KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
badania
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 420
Wprowadzenie "podatku od kaloryczności" obniża popyt
Amerykańscy naukowcy z University of North Carolina koordynujący badania dotyczące wpływu cen produktów spożywczych na spożywanie kalorii, opublikowali raport będący wynikiem 20-letnich badań. Wynika z niego, że 10% podwyżka cen napojów gazowanych ...
2010-03-17 Soft drinks
Niemcy polubili polską żywność
Eksport polskiej żywności do Niemiec wzrósł w ubiegłym roku o prawie 9% i osiągnął wartość niespełna 11 mld PLN. Wzrost sprzedaży do Niemiec wynika z wzrostu sprzedaży m.in. zboża, drobiu, wołowiny ...
2010-03-12 Soft drinks
Tiger wkracza do Formuły 1
Firma FoodCare, producent m.in. napoju energetycznego marki Tiger, ogłosiła w grudniu ubiegłego roku, że jej celem jest zdobycie w ciągu 3 lat liczącej się pozycji na europejskim rynku energy drinków. Za tymi ...
2010-03-05 Soft drinks
Marki spożywcze wśród najchętniej rekomendowanych przez Polaków
Firma MillwardBrown SMG/KRC przeprowadziła w 30 krajach badania marek cieszących się największym zaufaniem i gotowością konsumentów do rekomendacji innym. Marką z najwyższym indeksem TrustR w Polsce okazała się Nokia (wskaźnik TrustR: ...
2010-02-25 Soft drinks
Britvic i PepsiCo powiększają pojemność produktów dietetycznych
W przeciwieństwie do Coca-Coli, która pod hasłem zachęcania do zdrowszych nawyków konsumpcyjnych wprowadziła niedawno na amerykański rynek mini puszki z napojami, firmy Britvic i PepsiCo powiększyły pojemność opakowań napojów dietetycznych w ...
2010-02-25 Soft drinks
Rynek energy drinków wzrósł w Polsce o 1%
Tegoroczne wydatki konsumentów z regionu Europy Wschodniej na napoje energetyczne wyniosą ok. 1,1 mld USD, co oznacza wzrost o niespełna 7% w stosunku do ubiegłego roku. W Polsce wartość tego rynku ...
2009-12-15 Soft drinks
W Europie Wschodniej rośnie liczba urządzeń z wodą
Liczba urządzeń elektrycznych z wodą (water cooler) oraz prostszych dozowników na duże butle na terenie Europy Wschodniej zanotowała w ubiegłym roku niewielki wzrost - podała firma konsultingowa Zenith International. Całkowita liczba tych ...
2009-12-10 Soft drinks
Za 3 lata Tiger ma znaleźć się w czołówce europejskiego rynku
Firma spożywcza FoodCare, właściciel takich marek jak Tiger (napój energetyczny), Fitella (płatki śniadaniowe), czy Gellwe (dodatki do pieczenia, desery w proszku), zapowiada ekspansję na rynku europejskim - czytamy w Rzeczpospolitej. Firma, która ...
2009-12-08 Soft drinks
Wody aromatyzowane i wzbogacone z lepszymi perspektywami
Liczba nowych wód butelkowanych trafiających na światowy rynek w pierwszej połowie tego roku zauważalnie spadła, jednak przed tym rynkiem są jeszcze spore perspektywy rozwoju - podają analitycy Innova Market Insights. Osłabienie światowej ...
2009-12-03 Soft drinks
Wody aromatyzowane i wzbogacone z lepszymi perspektywami
×
Rynek napojów bezalkoholowych dla seniorów
Dzięki rozwojowi medycyny, lepszemu odżywianiu i poprawie warunków życia, ludzie żyją coraz dłużej. Według ostatnio opublikowanych badań, dzieci urodzone w Wlk. Brytanii w 2007 r. mogą dożyć do 103, a w ...
2009-11-27 Soft drinks
Rynek napojów bezalkoholowych dla seniorów
×
Coca-Cola wprowadzi ujednolicowe opakowania soków
Coca-Cola ujawniła plan ujednolicenia designu opakowań wszystkich swoich marek soków na świecie. Koncern chce uczynić z tej kategorii kluczową siłę napędzającą wzrost sprzedaży. Plan Coca-Coli zakłada sprzedaż ponad 100 marek soków owocowych ...
2009-11-19 Soft drinks
Coca-Cola wprowadzi ujednolicowe opakowania soków
×
Coca-Cola zapowiada podwojenie sprzedaży do 2020
Amerykański koncern napojowy chce do 2020 podwoić swoją roczną sprzedaż. Sprzedaż firm z systemu Coca-Cola ma osiągnąć wówczas 200 mld USD, poprawie ma również ulec uzyskiwana marża. Większość z prognozowanego wzrostu przychodów ...
2009-11-18 Soft drinks
Czy słodzone napoje powinny być opodatkowane?
W dziale Nauka dzisiejszej Gazety Wyborczej ukazał się tekst Elżbiety Olender opisujący spór w USA o wprowadzenie dodatkowego podatku od słodzonych napojów bezalkoholowych. Pomysł wprowadzenia takiego podatku w Polsce przedstawił kilka miesięcy ...
2009-11-04 Soft drinks
Producenci energy drinków powinni celować w nową grupę docelową
Brytyjski rynek napojów energetycznych i izotonicznych był wart w 2008 r. 941 mln GBP, czyli o 10% więcej niż rok wcześniej. Wartość rynku w tym roku ma przekroczyć 1 mld GBP ...
2009-10-01 Soft drinks
Napoje energetyczne nie stają się zdrowsze
Wprowadzane przez ostatnie kilka lat na rynek napoje energetyczne w większości opierają się tych samych, nie do końca zdrowych składnikach - informuje w swoim raporcie firma analityczna Mintel. Z badań przeprowadzonych przez ...
2009-09-09 Soft drinks
Rynek zagęszczonego soku jabłkowego
Na konferencji Prognosfruit przedstawiono szacunki dotyczące zagospodarowania przez przetwórstwo tegorocznych zbiorów jabłek w UE - podaje Bank Gospodarki Żywnościowej. W Polsce w tym roku trafi do przetwórstwa ok. 50% zbiorów jabłek, których ...
2009-09-02 Soft drinks
Cukier nadal będzie drożeć?
Już wkrótce ceny cukru mogą się mocno podnieść. Światowe zapotrzebowanie na ten surowiec rośnie, a producenci borykają się suszami i rekordowy opadami. Wzrost cen na sklepowych półkach wydaje się nieunikniony. Michael Coleman ...
2009-08-17 Soft drinks
Wyniki Nestle - w Polsce wzrost, na świecie spadek
Na skutek recesji, największa firma spożywcza na świecie zanotowała w I połowie roku spadek sprzedaży. Przychody Nestle spadły o 1,5%, do 48,3 mld USD. Dział odpowiedzialny za sprzedaż wody, Nestle Waters, zmniejszył ...
2009-08-13 Soft drinks
Coca-Cola Enterprises wprowadza nowy energy shot
Brytyjski oddział Coca-Coli rozszerza linię napojów energetycznych Relentless o energy shot, czyli skoncentrowany napój o pojemności 50 ml. Produkt pojawi się w dystrybucji w tym tygodniu, wsparty kampanią marketingową o wartości wielu ...
2009-07-28 Soft drinks
Coca-Cola Enterprises wprowadza nowy energy shot
×
Coca-Cola powiększa zyski
O 43% wzrosły w II kwartale zyski Coca-Coli w stosunku do poprzedniego kwartału. Z wynikiem 2 mld USD koncern zarobiła o 600 mln USD więcej niż przed rokiem. Bardzo dobre wyniki firmy ...
2009-07-22 Soft drinks
[1]
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
[21]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [5]
› ostatni rok [12]
› kiedykolwiek [420]
działy
› innowacje i nowości [70]
› promocje i PR [67]
› dostawcy [46]
› akwizycje i fuzje [33]
› inwestycje [25]
› handel [21]
› makroekonomia [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [31]
› Grupa Maspex [14]
› PepsiCo [12]
› Krajowa Unia Producentów Soków [11]
› FoodCare [7]
› Nestle [5]
› Danone [3]
› Hortex [3]
› Kofola [3]
› Nałęczów Zdrój [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› AB InBev [2]
› Ball Corp [2]
› Biedronka [2]
› Excellence [2]
› Hoop Polska [2]
› JF Hillebrand [2]
› KIG PR [2]
› Oshee [2]
› Pernod Ricard [2]
› Pinelli [2]
› Red Bull [2]
› Tetra Pak [2]
› Tymbark [2]
› Unilever [2]
› Aabybro Dairy [1]
› Acqua Minerale San Benedetto [1]
› Agros-Nova [1]
› Alpla [1]
› Ambra [1]
› Amway [1]
› AQUA Carpatica [1]
› Aquarex AD [1]
› BillerudKorsnas [1]
› Bio Planet [1]
› Bisleri [1]
› Bunge [1]
› Carlsberg [1]
› Chi [1]
› Dixy [1]
› Doehler [1]
› Drink2me [1]
› Dr.Oetker [1]
› DuPont [1]
› Gerolsteiner [1]
› Grupo Edson Queiroz [1]
› Intercarabao [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Jeronimo Martins [1]
› John Lemon [1]
› Krynica Vitamin [1]
› Lidl [1]
› Lotte Wedel [1]
› Lubella [1]
› Mazurska Manufaktura [1]
› McDonald's [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› O-I [1]
› Olvi [1]
› OPTI BMW [1]
› Orangina Schweppes [1]
› Ortika Polska [1]
› Paboco [1]
› Pallini [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Rossmann [1]
› Rovio [1]
› Skinnygirl [1]
› Sokpol Koncentraty [1]
› Soti Natural [1]
› Starbucks [1]
› Tat Konserve Sanayii [1]
› Tedi Icecek [1]
› Tesco [1]
› Titbit [1]
› true fruits [1]
› Wahaha [1]
› Wawel [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [118]
› inne produkty [84]
› słodycze i przekąski [71]
› alkohol [67]
› mleko [63]
› mięso i ryby [45]
› kawa i herbata [43]
firmy marketingowe
› Havas Media [2]
› Affectiva [1]
› BrandLab [1]
› Bridge 2 Fun [1]
› Fleishman-Hillard [1]
› Grey [1]
› Hand Made [1]
› Havas [1]
› Michael Bridge Communication [1]
› Millward Brown [1]
› Mindshare [1]
marki
› Coca-Cola [8]
› Tymbark [7]
› Black [6]
› Frugo [4]
› Kubuś [4]
› Cisowianka [2]
› Fitella [2]
› Hortex [2]
› Pepsi [2]
› Powerade [2]
› Red Bull [2]
› Zico [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› AdeZ [1]
› Algida [1]
› Angry Birds [1]
› AQUA Carpatica [1]
› Biedronka [1]
› Caprio [1]
› Carabao [1]
› Corona [1]
› Daily Harvest [1]
› Danone [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Dr Pepper [1]
› E.Wedel [1]
› Fuze Tea [1]
› Gellwe [1]
› Hemp Tea [1]
› Hollandia [1]
› Jacobs [1]
› Kero Coco [1]
› Kevita [1]
› Koral [1]
› Kujawski [1]
› Łaciate [1]
› Life [1]
› Limoncello [1]
› Lubella [1]
› Mlekovita [1]
› Monster [1]
› Nestle [1]
› NGine [1]
› Om [1]
› O.N.E [1]
› Oshee [1]
› Perlage [1]
› Radenska [1]
› Rainforest Water [1]
› Rajec [1]
› Rauch [1]
› Relax [1]
› Rossman [1]
› Royal Bliss [1]
› Schweppes [1]
› Skinnygirl [1]
› Sobieski [1]
› Soulboost [1]
› Sprite [1]
› Tedi [1]
› The [1]
› Tiger [1]
› UGO [1]
› Velingrad [1]
› Winiary [1]
› XS Power Drink [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA