznej żywności w Polsce budzi coraz większe zainteresowanie austriackich bioproducentówi. W maju pięciu wytwórców bioproduktów z Dolnej Austrii zaprezentuje swoją ofertę na forum branżowym Organic Marketing Forum w Warszawie. - ...
2009-05-18 Soft drinks
Polacy są przywiązani do polskich marek
Jak wynika z badań TNS OBOP, fakt, czy dany produkt jest polski, czy zagraniczny ma dla konsumentów znaczenie ważne, choć nie priorytetowe. Polacy, robiąc zakupy, zwracają uwagę przede wszystkim na cenę ...
2008-11-24 Soft drinks
Sztuczne słodziki nie sprzyjają szczupłej sylwetce
Według najnowszych doniesień naukowych stosowanie sztucznych środków słodzących wcale nie sprzyja spadkowi wagi. Z badań przeprowadzonych przez uczonych z Purdue University w Indianie wynika, że osoby używające słodzików mogą być w ...
2008-02-12 Soft drinks
Prognozy analityków dla rynków spożywczych
Mleko Popyt na produkty mleczarskie utrzyma się w tym roku. Ubogie kraje będą gwałtownie rozwijały produkcję mleka, ale jeszcze szybciej wzrośnie w nich spożycie, dlatego będą musiały sprowadzać produkty z UE. Eksport ...
2008-01-03 Soft drinks
Polskie hity eksportowe w Azji
Wódka, słodycze, biżuteria, zabawki, urządzenia telekomunikacyjne i sprzęt AGD to polskie towary, które mają szansę podbić azjatyckie rynki - uważa dyrektor europejskiego oddziału Rady Rozwoju Handlu Hongkongu Lore Busher. - Te towary ...
2007-11-16 Soft drinks
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [46]
działy
› badania [22]
› promocje i PR [7]
› handel [6]
› dostawcy [3]
› innowacje i nowości [2]
› makroekonomia [2]
› inwestycje [1]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› AB InBev [1]
› Coca-Cola [1]
› Lidl [1]
› Pernod Ricard [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [38]
› mięso i ryby [38]
› mleko [36]
› inne produkty [36]
› kawa i herbata [32]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA