KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
mięso i ryby
badania
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 97
Mlekovita i Grupa Cedrob nawiązują współpracę
Podczas XXXIII Forum Ekonomicznego w Karpaczu, firmy Cedrob i Mlekovita ogłosiły nawiązanie strategicznej współpracy na rzecz promocji polskiej żywności. Firmy zapowiedziały podpisanie listu intencyjnego w tej sprawie. Współpraca ma na celu ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Cedrob
,
Mlekovita
Mlekovita i Grupa Cedrob nawiązują współpracę
×
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Stały rozwój polskiego eksportu żywności
W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2023 roku polski sektor rolno-spożywczy odnotował wzrost wartości eksportu o 11%, osiągając przychody na poziomie 38,7 mld euro. Największa część eksportu trafiała na rynek Unii Europejskiej ...
2023-11-23 Soft drinks
Wyniki handlu zagranicznego branży rolno-spożywczej
Wicepremier, minister rolnictwa Henryk Kowalczyk przedstawił wyniki handlu zagranicznego produktami rolno-spożywczymi w 2022 roku. W ubiegłym roku wartość eksportu ogółem towarów rolno-spożywczych z Polski wyniosła 47,6 mld EUR i była o ...
2023-02-15 Soft drinks
Napój owsiany w Niemczech jest tańszy niż mleko
Najtańsze mleko w niemieckim handlu detalicznym kosztuje już ponad 1 euro. Po raz pierwszy napoje owsiane i migdałowe są tańsze niż mleko pełne. W przypadku marek własnych cena za litr za ...
2022-09-12 Soft drinks
Europejczycy mocno ograniczają spożycie mięsa
Połowa Polaków deklaruje, że ograniczyła ilość spożywanych produktów pochodzenia zwierzęcego - wynika z badania SW Research dla Fundacji ProVeg. Konsumenci są coraz bardziej świadomi, że dieta bardziej roślinna może mieć pozytywne ...
2022-07-01 Soft drinks
firmy:
ZM Olewnik
Rekordowy eksport żywności z Polski
W 2021 r. wartość eksportu ogółem towarów rolno-spożywczych z Polski, w porównaniu z rokiem 2020, wzrosła o 9%, do rekordowego poziomu 37,4 mld EUR (170,8 mld PLN), a dodatnie saldo wymiany ...
2022-02-16 Soft drinks
Dobre wyniki w eksporcie artykułów rolno-spożywczych
W okresie dziesięciu miesięcy 2021 r. odnotowano wzrost wartości eksportu towarów rolno-spożywczych z Polski. Od stycznia do października 2021 r. sprzedaż tych towarów za granicę osiągnęła 30,5 mld EUR (138,8 mld ...
2021-12-20 Soft drinks
Dobre prognozy wzrostu dla rynku produktów halal
Do 2024 roku wartość popytu na produkty halal w skali globalnej wzrośnie do 2 bilionów USD. Obecnie wskaźnik ten szacowany jest na 1,4 biliona USD rocznie - podaje Krajowa Izba Producentów ...
2021-12-14 Food & drinks
Otwarte spotkanie BNP Paribas Food & Agro
Przed pandemią Chiny były dla polskich producentów żywności niełatwym, ale jednym z najciekawszych pozaeuropejskich kierunków eksportowych. Choć pandemia nie ograniczyła potencjału biznesowego tego rynku, chiński konsument mocno się zmienia - i ...
2021-09-13 Soft drinks
Dobre wyniki eksportu artykułów rolno-spożywczych
Od stycznia do maja wartość eksportu artykułów rolno-spożywczych z Polski wzrosła, w porównaniu z takim samym okresem roku ubiegłego, o blisko 4% i osiągnęła 14,5 miliarda EUR. Polskie produkty rolno-spożywcze ...
2021-07-22 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje się faktem
W 2020 roku mieszkańcy ziemi zjedli 574 mln ton mięsa, owoców morza, nabiału i jaj - czyli prawie 75 kg na osobę. Ilość białka zwierzęcego wciąż rośnie, zwłaszcza na rynkach rozwijających ...
2021-04-09 Soft drinks
Transformacja proteinowa staje się faktem
×
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
W 2020 r. kontynuowana była wzrostowa tendencja w eksporcie towarów rolno-spożywczych z Polski - od 2004 r. jego wartość wzrosła ponad 6-krotnie. W 2020 r. sprzedaż artykułów rolno-spożywczych za granicę ...
2021-02-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
×
Lidl zwiększa sprzedaż polskich produktów za granicą
W 2020 roku wartość sprzedanego do innych krajów mięsa, wędlin oraz nabiału za pośrednictwem sieci Lidl Polska wyniosła blisko 1,5 mld PLN. W ubiegłym roku sieć sprzedała wędliny od polskich ...
2021-02-17 Soft drinks
firmy:
Lidl
Jak branża spożywcza odczuje Brexit?
Wyjście Wielkiej Brytanii ze Unii Europejskiej może oznaczać straty dla wielu polskich eksporterów, w tym m.in. z branży spożywczej. Każde 10% ewentualnego spadku sprzedaży żywności na rynek brytyjski oznacza w praktyce ...
2021-01-26 Soft drinks
Polski eksport artykułów rolno-spożywczych bije rekordy
Zgodnie z danymi Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa wartość polskiego eksportu artykułu rolno-spożywczych zwiększyła się w II kw. 2020 r. o 3,7% r/r wobec wzrostu o 10,6% w I kw. Tym samym ...
2020-09-11 Soft drinks
Dobre wyniki eksportu rolnego w I półroczu
- Sprzedaż towarów rolno-spożywczych za granicę w I półroczu 2020 r. była wyższa o 7% niż rok wcześniej osiągając wartość 16,4 mld EUR - poinformował minister rolnictwa i rozwoju wsi Jan ...
2020-08-19 Soft drinks
Widoczny spadek nastrojów w branży przetwórczej
W związku ze spowolnieniem gospodarczym branża przetwórcza odnotowuje wyraźny spadek nastrojów. W marcu i kwietniu znacząco zmieniła się optyka firm z sektora przetwórczego co do możliwości poprawy sytuacji w najbliższych 12 ...
2020-06-17 Soft drinks
firmy:
PR Hub
Widoczny spadek nastrojów w branży przetwórczej
×
Lidl zwiększył eksport polskich produktów
Lidl Polska od początku swojej działalności podkreśla istotną rolę polskich dostawców w handlu detalicznym. Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70% obrotu firmy Lidl Polska. Dzięki współpracy z ...
2020-04-29 Soft drinks
firmy:
Lidl
Branża spożywcza ostrzega przed podwyżkami
Zdaniem specjalistów, w tym roku nieuniknione są podwyżki takich produktów, jak np. napoje (podatek od cukru) czy wieprzowina (ASF), jak i żywności wymagającej energochłonnej produkcji. Podrożeją więc wszelkiego rodzaju wypieki i ...
2020-02-06 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [97]
działy
› promocje i PR [14]
› handel [8]
› innowacje i nowości [5]
› inwestycje [4]
› dostawcy [2]
› makroekonomia [2]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [2]
› Mlekovita [2]
› Cedrob [1]
› Konspol [1]
› Kraft Foods [1]
› Podravka [1]
› ZM Olewnik [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [61]
› inne produkty [52]
› słodycze i przekąski [45]
› napoje bezalkoholowe [32]
› alkohol [26]
› kawa i herbata [22]
firmy marketingowe
› PR Hub [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA