KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
badania
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 420
Pepsi otworzy centrum R&D w Europie
Amerykański koncern chce przeznaczyć okolo 10 mln EUR na budowę Centrum Badań i Rozwoju w Irlandii. Ośrodek będzie pracował nad rozwojem nowych napojów funkcjonalnych i tworzeniem produktów korzystnie wpływających na zdrowie. Po raz ...
2006-10-06 Soft drinks
Producenci napojów startują z kontrofensywą
Najwięksi producenci napojów bezalkoholowych w USA rozpoczęli kampanię PR, skierowaną do nauczycieli oraz rodziców dzieci i młodzieży. Na budżet akcji (10 mln USD) złozyła się Coca-Cola, PepsiCo oraz Cadbury Schweppes. Od pewnego czasu ...
2006-09-15 Soft drinks
Europa Wschodnia utrzyma wzrost sprzedaży wody
Firma analizująca rynki napoje - Zenith International - przewiduje, że w naszej części Europy utrzymana zostanie dynamika wzrostu rynku wody butelkowanej. Segment ten wzrósł w ubiegłym roku o 9%. W 2005 r. ...
2006-09-14 Soft drinks
Wytrawna soda
Firma Dry Soda z USA wprowadziła na rynek linię produktów o tej samej nazwie. Firma liczy na utrzymanie trendu związanego z rozwojem segmentu napojów bezalkoholowych dla dorosłych. Dry Soda wpisuje się w tą ...
2006-09-13 Soft drinks
Wytrawna soda
×
poprzedni
następny
Koncerny w obliczu sytuacji kryzysowej
Indyjskie Centrum Nauki i Środowiska ogłosiło, że w napojach produkowanych przez Coca-Colę i PepsiCo w Indiach poziom pestycydów jest przeciętnie dwadzieścia cztery razy wyższy, niż dopuszczalne normy. Pestycydy te mogą pochodzić ...
2006-09-06 Soft drinks
Coca-Cola wejdzie mocniej na rynek kawy i herbaty
Amerykański koncern poinformował o planach mocniejszego wejścia w segment kawy i herbaty. Jest to próba znalezienia nowych źródeł przychodów w związku z obserwowanym spadkiem sprzedaży napojów gazowanych. Według informacji agencji Reuters, jeszcze ...
2006-09-05 Soft drinks
Soki chronią przed chorobą Alzheimera
Według ostatnich badań, ludzie którzy piją tygodniowo trzy lub więcej porcje soków z owoców i warzyw zmniejszają o 76% ryzyko rozwoju choroby Alzheimera, w porównaniu do osób pijących soki tylko 1 ...
2006-09-04 Soft drinks
Polskie marki są coraz bardziej widoczne
Do Krakusa, Wyborowej i Wedla, symboli polskiego eksportu, dołączają kolejne produkty. Coraz więcej krajów zauważa naszą żywność, odzież, meble oraz zabawki. - Rosnący eksport pokazuje, że polskim firmom udało się zaistnieć za ...
2006-08-24 Soft drinks
Coca-Cola liderem w rankingu najdroższych marek
Coca-Cola utrzymała miano najbardziej wartościowej marki na świecie - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Interbrand we współpracy z amerykańskim tygodnikiem ”BusinessWeek”. Wartość marki w tym roku wyceniona została na 67 mld ...
2006-07-31 Soft drinks
Eksportowe szanse polskich producentów
Polacy pracujący za granicą chcą tam kupować polską żywność, oglądać polskie programy i czytać polską prasę. To nowa szansa na sprzedaż i zagraniczną promocję dla krajowych firm. Philip Kotler, guru marketingu, podkreślał ...
2006-06-27 Soft drinks
Zgoda na fuzję na czeskim rynku wody
Karlovarske Mineralni Vody (KMV) dostały od czeskiego urzędu antymonopolowego zgodę na przejęcie firmy Podebradka. Fuzja producentów wody może dojść do skutku pod warunkiem, że obydwie firmy będą sprzedawały wodę pod różnymi ...
2006-06-02 Food & drinks
Zgoda na fuzję na czezskim rynku wody
...
2006-06-02 Soft drinks
Bezpieczeństwo wody z butelek PET
W Niemczech powraca sprawa rzekomej szkodliwości antymonu, tym razem w butelkach PET do wody mineralnej. Wszystko rozpoczęło się od artykułu naukowców według których antymon stosowany jako katalizator przy produkcji PET może ...
2006-05-15 Soft drinks
Polskie firmy wolą dać zarobić pośrednikom
W 2005 r. polski eksport zwiększył się o blisko 20%. Jednak producenci narzekają, że ich zyski nie rosną w podobnym tempie. Według zachodnich ekspertów, zaledwie jedna piąta naszego eksportu pochodzi bezpośrednio ...
2006-04-24 Soft drinks
Nestle chce zreformować dział wody
Nestle Waters poinformowało o zamiarze przebudowy obecnego portfolio 75 marek będących w ofercie firmy. Mają one stanowić bardziej spójną całość i zyskać mocniejszą pozycję na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Analitycy spodziewają się ...
2006-04-18 Soft drinks
Czy Berlińczycy dobrze znają naszą żywność?
Jednymi z popularniejszych polskich firm są Skoda i Łada - wynika z ankiety przeprowadzonej wśród mieszkańców Berlina. Ciągle mylą oni nasze produkty i miasta z czeskimi i rosyjskimi. Ankietę wśród 500 mieszkańców ...
2006-02-10 Soft drinks
Wielka Brytania największym rynkiem dla private labels
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii są największymi zwolennikami produktów sprzedawanych pod markami prywatnymi sieci handlowych. Produkty te stanowią obecnie 35% sprzedaży pakowanych dóbr konsumpcyjnych. W ubiegłym roku przychody sieci handlowych uzyskane ze sprzedaży żywności ...
2006-02-02 Soft drinks
Polskie firmy na targach w Norymberdze
49 polskich firm weźmie udział w międzynarodowych targach produktów ekologicznych BioFach, które odbędą się w dniach 16-19 lutego br. w Norymberdze. Polska będzie w tym roku gospodarzem targów - tzw. "Krajem ...
2006-02-01 Soft drinks
Innowacje motorem segmentu napojów energetyzujących
Nowe koncepcje produktowe i duży nacisk na innowacje to najważniejsze czynniki warunkujące światowy rozwój rynku napojów energetyzujących. Spożycie tych napojów wzrosło w ubiegłym roku w skali globalnej aż o 18%, do 2,41 ...
2006-01-13 Soft drinks
Polacy o embargu na żywność
Większość Polaków (73%) uważa, że zamknięcie rosyjskiej granicy dla polskiej żywności jest działaniem o charakterze politycznym, skierowanym przeciwko Polsce, a nie porządkowo-sanitarnym - wynika z badania przeprowadzonego przez Centrum Badania Opinii ...
2005-12-28 Soft drinks
[1]
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [5]
› ostatni rok [12]
› kiedykolwiek [420]
działy
› innowacje i nowości [70]
› promocje i PR [67]
› dostawcy [46]
› akwizycje i fuzje [33]
› inwestycje [25]
› handel [21]
› makroekonomia [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [31]
› Grupa Maspex [14]
› PepsiCo [12]
› Krajowa Unia Producentów Soków [11]
› FoodCare [7]
› Nestle [5]
› Danone [3]
› Hortex [3]
› Kofola [3]
› Nałęczów Zdrój [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› AB InBev [2]
› Ball Corp [2]
› Biedronka [2]
› Excellence [2]
› Hoop Polska [2]
› JF Hillebrand [2]
› KIG PR [2]
› Oshee [2]
› Pernod Ricard [2]
› Pinelli [2]
› Red Bull [2]
› Tetra Pak [2]
› Tymbark [2]
› Unilever [2]
› Aabybro Dairy [1]
› Acqua Minerale San Benedetto [1]
› Agros-Nova [1]
› Alpla [1]
› Ambra [1]
› Amway [1]
› AQUA Carpatica [1]
› Aquarex AD [1]
› BillerudKorsnas [1]
› Bio Planet [1]
› Bisleri [1]
› Bunge [1]
› Carlsberg [1]
› Chi [1]
› Dixy [1]
› Doehler [1]
› Drink2me [1]
› Dr.Oetker [1]
› DuPont [1]
› Gerolsteiner [1]
› Grupo Edson Queiroz [1]
› Intercarabao [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Jeronimo Martins [1]
› John Lemon [1]
› Krynica Vitamin [1]
› Lidl [1]
› Lotte Wedel [1]
› Lubella [1]
› Mazurska Manufaktura [1]
› McDonald's [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› O-I [1]
› Olvi [1]
› OPTI BMW [1]
› Orangina Schweppes [1]
› Ortika Polska [1]
› Paboco [1]
› Pallini [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Rossmann [1]
› Rovio [1]
› Skinnygirl [1]
› Sokpol Koncentraty [1]
› Soti Natural [1]
› Starbucks [1]
› Tat Konserve Sanayii [1]
› Tedi Icecek [1]
› Tesco [1]
› Titbit [1]
› true fruits [1]
› Wahaha [1]
› Wawel [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [118]
› inne produkty [84]
› słodycze i przekąski [71]
› alkohol [67]
› mleko [63]
› mięso i ryby [45]
› kawa i herbata [43]
firmy marketingowe
› Havas Media [2]
› Affectiva [1]
› BrandLab [1]
› Bridge 2 Fun [1]
› Fleishman-Hillard [1]
› Grey [1]
› Hand Made [1]
› Havas [1]
› Michael Bridge Communication [1]
› Millward Brown [1]
› Mindshare [1]
marki
› Coca-Cola [8]
› Tymbark [7]
› Black [6]
› Frugo [4]
› Kubuś [4]
› Cisowianka [2]
› Fitella [2]
› Hortex [2]
› Pepsi [2]
› Powerade [2]
› Red Bull [2]
› Zico [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› AdeZ [1]
› Algida [1]
› Angry Birds [1]
› AQUA Carpatica [1]
› Biedronka [1]
› Caprio [1]
› Carabao [1]
› Corona [1]
› Daily Harvest [1]
› Danone [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Dr Pepper [1]
› E.Wedel [1]
› Fuze Tea [1]
› Gellwe [1]
› Hemp Tea [1]
› Hollandia [1]
› Jacobs [1]
› Kero Coco [1]
› Kevita [1]
› Koral [1]
› Kujawski [1]
› Łaciate [1]
› Life [1]
› Limoncello [1]
› Lubella [1]
› Mlekovita [1]
› Monster [1]
› Nestle [1]
› NGine [1]
› Om [1]
› O.N.E [1]
› Oshee [1]
› Perlage [1]
› Radenska [1]
› Rainforest Water [1]
› Rajec [1]
› Rauch [1]
› Relax [1]
› Rossman [1]
› Royal Bliss [1]
› Schweppes [1]
› Skinnygirl [1]
› Sobieski [1]
› Soulboost [1]
› Sprite [1]
› Tedi [1]
› The [1]
› Tiger [1]
› UGO [1]
› Velingrad [1]
› Winiary [1]
› XS Power Drink [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA