KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
napoje bezalkoholowe
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 253
Mniejsze opakowania na chińskim rynku
Firmy sprzedające swoje produkty w Chinach zmniejszyły opakowania dla swoich towarów. Jest to protest największych koncernów wobec polityki chińskiego rządu, który blokuje podnoszenie cen. Pierwszym, który nie zgodził się z rządowym ...
2011-06-22 Soft drinks
Pierre Detry nowym szefem Nestle w Polsce
Od 1 czerwca stanowisko Szefa Rynku Polski i Krajów Bałtyckich Nestle zajmuje Pierre Detry, dotychczasowy Country Business Manager Infant Nutrition France. Pierre Detry zastąpił Stuarta Irvine'a, który otrzymał nominację na Szefa ...
2011-06-03 Soft drinks
Pierre Detry nowym szefem Nestle w Polsce
×
Maspex rozmawia na temat przejęć, może wejść na GPW
Grupa Maspex Wadowice - producent makaronów, produktów instant, soków i napojów, prowadzi rozmowy w sprawie ewentualnych akwizycji. Spółkę interesują producenci przetworzonych, trwałych produktów spożywczych, o minimalnych obrotach rzędu 100-150 mln PLN ...
2011-05-27 Soft drinks
W UE nadal brakuje cukru
- Kraje UE będą mogły zaimportować łącznie dodatkowo 200 tys. ton cukru bez cła - poinformował w czwartek rzecznik KE ds. rolnictwa Roger Waite. Jeśli nadal będzie brakować cukru, za zgodą ...
2011-05-27 Soft drinks
Z PepsiCo do Grupy Żywiec
Małgorzata Lubelska zostanie nowym Dyrektorem Marketingu w Grupie Żywiec. Do jej obowiązków będzie należało dalsze wzmacnianie najbardziej zróżnicowanego portfela marek na polskim rynku piwa oraz jego rozwój w trudnych warunkach stagnacji ...
2011-05-13 Soft drinks
Marki godne zaufania Reader's Digest
Wydawnictwo Reader's Digest po raz 11. zaprezentowało wyniki badania European Trusted Brands. Tegoroczna edycja pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanym zaufaniem cieszą się marki Nokia oraz Nestle. Marki wskazane przez polskich ...
2011-05-11 Soft drinks
Konsumenci z Europy Środkowej są gorzej traktowani?
Koncerny z branży spożywczej sprzedają lepsze jakościowo produkty do Niemiec i Austrii. Jedzenie o niższej jakości trafia na rynki Europy Środkowej - podaje portal Wyborcza.biz, powołując się na na badania przeprowadzone ...
2011-04-14 Soft drinks
Maspex wyda w tym roku na inwestycje 60 mln
Około 60 mln PLN przeznaczy w tym roku na inwestycje Grupa Maspex Wadowice. Planowana jest m.in. budowa zakładu przetwórstwa owoców południowych w Rumunii. Ma on zostać uruchomiony w połowie tego roku ...
2011-04-12 Soft drinks
PepsiCo nie planuje dużych akwizycji
- PepsiCo nie ma w najbliższych planach żadnej znaczącej akwizycji. Chcemy skupić się na przejęciu pozostałych udziałach w rosyjskiej grupie Wimm-Bill-Dann (WBD) oraz na integracji firm butelkujących, PepsiAmericas and Pepsi Bottling ...
2011-04-01 Soft drinks
Hortex przejmie rosyjską markę Unilevera
Hortex i Unilever Rosja podpisały list intencyjny w sprawie zakupu przez Hortex marki Jest Idea oraz rozpoczęcia współpracy dystrybucyjnej w wybranych rejonach Rosji. W ramach realizacji strategii koncentrowania się na ...
2011-01-25 Soft drinks
PepsiCo wdraża nowy model operacyjny
PepsiCo potwierdza swoje zaangażowanie biznesowe w Europie Środkowo-Wschodniej wprowadzając nowy model operacyjny. Strategia wykorzystania synergii obydwu spółek jest częścią planu rozwoju w regionie i obejmuje swoim zasięgów siedem krajów: Polskę, Czechy ...
2011-01-25 Soft drinks
25% eksportu polskich produktów spożywczych trafia do Niemiec
- Niemcy są dla Polski ważnym partnerem handlowym, na ten rynek trafia jedna czwarta eksportu produktów spożywczych - powiedział minister rolnictwa Marek Sawicki na konferencji prasowej przed otwarciem berlińskich targów "Gruene ...
2011-01-21 Soft drinks
Polskie towary odzyskują francuski rynek
Wymiana handlowa w relacjach polsko-francuskich powróciła w tym roku blisko poziomu sprzed kryzysu w 2008 roku. Francja jest czwartym partnerem handlowym Polski (po Niemczech, Rosji i Włoszech). Według prognoz z ...
2010-12-27 Soft drinks
Produkty spożywcze z informacjami o wartościach odżywczych
Na wieprzowinie, drobiu i jagnięcinie sprzedawanych w UE będzie obowiązkowo wskazany kraj pochodzenia, tak jak obecnie na wołowinie i cielęcinie - zgodzili się we wtorek ministrowie zdrowia krajów UE. Produkty spożywcze ...
2010-12-08 Soft drinks
Eksport żywności do Rosji jest zbyt niski
Polska sprzedaje do Rosji głównie owoce i mrożone warzywa oraz wyroby mleczarskie. Eksport żywności do Rosji od kilku lat rośnie, ale jego poziom nie jest zadowalający - uważa minister rolnictwa Marek ...
2010-12-06 Soft drinks
Inicjatywy ekologiczne przedstawicieli branży FMCG
Podczas pierwszego dnia Szczytu Klimatycznego w Cancun, Forum Branży Towarów Konsumpcyjnych (Consumer Goods Forum) zaproponowało dwie kluczowe inicjatywy przeciwdziałające zmianom klimatycznym: działania mające na celu zatrzymanie procesu wylesiania oraz wyeliminowanie z ...
2010-11-30 Soft drinks
Wartość eksportu polskiej żywności przekroczy 3 mld PLN
Od 2004 r., w którym Polska znalazła się w gronie państw Unii Europejskiej, eksport polskich produktów żywnościowych na zachodnie rynki rósł w tempie ok. 20% rocznie i w 2009 r. wyniósł ...
2010-11-26 Soft drinks
Promocja polskiej żywności w Szanghaju
Swoją działalność w Szanghaju rozpoczęło centrum wystawienniczo-sprzedażowe towarów rolno-spożywczych Xi Jiao International. Polska jest jedynym krajem z Europy, który ma stałe stoisko - podaje w Puls Biznesu. Wśród prezentowanych artykułów ...
2010-10-21 Soft drinks
Coca-Cola pozostaje najdroższą marką świata
Coca-Cola po raz kolejny znalazła się na czele corocznego rankingu agencji Interbrand na najbardziej wartościowe marki świata. Wartość marki oszacowano na 70,5 mld USD, co w porównaniu z zeszłym rokiem ...
2010-09-17 Soft drinks
Hiszpańskie szkoły bez niezdrowej żywności
W ramach walki z nadwagą dzieci i młodzieży, od najbliższego roku szkolnego w hiszpańskich szkołach nie będzie można kupić niezdrowej żywności, w tym napojów gazowanych i sztucznie barwionych słodyczy. Zastąpią je ...
2010-07-23 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[13]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [253]
działy
› badania [84]
› promocje i PR [36]
› akwizycje i fuzje [31]
› inwestycje [26]
› innowacje i nowości [23]
› dostawcy [19]
› handel [13]
› makroekonomia [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [6]
› Coca-Cola [5]
› PepsiCo [5]
› Grupa Maspex [4]
› Colian [3]
› Hortex [3]
› Unilever [3]
› Lubella [2]
› ADM [1]
› Beyond Meat [1]
› Bunge [1]
› Danone [1]
› Dixy [1]
› Dr.Oetker [1]
› FoodCare [1]
› JO Sims [1]
› Kofola [1]
› Kraft Foods [1]
› Krynica Vitamin [1]
› Leros [1]
› Lotte Wedel [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Octim [1]
› Ortika Polska [1]
› PLANeT Partnership [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Skinnygirl [1]
› Sleep Well [1]
› Tesco [1]
› Tetra Pak [1]
› Wawel [1]
› Wild [1]
› Zarecki Foods [1]
› ZPOW Dawtona [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [156]
› mleko [127]
› słodycze i przekąski [122]
› mięso i ryby [103]
› kawa i herbata [82]
› alkohol [52]
firmy marketingowe
› Affectiva [1]
› Millward Brown [1]
marki
› Coca-Cola [2]
› Nestle [2]
› Algida [1]
› Almette [1]
› Black [1]
› Capri-Sun [1]
› Cisowianka [1]
› Crunchips [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Evian [1]
› E.Wedel [1]
› Fanta [1]
› Fitella [1]
› Frugo [1]
› Fuze Tea [1]
› Gellwe [1]
› Hortex [1]
› Knorr [1]
› Koral [1]
› Kubuś [1]
› Kujawski [1]
› Leibniz [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Lubella [1]
› Milka [1]
› natural bliss [1]
› Philadelphia [1]
› Skinnygirl [1]
› Sleep Well [1]
› Sprite [1]
› Tymbark [1]
› Winiary [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA