KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
mleko
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 78
Ochrona produktów regionalnych spornym punktem w TTIP
W Brukseli trwa kolejna runda negocjacji porozumienia TTIP. Jedną z większych kontrowersje budzi kwestia oznaczeń geograficznych, które nadają chroniony status europejskim spożywczym produktom regionalnym. Z perspektywy amerykańskiej stanowią one barierę dla ...
2016-07-14 Soft drinks
Włochy 6. co do wielkości inwestorem w Polsce
Włochy są ważnym partnerem gospodarczym, handlowym i biznesowym Polski. W naszym kraju obecnych jest ponad 1,3 tys. firm z udziałem włoskiego kapitału, zatrudniających ok. 90 tys. pracowników. W 2013 roku ...
2015-06-12 Soft drinks
Rosną obroty między Polską a Portugalią
Wymiana handlowa z Portugalią notuje dwucyfrowe wzrosty. W ubiegłym roku polskie firmy wyeksportowały do tego kraju towary o wartości ponad 600 mln EUR, a import wyniósł blisko 500 mln EUR ...
2015-05-20 Soft drinks
Rosjanie nie przewidują braku towarów
Rosyjscy eksperci nie obawiają się zapaści na rynku produktów spożywczych. W ich opinii, embargo na towary z 32 krajów wpłynie stymulująco na rodzimych producentów. Rosyjscy eksperci występujący w państwowych mediach ...
2014-08-08 Soft drinks
24/7 Communication wypromuje brytyjską kuchnię
Agencja 24/7 Communication będzie odpowiadać za prowadzenie działań PR oraz social media wspierających edukację Polaków na temat regionalnych produktów brytyjskich oraz specjałów tej kuchni, w trwającej w Europie kampanii "Jedzenie jest ...
2014-03-06 Soft drinks
firmy:
24/7Communication
Polska jednym z kluczowych rynków eksportowych dla Brytyjczyków
Zdaniem brytyjskiego rządu Polska jest jednym z 20 najważniejszych rynków eksportowych. Działania promujące żywność z Wlk. Brytanii rozpoczęła już Brytyjsko-Polska Izba Handlowa (BPIH) - czytamy w Pulsie Biznesu. W okresie ...
2014-02-14 Soft drinks
Branża spożywcza wierzy w dobry rok
Przedstawiciele większości sektorów polskiej branży spożywczej wierzą, że 2014 r. będzie dla nich udany. Prognozy dla poszczególnych rynków opublikował Puls Biznesu. Swoją pozycję chce umacniać branża drobiarska, która w ubiegłym ...
2014-01-03 Soft drinks
Branża spożywcza wierzy w dobry rok
×
Polska żywność jest smaczniejsza od czeskiej
Z ankiety opublikowanej w czwartek przez czeski portal internetowy "idnes.cz" wynika, że polskie produkty żywnościowe importowane do Czech lepiej smakują i lepiej prezentują się na talerzach od produktów czeskich. Przyznali to ...
2013-05-24 Soft drinks
Lamican Oy przedstawił nowy koncept opakowania do napojów
Fińska firma Lamican Oy, producent systemów do pakowania produktów płynnych, przedstawiła nowe opakowanie do napojów - LamiCan 250ml. Jest to aseptyczne opakowanie kartonowe, w pełni nadające się recyklingu, zaprojektowane do ...
2013-04-23 Soft drinks
firmy:
Lamican Oy
Lamican Oy przedstawił nowy koncept opakowania do napojów
×
poprzedni
następny
Producenci z lubuskiego na berlińskich targach Zielony Tydzień
26 wystawców z woj. lubuskiego zaprezentuje się na Międzynarodowych Targach Gospodarki Żywnościowej, Rolnictwa i Ogrodnictwa Zielony Tydzień 2013 w Berlinie. Wśród wystawców z regionu znajdą się producenci żywności i napojów ...
2013-01-11 Soft drinks
Żywność w czołówce polskich hitów eksportowych
Wejście Polski do Unii Europejskiej zdynamizowało polski wzrost eksportu. Od 2004 r. sprzedaż produktów do UE wzrosła o 129%, z 60 do 137 mld EUR. Wśród 20 grup towarów o największym ...
2012-11-27 Soft drinks
Żywność w czołówce polskich hitów eksportowych
×
Lamican wprowadza innowację na rynku opakowań
Lamican Oy, fiński producent systemów do pakowania produktów płynnych, opracował LamiCan 250 ml, aseptyczne opakowanie kartonowe do napojów w kształcie puszki. Nowe, nadające się do recyklingu opakowanie jest przystosowane do ...
2012-11-07 Soft drinks
firmy:
Lamican Oy
Lamican wprowadza innowację na rynku opakowań
×
poprzedni
następny
ARR będzie promować polską żywność
Agencja Rynku Rolnego wygrała przetarg ogłoszony przez ministerstwo gospodarki na promocję polskiej żywności w latach 2012-2014. Umowa w tej sprawie została zawarta między resortem gospodarki i ARR w połowie maja ...
2012-06-01 Soft drinks
Handel produktami rolno-spożywczymi może przekroczyć 3 mld EUR
Eksport produktów rolno-spożywczych w 2012 r. może osiągnąć ok. 15,5 mld euro, czyli o ponad 2% więcej niż w 2011 r. - ocenia Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w raporcie ...
2012-04-24 Soft drinks
Wzrost eksportu produktów rolno-spożywczych wyhamuje
Polska utrzymała w 2011 r. wysoką, dwucyfrową dynamikę wzrostu eksportu produktów rolno-spożywczych. W okresie od stycznia do listopada wartość sprzedaży zagranicznej wyniosła 13,8 mld EUR i była wyższa o 12% w ...
2012-01-26 Soft drinks
Bułgarskie wino tylko z winogron
Wino w Bułgarii może być produkowane wyłącznie z winogron - zakłada projekt ustawy o winie i napojach alkoholowych zaaprobowany przez bułgarski rząd. Projekt ustawy ma na celu walkę z licznymi podróbkami ...
2011-12-29 Food & drinks
Ultrafiolet zastąpi pasteryzację?
Naświetlanie mleka promieniowaniem ultrafioletowym może się okazać lepszym sposobem zapewnienia mu trwałości niż pasteryzacja. Podobnie może być z innymi napojami - podaje portal PAP - Nauka w Polsce. Pasteryzacja, wprowadzona ...
2011-06-07 Soft drinks
Wyższa wartość eksportu polskiej żywności
- W latach 2007-2010 wartość sprzedaży polskiej żywności za granicę zwiększyła się o prawie 40%, do 53 mld PLN - poinformował minister rolnictwa Marek Sawicki. Ocenił, że wzrost eksportu żywności ma ...
2011-05-09 Soft drinks
Polskie towary odzyskują francuski rynek
Wymiana handlowa w relacjach polsko-francuskich powróciła w tym roku blisko poziomu sprzed kryzysu w 2008 roku. Francja jest czwartym partnerem handlowym Polski (po Niemczech, Rosji i Włoszech). Według prognoz z ...
2010-12-27 Soft drinks
Promocja polskiej żywności w Szanghaju
Swoją działalność w Szanghaju rozpoczęło centrum wystawienniczo-sprzedażowe towarów rolno-spożywczych Xi Jiao International. Polska jest jedynym krajem z Europy, który ma stałe stoisko - podaje w Puls Biznesu. Wśród prezentowanych artykułów ...
2010-10-21 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [78]
działy
› badania [31]
› promocje i PR [14]
› dostawcy [10]
› innowacje i nowości [9]
› handel [5]
› inwestycje [2]
› makroekonomia [2]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lamican Oy [2]
› Asahi [1]
› Danone [1]
› Diageo [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [58]
› napoje bezalkoholowe [56]
› owoce i warzywa [56]
› inne produkty [49]
› słodycze i przekąski [43]
› kawa i herbata [40]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [1]
marki
› Asahi [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA