KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
badania
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 420
Sprzedaż Minute Maid Pulpy przekroczyła 1 mld USD
Amerykański koncern Coca-Cola po raz pierwszy w historii stworzył miliardową markę na rynku rozwijającym się - w Chinach. Gęsty sok z miąższem Minute Maid Pulpy znalazł się wśród 13 innych marek ...
2011-02-02 Soft drinks
Polskie towary odzyskują francuski rynek
Wymiana handlowa w relacjach polsko-francuskich powróciła w tym roku blisko poziomu sprzed kryzysu w 2008 roku. Francja jest czwartym partnerem handlowym Polski (po Niemczech, Rosji i Włoszech). Według prognoz z ...
2010-12-27 Soft drinks
Eksport żywności do Rosji jest zbyt niski
Polska sprzedaje do Rosji głównie owoce i mrożone warzywa oraz wyroby mleczarskie. Eksport żywności do Rosji od kilku lat rośnie, ale jego poziom nie jest zadowalający - uważa minister rolnictwa Marek ...
2010-12-06 Soft drinks
Wartość eksportu polskiej żywności przekroczy 3 mld PLN
Od 2004 r., w którym Polska znalazła się w gronie państw Unii Europejskiej, eksport polskich produktów żywnościowych na zachodnie rynki rósł w tempie ok. 20% rocznie i w 2009 r. wyniósł ...
2010-11-26 Soft drinks
Kofola z niższymi przychodami po trzech kwartałach
Grupa Kofola w pierwszych dziewięciu miesiącach 2010 roku wypracowała 24,7 mln PLN skonsolidowanego zysku netto, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 937,0 mln PLN. Wyniki te są niższe od uzyskanych w ...
2010-11-15 Soft drinks
Wielu chętnych na zyski z izotoników
Polski rynek napojów izotonicznych osiągnął w 2009 r. wartość 134 mln PLN. Segment ten rośnie w ujęciu ilościowym w tempie kilkunastu procent rocznie (w 2009 r. sprzedaż wyniosła 18 mln litrów) ...
2010-11-05 Soft drinks
Jubileusz marki Coca-Cola Zero
Marka Coca-Cola Zero, która w ostatniej dekadzie odniosła w USA największy sukces w kategorii nowości produktowych wśród napojów gazowanych, obchodzi piąte urodziny. Coke Zero jest jedynym napojem bezalkoholowym, który rokrocznie zwiększa ...
2010-10-05 Soft drinks
Lotte przejmuje udziały w PepsiCo na Filipinach
Lotte Chilsung Beverage Co. Ltd., spółka zależna koreańskiego właściciela Wedla, Lotte Group, przejęła 34% udziałów w firmie napojowej Pepsi-Cola Products Philippines Inc. (PCPPI). Koreańska firma stała się tym samym największym udziałowcem ...
2010-09-20 Soft drinks
Coca-Cola pozostaje najdroższą marką świata
Coca-Cola po raz kolejny znalazła się na czele corocznego rankingu agencji Interbrand na najbardziej wartościowe marki świata. Wartość marki oszacowano na 70,5 mld USD, co w porównaniu z zeszłym rokiem ...
2010-09-17 Soft drinks
OSHEE z nową linią dla osób aktywnych
Firma OSHEE Polska, producent napojów izotonicznych wprowadziła na rynek linię produktów przeznaczonych dla osób aktywnych. OSHEE Vitamin Shot to 11 kompozycji witamin oraz makro i mikroelementów w dwóch seriach Basic oraz ...
2010-08-27 Soft drinks
firmy:
Oshee
OSHEE z nową linią dla osób aktywnych
×
poprzedni
następny
Citrosuco i Citrovita stworzą potentata na rynku soku z pomarańczy
Brazylijskie firmy produkujące sok z pomarańczy - Citrosuco i Citrovita - ogłosiły plan połączenia sił i stworzenia nowej spółki joint venture. W rezultacie powstanie największy na świecie producent soku pomarańczowego. Obydwie firmy ...
2010-05-18 Soft drinks
Kofola wypracowała zysk netto i poprawiła rentowność w I kwartale
Spółka spożywcza Kofola wypracowała 2,3 mln PLN skonsolidowanego zysku netto w I kw. 2010 roku wobec 15,1 mln PLN straty rok wcześniej. Zysk brutto na poziomie grupy wyniósł 2,1 mln PLN ...
2010-05-17 Soft drinks
Niemcy największymi konsumentami soków
Najwięcej soków owocowych spośród wszystkich krajów UE spożywane jest w Niemczech - w 2009 roku było 2,8 mld l. W kraju tym największe jest również spożycie per capita - 34,1 l ...
2010-05-11 Soft drinks
TNS OBOP wskazuje wizytówki wśród polskich marek
Firma TNS OBOP przeprowadziła na potrzeby II Forum Polskiego Produktu ogólnopolskie badania dotyczące tego, które polskie produkty i marki Polacy uważają za powód do dumy, którymi moglibyśmy się chwalić i które ...
2010-04-26 Soft drinks
Międzynarodowe wyróżnienie dla Cisowianki Perlage
Najważniejszy światowy portal zajmujący się oceną wód z całego świata - FineWaters.com uznał Cisowiankę Perlage za wodę najwyższej klasy. Cisowianka znalazła się obok tak znakomitych wód, jak duńska Iskilde, fińska Venn ...
2010-04-23 Soft drinks
Międzynarodowe wyróżnienie dla Cisowianki Perlage
×
Stewia w 100 nowych produktach od początku roku
Firma badawcza Mintel przedstawiła raport na temat nowych produktów spożywczych, w których wykorzystano środek słodzący stewia. Od początku roku na świecie pojawiły się już 102 nowe produkty, słodzone wyciągiem z tej ...
2010-04-06 Soft drinks
FSA wzywa do ograniczenia ilości cukru w napojach
Brytyjska agencja norm żywieniowych (FSA - Food Standards Agency) wezwała branżę napojów bezalkoholowych do obniżenia ilości cukru w napojach oraz wprowadzenia mniejszych opakowań produktów wysokosłodzonych. Zdaniem FSA powinny one być dostępne ...
2010-03-30 Soft drinks
SABMiller wśród najbardziej podziwianych firm napojowych
Firma SABMiller - właściciel Kompanii Piwowarskiej - znalazła się na trzecim miejscu wśród najbardziej podziwianych firm w światowym sektorze napojów. Ranking przygotował amerykański magazyn "Fortune". "Fortune" opublikował ranking opierając się na wynikach ...
2010-03-25 Soft drinks
O N-Gine ma być głośno w Europie
Napój energetyczny N-Gine, który w tym miesiącu zadebiutuje na rynku, ma docelowo zapewnić jego producentowi, firmie FoodCare, pozycję wicelidera rynku w Europie. Marka jest już promowana przez Roberta Kubicę, kierowcę Formuły1 ...
2010-03-22 Soft drinks
Grupa Kofola poprawiła wyniki finansowe
Spółka spożywcza Kofola, producent napojów bezalkoholowych działający w Europie Środkowej i Wschodniej, miała 62,3 mln PLN skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2009 roku wobec 8,9 mln PLN zysku ...
2010-03-19 Soft drinks
[1]
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
[21]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [5]
› ostatni rok [12]
› kiedykolwiek [420]
działy
› innowacje i nowości [70]
› promocje i PR [67]
› dostawcy [46]
› akwizycje i fuzje [33]
› inwestycje [25]
› handel [21]
› makroekonomia [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [31]
› Grupa Maspex [14]
› PepsiCo [12]
› Krajowa Unia Producentów Soków [11]
› FoodCare [7]
› Nestle [5]
› Danone [3]
› Hortex [3]
› Kofola [3]
› Nałęczów Zdrój [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› AB InBev [2]
› Ball Corp [2]
› Biedronka [2]
› Excellence [2]
› Hoop Polska [2]
› JF Hillebrand [2]
› KIG PR [2]
› Oshee [2]
› Pernod Ricard [2]
› Pinelli [2]
› Red Bull [2]
› Tetra Pak [2]
› Tymbark [2]
› Unilever [2]
› Aabybro Dairy [1]
› Acqua Minerale San Benedetto [1]
› Agros-Nova [1]
› Alpla [1]
› Ambra [1]
› Amway [1]
› AQUA Carpatica [1]
› Aquarex AD [1]
› BillerudKorsnas [1]
› Bio Planet [1]
› Bisleri [1]
› Bunge [1]
› Carlsberg [1]
› Chi [1]
› Dixy [1]
› Doehler [1]
› Drink2me [1]
› Dr.Oetker [1]
› DuPont [1]
› Gerolsteiner [1]
› Grupo Edson Queiroz [1]
› Intercarabao [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Jeronimo Martins [1]
› John Lemon [1]
› Krynica Vitamin [1]
› Lidl [1]
› Lotte Wedel [1]
› Lubella [1]
› Mazurska Manufaktura [1]
› McDonald's [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› O-I [1]
› Olvi [1]
› OPTI BMW [1]
› Orangina Schweppes [1]
› Ortika Polska [1]
› Paboco [1]
› Pallini [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Rossmann [1]
› Rovio [1]
› Skinnygirl [1]
› Sokpol Koncentraty [1]
› Soti Natural [1]
› Starbucks [1]
› Tat Konserve Sanayii [1]
› Tedi Icecek [1]
› Tesco [1]
› Titbit [1]
› true fruits [1]
› Wahaha [1]
› Wawel [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [118]
› inne produkty [84]
› słodycze i przekąski [71]
› alkohol [67]
› mleko [63]
› mięso i ryby [45]
› kawa i herbata [43]
firmy marketingowe
› Havas Media [2]
› Affectiva [1]
› BrandLab [1]
› Bridge 2 Fun [1]
› Fleishman-Hillard [1]
› Grey [1]
› Hand Made [1]
› Havas [1]
› Michael Bridge Communication [1]
› Millward Brown [1]
› Mindshare [1]
marki
› Coca-Cola [8]
› Tymbark [7]
› Black [6]
› Frugo [4]
› Kubuś [4]
› Cisowianka [2]
› Fitella [2]
› Hortex [2]
› Pepsi [2]
› Powerade [2]
› Red Bull [2]
› Zico [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› AdeZ [1]
› Algida [1]
› Angry Birds [1]
› AQUA Carpatica [1]
› Biedronka [1]
› Caprio [1]
› Carabao [1]
› Corona [1]
› Daily Harvest [1]
› Danone [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Dr Pepper [1]
› E.Wedel [1]
› Fuze Tea [1]
› Gellwe [1]
› Hemp Tea [1]
› Hollandia [1]
› Jacobs [1]
› Kero Coco [1]
› Kevita [1]
› Koral [1]
› Kujawski [1]
› Łaciate [1]
› Life [1]
› Limoncello [1]
› Lubella [1]
› Mlekovita [1]
› Monster [1]
› Nestle [1]
› NGine [1]
› Om [1]
› O.N.E [1]
› Oshee [1]
› Perlage [1]
› Radenska [1]
› Rainforest Water [1]
› Rajec [1]
› Rauch [1]
› Relax [1]
› Rossman [1]
› Royal Bliss [1]
› Schweppes [1]
› Skinnygirl [1]
› Sobieski [1]
› Soulboost [1]
› Sprite [1]
› Tedi [1]
› The [1]
› Tiger [1]
› UGO [1]
› Velingrad [1]
› Winiary [1]
› XS Power Drink [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA