KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
kawa i herbata
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 86
Sylwia i Adam Mokryszowie w zarządzie Mokate
W uznaniu dla wieloletniej efektywnej pracy na rzecz firmy oraz głębokiego zaangażowania w rozwój Mokate na rynku krajowym i na rynkach zagranicznych - Rada Nadzorcza postanowiła z dniem 27 lipca 2009 ...
2009-08-27 Food & drinks
Wyniki Nestle - w Polsce wzrost, na świecie spadek
Na skutek recesji, największa firma spożywcza na świecie zanotowała w I połowie roku spadek sprzedaży. Przychody Nestle spadły o 1,5%, do 48,3 mld USD. Dział odpowiedzialny za sprzedaż wody, Nestle Waters, zmniejszył ...
2009-08-13 Soft drinks
Włoski kontrakt Mokate
Lider rynku cappuccino w Polsce - Mokate - znacząco wzmocnił swoją obecność na rynku włoskim. W czerwcu spółka podpisała kontrakt na dostawy zabielaczy i spieniaczy, czyli podstawowych komponentów cappuccino z czołowym ...
2009-07-27 Soft drinks
Mokate na targach SIAL
W połowie maja w Szanghaju odbyły się targi SIAL - jedna z największych na świecie imprez targowych w branży artykułów spożywczych. Jedyną polską firmą, która miała stoisko na tych targach było ...
2009-06-19 Soft drinks
Ekologiczne produkty z Austrii na polskim rynku
Rynek ekologicznej żywności w Polsce budzi coraz większe zainteresowanie austriackich bioproducentówi. W maju pięciu wytwórców bioproduktów z Dolnej Austrii zaprezentuje swoją ofertę na forum branżowym Organic Marketing Forum w Warszawie. - ...
2009-05-18 Soft drinks
Wyniki European Trusted Brands 2009
Już po raz dziewiąty europejscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanie największym zaufaniem cieszą się marki Nokia i ...
2009-04-22 Soft drinks
Wspólne lody Unilevera i Starbucks
Koncerny Ulilever i Starbucks wprowadziły na rynek nową linię lodów super-premium. Do ich produkcji wykorzystywana jest kawa dostępna w sieci kawiarni Starbucks. W skład linii wchodzą min. Caramel Macchiato oraz Java ...
2009-03-30 Food & drinks
Wspólne lody Unilevera i Starbucks
×
Nestle zarabia w Polsce coraz więcej
Blisko 1,5 mld PLN wyniosły w pierwszym półroczu łączne przychody polskich spółek koncernu Nestle. Sprzedaż Nestle była w Polsce o 15% wyższa niż w ciągu sześciu miesięcy 2007 r. - Pierwsze półrocze ...
2008-08-08 Soft drinks
Sztuczne słodziki nie sprzyjają szczupłej sylwetce
Według najnowszych doniesień naukowych stosowanie sztucznych środków słodzących wcale nie sprzyja spadkowi wagi. Z badań przeprowadzonych przez uczonych z Purdue University w Indianie wynika, że osoby używające słodzików mogą być w ...
2008-02-12 Soft drinks
Odchudzanie po europejsku
Komisja Europejska chce walczyć z otyłością. Firmy spożywcze mają trzy lata na wprowadzenie działań, które ułatwią konsumentom utratę zbędnej wagi. W dokumencie zwanym Białą Księgą KE wyjaśnia w jaki sposób wdrażać ...
2007-08-28 Soft drinks
Lojalność konsumentów wobec marek
W swoim niedawnym raporcie Business Insights podaje, że marki napojów alkoholowych i bezalkoholowych cieszą się najwyższą lojalnością konsumentów wśród wszystkich kategorii spożywczych. Jednak w obecnym, wysoko konkurencyjnym i skomercjalizowanym otoczeniu rynkowym ...
2007-05-24 Soft drinks
Polska utrzymuje wysoki eksport do Rosji
Polska utrzymała w ubiegłym roku dziesiąte miejsce wśród największych eksporterów produktów rolno-spożywczych do Rosji. Wartość polskiego eksportu żywności na rynek rosyjski zmalała w ubiegłym roku o 14%, do 431 mln EUR ...
2007-05-21 Soft drinks
Biedronka zwiększa eksport i rozpoczyna promocję
Lider rynku dyskontowego w Polsce chce zwiększyć sprzedaż polskich wyrobów w Portugalii. - Wcześniejsze dostawy spotkały się z dobrym przyjęciem - mówi Pedro Pereira da Silva, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja. W ...
2007-02-08 Soft drinks
Inwazja polskich firm w Europie Środkowo-Wschodniej
Od momentu wejścia Polski do UE, nasz eksport rośnie bardzo szybko - o ok. 20% rocznie. Największą dynamikę osiągnęła sprzedaż na rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Sprzedaż na Ukrainę w ciągu pierwszych 11 ...
2007-02-05 Soft drinks
Mokate trzecim producentem zabielaczy w Europie
Business Unit Food Ingrediens, najnowszy i najszybciej rozwijający się dział grupy Mokate powstał przede wszystkim po to, by nadzorować wytwarzanie i sprzedaż półproduktów z mleka, między innymi spieniaczy i zabielaczy wykorzystywanych ...
2007-01-26 Food & drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Cargill chce wprowadzić nowy środek słodzący
Amerykański producent dodatków dla przemysłu spożywczego liczy na uzyskanie zgody UE na wprowadzenie na rynek nowego środka słodzącego o nazwie Xtend Sucromalt. Produkt ten ma być wprowadzony wspólnie z inną substancją ...
2007-01-10 Soft drinks
Rosyjskie embargo można obejść?
Rosyjskie "nie" dla importowanych z Polski owoców, warzyw oraz mięs jest dziurawe jak szwajcarski ser. Zakaz stał się okazją dla litewskich firm, które zbijają krocie na transporcie, pośrednictwie i obsłudze handlu z ...
2006-08-07 Soft drinks
Nieznany termin spotkania z Rosjanami
Polska będzie prosić Komisję Europejską o ustalenie z Rosją terminu spotkania w sprawie otwarcia rynku. Warszawa i Bruksela są już gotowe do podjęcia rozmów na temat warunków zniesienia rosyjskiej blokady na ...
2006-07-24 Soft drinks
Eksportowe szanse polskich producentów
Polacy pracujący za granicą chcą tam kupować polską żywność, oglądać polskie programy i czytać polską prasę. To nowa szansa na sprzedaż i zagraniczną promocję dla krajowych firm. Philip Kotler, guru marketingu, podkreślał ...
2006-06-27 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [86]
działy
› badania [31]
› promocje i PR [11]
› innowacje i nowości [9]
› dostawcy [8]
› handel [8]
› inwestycje [5]
› makroekonomia [3]
› akwizycje i fuzje [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [2]
› Lamican Oy [2]
› Mlekovita [2]
› Mokate [2]
› Ara [1]
› Argo Tea [1]
› Bakoma [1]
› Biedronka [1]
› CEDC [1]
› Coca-Cola [1]
› Danone [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Lidl [1]
› Mieszko [1]
› Mlekpol [1]
› OSM Łowicz [1]
› Rossmann [1]
› Tymbark [1]
› Zentis [1]
› ZPC Otmuchów [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [69]
› napoje bezalkoholowe [64]
› owoce i warzywa [62]
› mięso i ryby [56]
› słodycze i przekąski [54]
› alkohol [40]
firmy marketingowe
› Havas [1]
marki
› Almette [1]
› Capri-Sun [1]
› Coca-Cola [1]
› Crunchips [1]
› Danone [1]
› Fuze Tea [1]
› Jacobs [1]
› Knorr [1]
› Łaciate [1]
› Leibniz [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Milka [1]
› Mlekovita [1]
› Philadelphia [1]
› Teappuccino [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA