KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
napoje bezalkoholowe
innowacje i nowości
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 23
Whole Foods Market prognozuje trendy spożywcze na rok 2024
W corocznym raporcie dotyczącym prognoz detalicznych ogłoszono 10 trendów żywieniowych na rok 2024. Każdego roku, ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, w tym ekspertów kulinarnych, prognozuje trendy na podstawie doświadczeń ...
2023-12-12 Soft drinks
Napój Nestle na bazie owsa i bobu
Nestle zaprezentowało najnowszą innowację w zakresie swoich produktów roślinnych: alternatywę dla mleka, która łączy w sobie mieszankę owsa i bobu o dużej wartości odżywczej. Dzięki połączeniu owsa i bobu roślinna ...
2023-03-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
natural bliss
Napój Nestle na bazie owsa i bobu
×
Coraz więcej produktów „bez dodatku cukru”
W Europie rośnie liczba oznaczeń "bez dodatku cukru" na opakowaniach produktów spożywczych. Liderem pod tym względem jest Wielka Brytania, która ma najwyższy odsetek (15%) wprowadzanych na rynek produktów spożywczych i napojów ...
2021-05-19 Soft drinks
Coca-Cola testuje syropy do domowych napojów
Koncern Coca-Cola wprowadza na niemiecki rynek syropy do napojów gazowanych, które można samodzielnie przygotować w domu. Są one podobne do produktów PepsiCo oferowanych w ramach przejętej przez konkurenta platformy SodaStream ...
2021-03-02 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Fanta
,
Sprite
Coca-Cola testuje syropy do domowych napojów
×
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
ADM Wild wyróżniony na targach Gulfood w Dubaju
Redukcja cukru i kalorii bez utraty dobrego smaku oraz bez podnoszenia kosztów jest dużym wyzwaniem w przemyśle spożywczym lub napojowym. Fruit Up Fiber, nowy produkt ADM Wild, redukuje ilość cukru w ...
2017-12-14 Soft drinks
firmy:
ADM
,
Wild
FoodCare chce zwiększyć eksport
Marki należące do FoodCare zanotowały w 2013 r. dobre wyniki. Motorami sprzedaży firmy były: napój energetyczny Black, marka Frugo, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella ...
2014-03-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
Segment dodatków do wody - czas na Europę
Wielka Brytania będzie kolejnym rynkiem, który zostanie podbity przez producentów skoncentrowanych dodatków smakowych do wody. Wzrost tej kategorii w Stanach Zjednoczonych wyniósł w ubiegłym roku 85% - wynika z raportu firmy ...
2014-02-24 Soft drinks
firmy:
Skinnygirl
marki:
Skinnygirl
Segment dodatków do wody - czas na Europę
×
Wyniki Danone powyżej oczekiwań
Koncern Danone zanotował wyższy od przewidywanego wzrost sprzedaży kwartalnej dzięki wysokiemu popytowi na żywność dla dzieci w Azji i poprawie wyników działu mlecznego w USA i Rosji. Sprzedaż porównywalna wzrosła ...
2013-04-17 Soft drinks
firmy:
Danone
marki:
Evian
Wyniki Danone powyżej oczekiwań
×
Rynek napojów wciąż jest otwarty na nowości
- Rynek soków, nektarów i napojów to jedna z największych kategorii spożywczych w Polsce. Jest to rynek dojrzały i raczej nie można spodziewać się już spektakularnych jego wzrostów, jak to miało ...
2013-02-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Tymbark
,
Kubuś
,
Lubella
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
W 2011 roku przychody ze sprzedaży Grupy Maspex Wadowice osiągnęły poziom 2,66 mld PLN (wzrost o 5%). Firmie udało się zwiększyć sprzedaż na większości rynków, na których działa. Na 2012 rok ...
2012-03-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
×
UE może zatwierdzić stewię już w przyszłym roku
Stewia, naturalny środek słodzący pochodzenia roślinnego, może uzyskać zgodę na dopuszczenie w produktach spożywczych na terenie Unii Europejskiej w 2011 r. Komisja Europejska rozpocznie w najbliższych tygodniach z krajami członkowskimi rozmowy na ...
2010-04-19 Soft drinks
PepsiCo chce skupić się na zdrowszych produktach
Prezes amerykańskiego koncernu spożywczego przedstawiła plan potrojenia sprzedaży zdrowych napojów i żywności. Jego realizacja ma potrwać najbliższą dekadę i będzie wsparta premierami kilku nowych produktów. Indra Nooyi podkreśla, że firma chce zdecydowanie ...
2010-02-02 Soft drinks
Nowy typ folii lepiej zabezpieczy żywność
Choć tworzywa sztuczne są ciągle doskonalone, większość z nich ma dużą wadę - zbyt łatwo przepuszczają tlen, dwutlenek węgla, zapachy i aromaty. To powoduje utratę smaku, zapachu i w końcu psucie ...
2009-02-10 Soft drinks
Zgoda FDA na nowy środek słodzący zapowiada wiele nowości rynkowych
Amerykański urząd ds żywności i leków (FDA) wyraził długo oczekiwaną zgodę na stosowanie w przemyśle spożywczym nowego środka słodzącego Reb A, wytwarzanego z liści rośliny o nazwie stevia. Analitycy zapowiadają, że decyzja ...
2008-12-19 Soft drinks
Czujnik bakterii w kartonach z napojami
Craig Grimes z Pennsylvania State University oraz Qingyun Cai z Hunan University in Changsha w Chinach opracowali nowatorski mechanizm, który wykrywa nieświeże produkty płynne w opakowaniu. Plastikowy gadżet może pływać w mleku ...
2008-05-28 Soft drinks
Przyszłość należy do produktów funkcjonalnych
Zdaniem naukowców w 2010 r. nawet co czwarty kupowany artykuł żywnościowy będzie należał do grupy produktów funkcjonalnych. W samych Niemczech, wydatki na żywność w tym segmencie sięgają już 5,1 mld EUR ...
2008-05-16 Soft drinks
Koncerny spożywcze wprowadzają zdrowe nowości
Coca-Cola wprowadza na polski rynek nową linię soków i nektarów marki Cappy. Koncern twierdzi, że są to produkty superzdrowe, bo zawierające w swoim składzie składniki fitoodżywcze, w tym flawonoidy. O flawonoidach głośno ...
2008-03-12 Soft drinks
Nie tylko napoje mają pobudzać
Serwis Productscan Online zajmujący się prezentacją nowości produktowych z segmentu FMCG informuje o rosnącym zainteresowaniu produktami energetyzującymi. Trend ten nie odnosi się już jednak wyłącznie do branży napojowej, ale rozszerza się na ...
2007-04-23 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [23]
działy
› badania [10]
› promocje i PR [4]
› dostawcy [4]
› inwestycje [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› handel [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [2]
› ADM [1]
› Coca-Cola [1]
› Danone [1]
› FoodCare [1]
› Lubella [1]
› Nestle [1]
› Skinnygirl [1]
› Wild [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [11]
› słodycze i przekąski [11]
› mleko [10]
› kawa i herbata [6]
› alkohol [3]
› mięso i ryby [3]
marki
› Black [1]
› Evian [1]
› Fanta [1]
› Fitella [1]
› Frugo [1]
› Gellwe [1]
› Kubuś [1]
› Lubella [1]
› natural bliss [1]
› Skinnygirl [1]
› Sprite [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA