KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
badania
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 420
Rośnie produkcja puszek w Europie
Z raportu przedstawionego przez Beverage Can Makers Europe (BCME) wynika, że w 2013 r. wzrosła produkcja i sprzedaż puszek do napojów, a także ich udział w europejskim rynku. W ubiegłym ...
2014-02-21 Soft drinks
Rekordowe wyniki eksporterów żywności
W zeszłym roku polskie firmy sprzedały zagranicę rekordową ilość produktów rolno-spożywczych za prawie 20 mld EUR. Głównymi importerami naszego jedzenia są kraje Unii Europejskiej, głównie Niemcy i Anglicy. Minister rolnictwa ...
2014-02-13 Soft drinks
Grupa Maspex rozpoczyna sprzedaż soków w Turcji
Grupa Maspex Wadowice utworzyła spółkę joint venture z jedną z czołowych tureckich firm spożywczych - TAT KONSERVE SANAYII, należącą do holdingu Koc. Celem współpracy jest wprowadzenie na rynek turecki soków Kubuś ...
2014-01-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tat Konserve Sanayii
,
Tedi Icecek
marki:
Tedi
,
Kubuś
Grupa Maspex rozpoczyna sprzedaż soków w Turcji
×
Producenci koncentratu jabłkowego muszą szukać nowych rynków
W ubiegłym sezonie produkcja koncentratu jabłkowego w Polsce osiągnęła rekordowy poziom 280 tys. ton. Podaż przewyższyła jednak popyt i handel tym produktem w Europie zamarł - czytamy w Pulsie Biznesu ...
2014-01-07 Soft drinks
Producenci koncentratu jabłkowego muszą szukać nowych rynków
×
Produkty mleczne będą droższe
Ceny polskiego mleka idą szybko w górę. Ekonomistka Banku BGŻ Marta Skrzypczyk szacuje, że w I połowie 2014 r. mogą być o 10% wyższe niż przed rokiem, a w całym roku ...
2014-01-07 Soft drinks
Niska globalna lojalność konsumentów
Lepsza cena oraz jakość to dwa najważniejsze powody, dla których konsumenci byliby skłonni zmienić markę lub dostawcę usług - wynika z analizy firmy Nielsen, przeprowadzonej na podstawie globalnej ankiety lojalności konsumentów ...
2014-01-07 Soft drinks
Polska produkuje mniej koncentratu jabłkowego
Bank Gospodarki Żywnościowej podał, że w sezonie 2013/2014 produkcja koncentratu jabłkowego w Polsce w stosunku do sezonu poprzedniego ulegnie zmniejszeniu. Według szacunków Instytutu Ekonomiki Rolnictwa wynieść ma ona 260 tys. t ...
2014-01-02 Soft drinks
Amerykanie zmniejszają konsumpcję napojów dietetycznych
W ciągu ostatnich 12 miesięcy konsumpcja napojów gazowanych w USA spadła o 2,2%. Według danych firmy Nielsen, segment dietetyczny zanotował jednak dużo większy spadek - o 6,8% - podaje Rzeczpospolita ...
2013-12-11 Soft drinks
Chiński rynek wody butelkowanej z 14% wzrostu
Konsumpcja wody butelkowanej w Chinach wzrosła w ostatnim roku o 14%, osiągając poziom 54 mld litrów. Wartość tego rynku wyniosła 16 mld USD, o 143% więcej niż w 2008 r. - ...
2013-12-03 Soft drinks
Brytyjczycy chcą walczyć z otyłością podatkami
Naukowcy z uniwersytetów w Oksford i Reading wyliczyli, że nałożenie 20% podatku na słodkie napoje gazowane zmniejszyłoby liczbę otyłych Brytyjczyków o 180 tys., a liczba dotkniętych nadwagą spadłaby o 285 tys ...
2013-11-06 Soft drinks
Globalny wzrost segmentu wody smakowej i funkcjonalnej
Dynamiczny wzrost sprzedaży w regionie Azji-Pacyfiku (+26%) oraz w Ameryce Łacińskiej (+12%) sprawiły, że światowy rynek wód smakowych i funkcjonalnych zwiększył się w 2012 r. o 7,4% i osiągnął wielkość 11 ...
2013-10-15 Soft drinks
Coca-Cola pokonana przez Apple
W tegorocznym rankingu Best Global Brands najbardziej wartościowych marek na świecie opracowanym przez Interbrand Corp, na pozycję lidera awansował Apple, wyprzedzając Coca-Colę. Między nimi uplasowało się Google. Coca-Cola utraciła pozycję lidera ...
2013-10-01 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Dobre perspektywy dla producentów zakrętek
W raporcie agencji Ceresana dotyczącym rynku zakrętek i zamknięć z tworzyw sztucznych analitycy przewidują, że w 2020 r. popyt na te wyroby osiągnie wielkość 1,1 biliona sztuk. Tworzywa sztuczne są obecnie ...
2013-09-19 Soft drinks
Łączenie kategorii sposobem na innowacje w napojach
Coraz bardziej dojrzała branża napojowa upatruje możliwości wzrostu i inspiracji w tworzeniu rozwiązań z pogranicza dwóch lub większej ilości osobno funkcjonujących segmentów produktowych. - Oczekiwań konsumentów nie zaspokajają już tylko ...
2013-09-03 Soft drinks
firmy:
Krynica Vitamin
Polska największym producentem koncentratu jabłkowego w UE
Polska jest największym w UE producentem koncentratu jabłkowego, jednocześnie także najważniejszym jego dostawcą do krajów Wspólnoty. W sezonie 2012/2013 w wyniku wysokich zbiorów jabłek w kraju, zdecydowanie wzrosła produkcja zagęszczonego soku ...
2013-08-30 Soft drinks
Soki NFC w kartonach zdobywają rynek
Rośnie sprzedaż soków wyciskanych bezpośrednio z owoców, dostępnych w kartonach aseptycznych Tetra Pak. Segment ten staje się coraz bardziej atrakcyjny zarówno dla konsumentów, jak i producentów soków oraz opakowań. Soki ...
2013-08-29 Soft drinks
firmy:
Tetra Pak
PepsiCo wejdzie na rynek wody premium?
Koncern spożywczy PepsiCo dostrzega potencjał segmentu wody premium, wyróżniającego się wyższymi cenami i marżami. W przyszłym roku firma zadebiutuje z marką premium o nazwie Om - informuje serwis branżowy BevNet.com powołując ...
2013-07-29 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Om
Polska żywność jest smaczniejsza od czeskiej
Z ankiety opublikowanej w czwartek przez czeski portal internetowy "idnes.cz" wynika, że polskie produkty żywnościowe importowane do Czech lepiej smakują i lepiej prezentują się na talerzach od produktów czeskich. Przyznali to ...
2013-05-24 Soft drinks
FoodCare zapowiada wzrost eksportu marki Black
Producent napoju energetycznego Black chce zdynamizować sprzedaż tej marki na zagranicznych rynkach. Firma zapowiada ekspansję w USA, gdzie będzie ją wspierać Mike Tyson. FoodCare ogłosił, że tegoroczny budżet promocyjny firmy ...
2013-05-14 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
BrandLab
,
Grey
,
Mindshare
marki:
NGine
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
Zwiększa się ilość wdrożeń produktów ze stewią
Europa odpowiada za ok. 25% wszystkich nowości z dodatkiem stewii. W latach 2008-12 globalna dynamika nowych produktów z jej użyciem wyniosła 400%, a licząc za okres 2011-12 aż 158% - informuje ...
2013-05-06 Soft drinks
[1]
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
[21]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [10]
› kiedykolwiek [420]
działy
› innowacje i nowości [70]
› promocje i PR [67]
› dostawcy [46]
› akwizycje i fuzje [33]
› inwestycje [25]
› handel [21]
› makroekonomia [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [31]
› Grupa Maspex [14]
› PepsiCo [12]
› Krajowa Unia Producentów Soków [11]
› FoodCare [7]
› Nestle [5]
› Danone [3]
› Hortex [3]
› Kofola [3]
› Nałęczów Zdrój [3]
› Żywiec Zdrój [3]
› AB InBev [2]
› Ball Corp [2]
› Biedronka [2]
› Excellence [2]
› Hoop Polska [2]
› JF Hillebrand [2]
› KIG PR [2]
› Oshee [2]
› Pernod Ricard [2]
› Pinelli [2]
› Red Bull [2]
› Tetra Pak [2]
› Tymbark [2]
› Unilever [2]
› Aabybro Dairy [1]
› Acqua Minerale San Benedetto [1]
› Agros-Nova [1]
› Alpla [1]
› Ambra [1]
› Amway [1]
› AQUA Carpatica [1]
› Aquarex AD [1]
› BillerudKorsnas [1]
› Bio Planet [1]
› Bisleri [1]
› Bunge [1]
› Carlsberg [1]
› Chi [1]
› Dixy [1]
› Doehler [1]
› Drink2me [1]
› Dr.Oetker [1]
› DuPont [1]
› Gerolsteiner [1]
› Grupo Edson Queiroz [1]
› Intercarabao [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Jeronimo Martins [1]
› John Lemon [1]
› Krynica Vitamin [1]
› Lidl [1]
› Lotte Wedel [1]
› Lubella [1]
› Mazurska Manufaktura [1]
› McDonald's [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› O-I [1]
› Olvi [1]
› OPTI BMW [1]
› Orangina Schweppes [1]
› Ortika Polska [1]
› Paboco [1]
› Pallini [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Rossmann [1]
› Rovio [1]
› Skinnygirl [1]
› Sokpol Koncentraty [1]
› Soti Natural [1]
› Starbucks [1]
› Tat Konserve Sanayii [1]
› Tedi Icecek [1]
› Tesco [1]
› Titbit [1]
› true fruits [1]
› Wahaha [1]
› Wawel [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [118]
› inne produkty [84]
› słodycze i przekąski [71]
› alkohol [67]
› mleko [63]
› mięso i ryby [45]
› kawa i herbata [43]
firmy marketingowe
› Havas Media [2]
› Affectiva [1]
› BrandLab [1]
› Bridge 2 Fun [1]
› Fleishman-Hillard [1]
› Grey [1]
› Hand Made [1]
› Havas [1]
› Michael Bridge Communication [1]
› Millward Brown [1]
› Mindshare [1]
marki
› Coca-Cola [8]
› Tymbark [7]
› Black [6]
› Frugo [4]
› Kubuś [4]
› Cisowianka [2]
› Fitella [2]
› Hortex [2]
› Pepsi [2]
› Powerade [2]
› Red Bull [2]
› Zico [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› AdeZ [1]
› Algida [1]
› Angry Birds [1]
› AQUA Carpatica [1]
› Biedronka [1]
› Caprio [1]
› Carabao [1]
› Corona [1]
› Daily Harvest [1]
› Danone [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Dr Pepper [1]
› E.Wedel [1]
› Fuze Tea [1]
› Gellwe [1]
› Hemp Tea [1]
› Hollandia [1]
› Jacobs [1]
› Kero Coco [1]
› Kevita [1]
› Koral [1]
› Kujawski [1]
› Łaciate [1]
› Life [1]
› Limoncello [1]
› Lubella [1]
› Mlekovita [1]
› Monster [1]
› Nestle [1]
› NGine [1]
› Om [1]
› O.N.E [1]
› Oshee [1]
› Perlage [1]
› Radenska [1]
› Rainforest Water [1]
› Rajec [1]
› Rauch [1]
› Relax [1]
› Rossman [1]
› Royal Bliss [1]
› Schweppes [1]
› Skinnygirl [1]
› Sobieski [1]
› Soulboost [1]
› Sprite [1]
› Tedi [1]
› The [1]
› Tiger [1]
› UGO [1]
› Velingrad [1]
› Winiary [1]
› XS Power Drink [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA