KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
badania
handel
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 21
Excellence z nową umową międzynarodową
Zarząd Spółki Excellence, producenta soków i napojów, poinformował o podpisaniu umowy ze wszystkimi business unitami Jeronimo Martins Group w Europie. Umowa dotyczy współpracy polegającej na dostawach produktów marki własnej do ...
2021-04-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Excellence
,
Jeronimo Martins
JF Hillebrand o potrzebach rynku napojów
Grupa JF Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku alkoholi i napojów, kilka razy w roku analizuje zmieniające się potrzeby i wyzwania tej branży, aby dostosować łańcuchy dostaw do ...
2019-03-28 Soft drinks
firmy:
JF Hillebrand
JF Hillebrand o potrzebach rynku napojów
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
Najnowsze badanie Havas Group, Meaningful Brands 2019, pokazuje, że aż 82% marek na polskim rynku mogłoby zniknąć i nikt nie zwróciłby na to uwagi. To nie tylko najwyższy odsetek w całej ...
2019-02-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Danone
,
Grupa Maspex
,
Jacobs Douwe Egberts
,
Lidl
,
Mlekovita
,
Mlekpol
,
Rossmann
,
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Havas
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Jacobs
,
Łaciate
,
Danone
,
Mlekovita
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
×
poprzedni
następny
Małe opakowania coraz popularniejsze
Spadająca wielkość gospodarstw domowych, rosnące tempo życia i ograniczanie spożycia kalorii sprawiają, że w wielu segmentach rynku spożywczego zwiększa się popyt na mniejsze opakowania znanych marek. Trend widoczny w Niemczech można ...
2018-04-18 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Większość Litwinów pozytywnie ocenia polskie produkty
Około 70% Litwinów pozytywnie ocenia polskie produkty, a najbardziej rozpoznawalne polskie marki na Litwie to Kubuś, Tymbark, Sobieski i Orlen - wynika z sondażu instytutu RAIT, zaprezentowanego w środę w Wilnie ...
2017-02-09 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
Kubuś
,
Sobieski
Marki dbające o poprawę jakości życia zyskują najwięcej
Marki zajmujące wysoką pozycję w rankingu Meaningful Brands 2017 osiągają nawet o 206% lepsze wyniki finansowe. Jest to tylko jeden z kluczowych wniosków płynących z tegorocznej edycji Meaningful Brands, globalnego badania ...
2017-02-03 Soft drinks
firmy:
Havas Media
marki:
Tymbark
,
Cisowianka
,
Biedronka
,
Rossman
Marki dbające o poprawę jakości życia zyskują najwięcej
×
poprzedni
następny
Polacy wydają na napoje bezalkoholowe średnio 564 zł
Statystyczny Polak kupił w ubiegłym roku 184 l napojów bezalkoholowych. Coraz więcej badanych ma swoje ulubione napoje, po które niezmiennie sięga od lat (58%) oraz zwraca uwagę na ich zdrowotne aspekty ...
2016-09-22 Soft drinks
Polacy wydają na napoje bezalkoholowe średnio 564 zł
×
Hortex odbudowuje pozycję rynkową w Rosji
Rosyjskie embargo na produkty spożywcze mocno uderzyło w wyniki Horteksu. Producent soków i mrożonek chce jednak zwiększenie przychodów do co najmniej 1 mld PLN. W tym celu Hortex podpisze umowę handlową ...
2015-09-22 Soft drinks
firmy:
Dixy
,
Hortex
Tesco rozważa eksport polskich produktów do Chin
Słodycze, przetwory warzywne, soki, makarony i piwa - to główne produkty z Polski, które trafiają na zagraniczne rynki dzięki Tesco. W tym roku za pośrednictwem sieci, do Wielkiej Brytanii, Irlandii, Słowacji ...
2012-11-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tesco
,
Wawel
,
ZPOW Dawtona
Wartość eksportu polskiej żywności przekroczy 16 mln EUR
Sprzedaż polskich produktów rolno-spożywczych na rynki zagraniczne systematycznie rośnie. Ostatnie szacunki wskazują, że w tym roku jej wartość może sięgnąć 16 mld EUR, a spory udział w tych wynikach mają sieci ...
2012-04-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Hortex
marki:
Hortex
,
Kubuś
Polskie towary odzyskują francuski rynek
Wymiana handlowa w relacjach polsko-francuskich powróciła w tym roku blisko poziomu sprzed kryzysu w 2008 roku. Francja jest czwartym partnerem handlowym Polski (po Niemczech, Rosji i Włoszech). Według prognoz z ...
2010-12-27 Soft drinks
Wartość eksportu polskiej żywności przekroczy 3 mld PLN
Od 2004 r., w którym Polska znalazła się w gronie państw Unii Europejskiej, eksport polskich produktów żywnościowych na zachodnie rynki rósł w tempie ok. 20% rocznie i w 2009 r. wyniósł ...
2010-11-26 Soft drinks
Polskie firmy handlowe szukają nowych rynków
Polskie sieci handlowe chcą wykorzystać czasy spowolnienia gospodarczego do rozwoju działalności poza granicami Polski. Firmy odzieżowe, obuwnicze i spożywcze planują otworzyć za granicą około 100 sklepów - czytamy w Gazecie Prawnej. Plany ...
2009-03-12 Soft drinks
Coca-Cola już nie jest najcenniejszą marką świata
W wyniku globalnego kryzysu gospodarczego wartość 100 najdroższych marek zmalała łącznie o 67 mld USD - podaje firma Brand Finance. Po raz pierwszy od wielu lat pozycję najdroższej marki świata straciła ...
2008-09-19 Soft drinks
Produkty Aldi nie są gorsze od markowych
Niemiecka sieć dyskontowa ogłosiła wyniki niezależnych badań, zgodnie z którymi produkty spożywcze sprzedawane marką Aldi niczym nie ustępują znanym produktom markowym. Podczas badań przeprowadzonych w 17 miastach Wielkiej Brytanii przez Cambridge Market ...
2008-09-09 Soft drinks
Moda na polską żywność w Wielkiej Brytanii
Polskie mięso, soki i słodycze znajdują coraz więcej nabywców w Wielkiej Brytanię. Dzięki temu eksport produktów spożywczych do tych krajów będzie w tym roku rekordowo wysoki - podaje Rzeczpospolita. Według informacji dziennika ...
2007-11-09 Soft drinks
Tylko naturalne składniki w napojach Sainsbury's
Jeden z liderów handlu detalicznego w Wielkiej Brytanii chce, aby ze składu napojów sprzedawanych pod jego marką zniknęły sztuczne barwniki i aromaty. Zmiany mają wejść w życie już w czerwcu tego ...
2007-05-09 Soft drinks
Targi wody
W butelce wody Fiji pochodzącej ze źródła w dolinie Yagara of Viti Levitu na wyspie Fiji znajduje się "deszczówka"‚ która spadła ponad 450 lat temu i od tego czasu była filtrowana ...
2007-02-12 Soft drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [21]
działy
› promocje i PR [4]
› inwestycje [3]
› innowacje i nowości [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [3]
› Biedronka [2]
› Hortex [2]
› Coca-Cola [1]
› Danone [1]
› Dixy [1]
› Excellence [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Jeronimo Martins [1]
› JF Hillebrand [1]
› Lidl [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Rossmann [1]
› Tesco [1]
› Tymbark [1]
› Wawel [1]
› ZPOW Dawtona [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [12]
› inne produkty [10]
› alkohol [7]
› mięso i ryby [7]
› mleko [5]
› kawa i herbata [5]
› słodycze i przekąski [4]
firmy marketingowe
› Havas [1]
› Havas Media [1]
marki
› Tymbark [3]
› Kubuś [2]
› Biedronka [1]
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› Danone [1]
› Hortex [1]
› Jacobs [1]
› Łaciate [1]
› Mlekovita [1]
› Rossman [1]
› Sobieski [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA