KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
badania
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 420
Popyt na napoje w Polsce będzie systematycznie rósł
W 2008 r. wydatki polskich konsumentów na napoje bezalkoholowe wyniosą 3,2 mld EUR - wynika z najnowszych danych firmy badawczej Euromonitor International. Będzie to ponad 10% więcej niż w 2007 r ...
2008-12-08 Soft drinks
Polacy są przywiązani do polskich marek
Jak wynika z badań TNS OBOP, fakt, czy dany produkt jest polski, czy zagraniczny ma dla konsumentów znaczenie ważne, choć nie priorytetowe. Polacy, robiąc zakupy, zwracają uwagę przede wszystkim na cenę ...
2008-11-24 Soft drinks
W 2012 Polacy wypiją 160 mln litrów energy drinków
W 2012 roku polscy konsumenci wypiją 160 mln litrów napojów energetyzujących, czyli dwa razy więcej niż przed rokiem - szacuje Zenith International. - Sprzedaż rośnie dynamicznie, ponieważ nadal jest to nowa kategoria ...
2008-11-12 Soft drinks
Rośnie popyt na napoje w Europie Wschodniej
Do 2013 r. wartość rynku soków i nektarów w Europie Wschodniej zwiększy się do 10 mld EUR - prognozuje firma badawcza Zenith International. W ubiegłym roku wyniosła ona 6,4 mld EUR ...
2008-10-13 Soft drinks
Chiny zwiększą produkcję soku pomarańczowego
Według wstępnych prognoz, w ciągu siedmiu lat Chiny zwiększą do ok. 4 mln ton produkcję pomarańczy przeznaczonych na sok pomarańczowy. W 2006 roku wolumen produkcji pomarańczy przemysłowych do przetwórstwa na sok w ...
2008-10-07 Soft drinks
Maspex wzmacnia pozycję w regionie
Maspex Wadowice dzięki przejęciom w kraju i za granicą wyrósł na koncern spożywczy o międzynarodowym zasięgu. Po krótkiej przerwie w zagranicznych przejęciach Grupa finalizuje kupno udziałów ukraińskiej spółki Sesa Sesa kontroluje 9% ...
2008-09-30 Soft drinks
Kofola-Hoop popracuje nad marżą
Jak planuje spółka napojowa Kofola-Hoop, w 2012 r. jej przychody mają sięgnąć 1,5 mld PLN, EBITDA ok. 250 mln PLN, a zysk 112 mln PLN. Polsko-czeska spółka w opublikowanej w piątek ...
2008-09-29 Soft drinks
Coca-Cola już nie jest najcenniejszą marką świata
W wyniku globalnego kryzysu gospodarczego wartość 100 najdroższych marek zmalała łącznie o 67 mld USD - podaje firma Brand Finance. Po raz pierwszy od wielu lat pozycję najdroższej marki świata straciła ...
2008-09-19 Soft drinks
Producenci energy drinków wykorzystują trendy prozdrowotne
Rosnące zapotrzebowanie konsumentów na zdrowe produkty spożywcze znalazło odbicie w tworzeniu nowej generacji napojów energetycznych. Według analityków firmy Productscan, producenci tej kategorii napojów wykorzystują większe zainteresowanie konsumentów zdrowymi produktami i wprowadzają do ...
2008-09-18 Soft drinks
Produkty Aldi nie są gorsze od markowych
Niemiecka sieć dyskontowa ogłosiła wyniki niezależnych badań, zgodnie z którymi produkty spożywcze sprzedawane marką Aldi niczym nie ustępują znanym produktom markowym. Podczas badań przeprowadzonych w 17 miastach Wielkiej Brytanii przez Cambridge Market ...
2008-09-09 Soft drinks
Dwucyfrowy wzrost segmentu napojów dietetycznych
W 2008 roku Polacy kupią 82,2 mln l niskokalorycznych napojów o smaku coli - wynika z danych opublikowanych przez instytut Euromonitor International. Jeżeli sprzedaż na takim poziomie zostanie zrealizowana, będzie to ...
2008-08-19 Soft drinks
Naukowcy oskarżają markę Red Bull
Australijscy naukowcy twierdzą, że napój energetyczny Red Bull zwiększa ryzyko zawału serca lub wylewu krwi - także u młodych ludzi. Badacze dowodzą, że zawierający duże ilości kofeiny napój powoduje, że krew ...
2008-08-18 Soft drinks
Gonimy Europę w spożyciu wody
Z szacunków Krajowej Izby Gospodarczej Przemysł Rozlewniczy wynika, że segment rynku wód butelkowanych wart jest około 2,5 mld PLN, a Polska znalazła się wśród pierwszej piątki europejskich producentów wody za Niemcami ...
2008-08-04 Soft drinks
Żywność dietetyczna elementem zdrowego odżywiania
Credit Suisse szacuje, że do 2012 r. sprzedaż produktów zwalczających otyłość, w tym głównie żywności i napojów, będzie rosła na świecie o ok. 9,3%. W 2012 r. jej wartość sięgnie 1,4 ...
2008-07-28 Soft drinks
PepsiCo zwiększy produkcję w Polsce
- Produkcja prawie wszystkich napojów gazowanych, które stanowią 80% naszej produkcji, jest ulokowana w każdym z krajów. Napoje niegazowane zaczęliśmy produkować w Czechach. Na początku ta produkcja wystarczała na cały region ...
2008-07-25 Soft drinks
Kofola-Hoop chce być liderem w krajach Grupy Wyszechradzkiej
Spółka napojowa Kofola-Hoop chce osiągnąć do 2010 r. pozycję lidera rynku napojów bezalkoholowych w krajach Grupy Wyszehradzkiej (V4). Firma chce, aby w każdym z krajów Grupy co najmniej dwie marki zajęły ...
2008-07-22 Soft drinks
11,8 mld litrów wody w Europie Wschodniej
W tym roku mieszkańcy naszej części Europy kupią niemal 11,8 mld litrów wody butelkowanej - podaje firma badawcza Euromonitor International. Oznacza to wzrost o 9% w stosunku do roku poprzedniego. Firma szacuje ...
2008-07-18 Soft drinks
Hortex widzi szansę za wschodnią granicą
Polscy konsumenci napojów przywiązani są do krajowych marek, wśród których wiodącą jest Hortex. Mimo to firma upatruje szans w rozwoju na rynku rosyjskim. Spożycie soków i nektarów w Polsce per capita wynosi ...
2008-07-08 Soft drinks
Rynek soków w Europie Wschodniej jest wart 6,6 mld USD
W tym roku konsumenci z Europy Wschodniej przeznaczą na kupno soków owocowych i warzywnych ok. 6,6 mld USD - szacuje firma badawcza Euromonitor International. W ubiegłym roku rynek był wart ok ...
2008-07-08 Soft drinks
Polacy polubili angielską żywność?
Według dziennika "Daily Telegraph", w zeszłym roku Wielka Brytania wyeksportowała do Polski żywność o wartości 47 mln GBP. To wynik o ponad 54% lepszy niż w 2006 r. Okazuje się, że Polacy ...
2008-06-17 Soft drinks
[1]
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
[21]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [5]
› ostatni rok [12]
› kiedykolwiek [420]
działy
› innowacje i nowości [70]
› promocje i PR [67]
› dostawcy [46]
› akwizycje i fuzje [33]
› inwestycje [25]
› handel [21]
› makroekonomia [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [31]
› Grupa Maspex [14]
› PepsiCo [12]
› Krajowa Unia Producentów Soków [11]
› FoodCare [7]
› Nestle [5]
› Danone [3]
› Hortex [3]
› Kofola [3]
› Nałęczów Zdrój [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› AB InBev [2]
› Ball Corp [2]
› Biedronka [2]
› Excellence [2]
› Hoop Polska [2]
› JF Hillebrand [2]
› KIG PR [2]
› Oshee [2]
› Pernod Ricard [2]
› Pinelli [2]
› Red Bull [2]
› Tetra Pak [2]
› Tymbark [2]
› Unilever [2]
› Aabybro Dairy [1]
› Acqua Minerale San Benedetto [1]
› Agros-Nova [1]
› Alpla [1]
› Ambra [1]
› Amway [1]
› AQUA Carpatica [1]
› Aquarex AD [1]
› BillerudKorsnas [1]
› Bio Planet [1]
› Bisleri [1]
› Bunge [1]
› Carlsberg [1]
› Chi [1]
› Dixy [1]
› Doehler [1]
› Drink2me [1]
› Dr.Oetker [1]
› DuPont [1]
› Gerolsteiner [1]
› Grupo Edson Queiroz [1]
› Intercarabao [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Jeronimo Martins [1]
› John Lemon [1]
› Krynica Vitamin [1]
› Lidl [1]
› Lotte Wedel [1]
› Lubella [1]
› Mazurska Manufaktura [1]
› McDonald's [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› O-I [1]
› Olvi [1]
› OPTI BMW [1]
› Orangina Schweppes [1]
› Ortika Polska [1]
› Paboco [1]
› Pallini [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Rossmann [1]
› Rovio [1]
› Skinnygirl [1]
› Sokpol Koncentraty [1]
› Soti Natural [1]
› Starbucks [1]
› Tat Konserve Sanayii [1]
› Tedi Icecek [1]
› Tesco [1]
› Titbit [1]
› true fruits [1]
› Wahaha [1]
› Wawel [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [118]
› inne produkty [84]
› słodycze i przekąski [71]
› alkohol [67]
› mleko [63]
› mięso i ryby [45]
› kawa i herbata [43]
firmy marketingowe
› Havas Media [2]
› Affectiva [1]
› BrandLab [1]
› Bridge 2 Fun [1]
› Fleishman-Hillard [1]
› Grey [1]
› Hand Made [1]
› Havas [1]
› Michael Bridge Communication [1]
› Millward Brown [1]
› Mindshare [1]
marki
› Coca-Cola [8]
› Tymbark [7]
› Black [6]
› Frugo [4]
› Kubuś [4]
› Cisowianka [2]
› Fitella [2]
› Hortex [2]
› Pepsi [2]
› Powerade [2]
› Red Bull [2]
› Zico [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› AdeZ [1]
› Algida [1]
› Angry Birds [1]
› AQUA Carpatica [1]
› Biedronka [1]
› Caprio [1]
› Carabao [1]
› Corona [1]
› Daily Harvest [1]
› Danone [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Dr Pepper [1]
› E.Wedel [1]
› Fuze Tea [1]
› Gellwe [1]
› Hemp Tea [1]
› Hollandia [1]
› Jacobs [1]
› Kero Coco [1]
› Kevita [1]
› Koral [1]
› Kujawski [1]
› Łaciate [1]
› Life [1]
› Limoncello [1]
› Lubella [1]
› Mlekovita [1]
› Monster [1]
› Nestle [1]
› NGine [1]
› Om [1]
› O.N.E [1]
› Oshee [1]
› Perlage [1]
› Radenska [1]
› Rainforest Water [1]
› Rajec [1]
› Rauch [1]
› Relax [1]
› Rossman [1]
› Royal Bliss [1]
› Schweppes [1]
› Skinnygirl [1]
› Sobieski [1]
› Soulboost [1]
› Sprite [1]
› Tedi [1]
› The [1]
› Tiger [1]
› UGO [1]
› Velingrad [1]
› Winiary [1]
› XS Power Drink [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA