KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
alkohol
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 72
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Wraca tranzyt produktów z Ukrainy przez Polskę
- Zakończyliśmy rozmowy ze stroną ukraińską ws. tranzytu produktów z Ukrainy przez Polskę - poinformował minister rolnictwa Robert Telus. Transporty zboża z Ukrainy będą konwojowane i monitorowane systemem SENT. O ustaleniach ...
2023-04-18 Soft drinks
Białoruś wprowadza embargo na zachodnią żywność
W ramach odpowiedzi na V pakiet sankcji UE i państw zachodnich Białoruś wprowadzi od 1 stycznia 2022 r. zakaz wwozu mięsa, drobiu, owoców, warzyw i mleka. Zgodnie z ogłoszonym 7 ...
2021-12-10 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
W 2020 r. kontynuowana była wzrostowa tendencja w eksporcie towarów rolno-spożywczych z Polski - od 2004 r. jego wartość wzrosła ponad 6-krotnie. W 2020 r. sprzedaż artykułów rolno-spożywczych za granicę ...
2021-02-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
×
Jak branża spożywcza odczuje Brexit?
Wyjście Wielkiej Brytanii ze Unii Europejskiej może oznaczać straty dla wielu polskich eksporterów, w tym m.in. z branży spożywczej. Każde 10% ewentualnego spadku sprzedaży żywności na rynek brytyjski oznacza w praktyce ...
2021-01-26 Soft drinks
Rekordowa nadwyżka w handlu zagranicznym produktami rolno-spożywczymi
We wrześniu 2019 r. UE odnotowała największą w historii miesięczną nadwyżkę w handlu rolno-spożywczym, osiągając łączną wartość 3,7 mld EUR. Nadwyżkę odnotowano po wzroście zarówno miesięcznych wartości eksportu, jak i importu ...
2020-01-02 Soft drinks
USA nakładają cła na europejskie towary
Amerykanie nałożyli cła na towary z Unii Europejskiej o wartości 7,5 mld USD. To następstwo orzeczenia Światowej Organizacji Handlu (WTO), która uznała za nielegalne subwencje UE dla koncernu lotniczego Airbus ...
2019-10-19 Soft drinks
Amerykańskie cła na europejską żywność
25-procentowe cła na francuskie wino, włoskie sery i szkocką whisky single malt. To odwet za unijne subwencje dla Airbusa. Cła nie objęły włoskiego wina, makaronu i oliwy z oliwek. Będą obowiązywały ...
2019-10-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
KE zatwierdziła karne cła na amerykańskie towary
Komisja Europejska zatwierdziła decyzję o nałożeniu karnych ceł na amerykańskie towary w odwecie za cła na stal i aluminium, które wprowadziły Stany Zjednoczone. Nowe cła będą obowiązywać od lipca. - ...
2018-06-07 Soft drinks
Majówkowy grill nie nadwyręży portfeli konsumentów
Za tegoroczny zestaw grillowy dla około sześciu osób, zawierający najbardziej popularne produkty żywnościowe, Polacy zapłacą przeciętnie 136 zł, czyli o 2,5% więcej niż przed rokiem - wynika z analiz ekspertów Banku ...
2018-04-26 Soft drinks
Polacy najwyżej cenią krajowe mięso i wędliny
14 października w Warszawie hodowcy z całej Polski spotkają się z ekspertami, aby porozmawiać o perspektywach polskiej żywności na międzynarodowych rynkach. Debata "Made in Poland - jak wykreować modę na polskie ...
2017-09-25 Soft drinks
Polacy najwyżej cenią krajowe mięso i wędliny
×
Spożycie miodu wzrasta; rośnie też jego cena
W 2016 r. w Polsce wyprodukowano 19 tys. ton miodu. Rośnie jego spożycie, a także cena - informuje Główny Urząd Statystyczny. Najwięcej miodu w Polsce produkowane jest woj. wielkopolskim. W ...
2017-08-08 Food & drinks
Polska żywność prezentowana w USA
Blisko 40 polskich producentów żywności bierze udział w trzydniowych nowojorskich targach 2017 Summer Fancy Foods Show. Prezentacja krajowej żywności była przedmiotem poniedziałkowego spotkania w polskim konsulacie. Według uczestniczącego w spotkaniu ...
2017-06-27 Soft drinks
Polska wódka zyska ochronę w Chinach
Polska wódka jest na liście stu europejskich produktów, które będą chronione w Chinach przed podrabianiem. Porozumienie w tej sprawie zawarli przedstawiciele Unii Europejskiej i Chin. Zgodnie z porozumieniem chronionych ma być ...
2017-06-05 Soft drinks
CETA nie jest zagrożeniem dla branży spożywczej
Podpisana umowa o wolnym handlu między Unią Europejską a Kanadą, okazuje się korzystna z punktu widzenia interesów polskiej branży spożywczej. Przedstawiciele branż, które mają największą wymianę handlową z tym krajem uważają ...
2016-11-15 Soft drinks
Włochy 6. co do wielkości inwestorem w Polsce
Włochy są ważnym partnerem gospodarczym, handlowym i biznesowym Polski. W naszym kraju obecnych jest ponad 1,3 tys. firm z udziałem włoskiego kapitału, zatrudniających ok. 90 tys. pracowników. W 2013 roku ...
2015-06-12 Soft drinks
5 mln EUR na promocję polskiej żywności
Ponad 5 mln EUR trafi do Polski z unijnych funduszy na promocję produktów rolnych. Komisja Europejska zatwierdziła 41 nowych programów promocyjnych o łącznej wartości 130 mln EUR. Cztery z nich dotyczą ...
2015-04-22 Soft drinks
Intermarche będzie promować polskie produkty we Francji
Sieć sklepów Intermarche będzie promować polskie produkty w 97 supermarketach w północnej Francji. Tydzień Polski trwać będzie od 2 do 7 grudnia. W ofercie supermarketów znajdzie się łącznie 26 produktów ...
2014-11-24 Soft drinks
firmy:
Intermarche
marki:
Żywiec
,
Bakalland
,
Lech
,
Sobieski
Intermarche będzie promować polskie produkty we Francji
×
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [72]
działy
› badania [35]
› promocje i PR [13]
› handel [8]
› dostawcy [7]
› innowacje i nowości [3]
› inwestycje [2]
› makroekonomia [2]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Intermarche [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [59]
› owoce i warzywa [56]
› napoje bezalkoholowe [52]
› mleko [49]
› słodycze i przekąski [41]
› kawa i herbata [39]
marki
› Bakalland [1]
› Lech [1]
› Sobieski [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA