KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
napoje bezalkoholowe
badania
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 84
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Whole Foods Market prognozuje trendy spożywcze na rok 2024
W corocznym raporcie dotyczącym prognoz detalicznych ogłoszono 10 trendów żywieniowych na rok 2024. Każdego roku, ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, w tym ekspertów kulinarnych, prognozuje trendy na podstawie doświadczeń ...
2023-12-12 Soft drinks
Aspartam uznany za „potencjalnie” rakotwórczy, jednak można go nadal używać
Międzynarodowa Agencja Badań nad Rakiem (IARC), Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) oraz Wspólny Komitet Ekspertów ds. Dodatków do Żywności (JECFA) Organizacji Narodów Zjednoczonych ds. Wyżywienia i Rolnictwa opublikowały dziś oceny wpływu aspartamu ...
2023-07-14 Soft drinks
WHO ostrzega przed zamiennikami cukru
Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) opublikowała nowe wytyczne dotyczące substytutów cukru, zalecające rezygnację z ich stosowania w celu kontrolowania wagi ciała oraz zmniejszenia ryzyka wystąpienia chorób niezakaźnych (NCD). Rekomendacja WHO opiera się ...
2023-05-16 Soft drinks
WHO ostrzega przed zamiennikami cukru
×
Wzrost kategorii roślinnych alternatyw dla mleka
Według GlobalData w 2020 r. zostało wyprodukowanych 8,7 mld l napojów ryżowych, owsianych, z różnego rodzaju orzechów i ta kategoria wzrośnie do 2023 r. o 3,7%. Napoje sojowe, których produkcja sięga ...
2021-06-17 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
W 2020 r. kontynuowana była wzrostowa tendencja w eksporcie towarów rolno-spożywczych z Polski - od 2004 r. jego wartość wzrosła ponad 6-krotnie. W 2020 r. sprzedaż artykułów rolno-spożywczych za granicę ...
2021-02-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
×
Uber Eats 2020 Foodcast
Z tegorocznej edycji raportu Uber Eats Foodcast wynika, że najpopularniejszym daniem 2020 roku będzie Taco. Ten sztandarowy przysmak kuchni meksykańskiej wygrał z takimi konkurentami jak: pizza, poke bowls i shawarma ...
2019-12-06 Soft drinks
Ukraińcy jedzą zbyt mało warzyw i owoców
Dorośli Ukraińcy spożywają tylko połowę ilości warzyw, tj. 174 gramów w porównaniu do zalecanych 300 gramów dziennie i mniej niż 30% owoców i jagód, a więc 83 gramów w porównaniu do ...
2019-10-28 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Majówkowy grill nie nadwyręży portfeli konsumentów
Za tegoroczny zestaw grillowy dla około sześciu osób, zawierający najbardziej popularne produkty żywnościowe, Polacy zapłacą przeciętnie 136 zł, czyli o 2,5% więcej niż przed rokiem - wynika z analiz ekspertów Banku ...
2018-04-26 Soft drinks
Małe opakowania coraz popularniejsze
Spadająca wielkość gospodarstw domowych, rosnące tempo życia i ograniczanie spożycia kalorii sprawiają, że w wielu segmentach rynku spożywczego zwiększa się popyt na mniejsze opakowania znanych marek. Trend widoczny w Niemczech można ...
2018-04-18 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Polska żywność prezentowana w USA
Blisko 40 polskich producentów żywności bierze udział w trzydniowych nowojorskich targach 2017 Summer Fancy Foods Show. Prezentacja krajowej żywności była przedmiotem poniedziałkowego spotkania w polskim konsulacie. Według uczestniczącego w spotkaniu ...
2017-06-27 Soft drinks
Tetra Pak zachęca do wprowadzania innowacji dla seniorów
Koncern opakowaniowy nakłania firmy do wprowadzania nowych produktów skierowanych do konsumentów powyżej 60 lat. Nowy raport opublikowany przez Tetra Pak w tym tygodniu pokazuje, że zaledwie 1% nowych produktów powstaje ...
2016-10-28 Soft drinks
firmy:
Tetra Pak
Hortex odbudowuje pozycję rynkową w Rosji
Rosyjskie embargo na produkty spożywcze mocno uderzyło w wyniki Horteksu. Producent soków i mrożonek chce jednak zwiększenie przychodów do co najmniej 1 mld PLN. W tym celu Hortex podpisze umowę handlową ...
2015-09-22 Soft drinks
firmy:
Dixy
,
Hortex
Rośnie polski eksport do Bułgarii
Polski eksport do Bułgarii systematycznie rośnie od kilku lat. W I połowie tego roku Bułgarzy kupili w Polsce o prawie 14% więcej niż w takim samym czasie rok wcześniej, a obroty ...
2015-09-14 Soft drinks
Włochy 6. co do wielkości inwestorem w Polsce
Włochy są ważnym partnerem gospodarczym, handlowym i biznesowym Polski. W naszym kraju obecnych jest ponad 1,3 tys. firm z udziałem włoskiego kapitału, zatrudniających ok. 90 tys. pracowników. W 2013 roku ...
2015-06-12 Soft drinks
Eksport polskiej żywności rośnie pomimo embarga na mięso
Mimo embarga na polskie mięso, w I kwartale tego roku wartość eksportu produktów rolno-spożywczych wzrosła w porównaniu do tego okresu rok wcześniej o 7% i przekroczyła 5 mld EUR - podała ...
2014-05-26 Soft drinks
FoodCare chce zwiększyć eksport
Marki należące do FoodCare zanotowały w 2013 r. dobre wyniki. Motorami sprzedaży firmy były: napój energetyczny Black, marka Frugo, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella ...
2014-03-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
Rynek napojów dla sportowców czekają lata wzrostu
Światowy rynek produktów spożywczych dla osób uprawiających sport będzie wart w 2019 r. 37,7 mld USD - szacują w najnowszym raporcie analitycy Transparency Market Research. Wsparciem dla wzrostu będzie rosnący popyt ...
2014-02-25 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [84]
działy
› promocje i PR [14]
› inwestycje [11]
› innowacje i nowości [10]
› handel [10]
› akwizycje i fuzje [8]
› dostawcy [7]
› makroekonomia [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [3]
› Coca-Cola [2]
› Hortex [2]
› Nestle [2]
› Unilever [2]
› Bunge [1]
› Dixy [1]
› Dr.Oetker [1]
› FoodCare [1]
› Lotte Wedel [1]
› Lubella [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Ortika Polska [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Skinnygirl [1]
› Tesco [1]
› Tetra Pak [1]
› Wawel [1]
› ZPOW Dawtona [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [55]
› słodycze i przekąski [44]
› mleko [39]
› mięso i ryby [32]
› kawa i herbata [32]
› alkohol [24]
firmy marketingowe
› Affectiva [1]
› Millward Brown [1]
marki
› Algida [1]
› Black [1]
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› E.Wedel [1]
› Fitella [1]
› Frugo [1]
› Gellwe [1]
› Hortex [1]
› Koral [1]
› Kubuś [1]
› Kujawski [1]
› Lubella [1]
› Nestle [1]
› Skinnygirl [1]
› Tymbark [1]
› Winiary [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA