KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
makroekonomia
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 59
Poprawa nastrojów konsumenckich w UE
W odróżnieniu od nastrojów społecznych, ogólny poziom nastrojów konsumenckich w Europie zanotował istotny wzrost w czwartym kwartale 2016 roku. Nastroje konsumentów badane przez GfK w 28 państwach członkowskich UE wzrosły ...
2017-03-07 Soft drinks
Siła nabywcza Polaków na poziomie połowy europejskiej
Siła nabywcza mieszkańców Polski per capita w 2016 roku wyniosła 6,4 tys. EUR (27,4 tys. PLN) - wynika z badania GfK Purchasing Power Europe 2016. W rankingu krajów europejskich Polska zajęła ...
2016-11-18 Soft drinks
Siła nabywcza Polaków na poziomie połowy europejskiej
×
poprzedni
następny
Wzrost siły nabywczej konsumentów w Europie
W 2016 r. nominalna siła nabywcza Europejczyków wzrosła o ok. 0,3% w porównaniu do roku ubiegłego. Jednocześnie różnice w dochodzie rozporządzalnym konsumentów w 42 krajach pozostają znaczące. Najwyższą średnią siłą ...
2016-11-09 Soft drinks
Wzrost siły nabywczej konsumentów w Europie
×
poprzedni
następny
Udział handlu detalicznego w prywatnej konsumpcji w Europie
W 2015 roku europejscy konsumenci mogli cieszyć się niższymi kosztami energii i paliwa, a także dobrą koniunkturą gospodarczą. Jednak głównymi beneficjentami korzystnych warunków były inne branże niż handel. Trend spadkowy wydatków ...
2016-06-20 Soft drinks
Grupa Maspex obserwuje powrót optymizmu konsumentów
Jeden z największych polskich graczy w branży spożywczej, obserwuje ożywienie zakupowe w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Kluczem do sukcesu firmy jest szukanie nisz na poszczególnych rynkach i przejmowanie lokalnych producentów, bo mimo ...
2016-05-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Tymbark
,
Relax
Wolny wzrost cen produktów FMCG w Europie
W Europie ceny rosną najwolniej od pięciu lat, dlatego konsumenci zwiększyli zakupy. W naszym regionie to Węgrzy najmocniej zwiększyli wydatki na żywność, napoje i środki czystości - wynika z danych firmy ...
2016-03-04 Soft drinks
Światowe ceny żywności najniższe od prawie siedmiu lat
W styczniu ceny żywności i napojów bezalkoholowych były wyższe od tych z początku 2015 r. o 0,1%, podczas gdy wskaźnik cen wszystkich towarów i usług spadł o 0,7% rdr, czyli mocniej ...
2016-02-17 Soft drinks
Branża spożywcza musi zmierzyć się z nowymi wyzwaniami
W ubiegłym roku eksport produktów spożywczych z Polski mógł sięgnąć 25 mld PLN. Nowe rynki zbytu i korzystny kurs walutowy stwarzają dobre perspektywy dla eksporterów także w tym roku. Branża ...
2016-02-03 Soft drinks
Sprzedaż produktów FMCG kolejny kwartał w górę
Wolumen sprzedanych w Europie produktów szybko zbywalnych wzrósł w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku już szósty kwartał z rzędu - wynika z danych firmy Nielsen. W III kwartale 2015 ...
2015-11-19 Soft drinks
Wzrasta siła nabywcza mieszkańców Europy
Miejsce zamieszkania jest podstawową determinantą siły nabywczej Europejczyków - jej poziom jest bardzo zróżnicowany, zarówno w obrębie całego kontynentu, jak i w ramach poszczególnych rynków wewnętrznych 42 krajów objętych badaniem ...
2015-11-19 Soft drinks
Wzrasta siła nabywcza mieszkańców Europy
×
poprzedni
następny
Żywność jest najtańsza od pięciu lat
Żywność na świecie znów potaniała, jej ceny są najniższe od pięciu lat. Wskazują na to najnowsze wyliczenia ekspertów ONZ. Co prawda podrożał nabiał, ale od zeszłego roku potaniały zboża, mięso ...
2015-03-09 Soft drinks
Polacy planują wzrost wydatków na Boże Narodzenie
Tegoroczne świąteczne wydatki Polaków będą wyższe o 13% w stosunku do ubiegłego roku. Jest to najwyższy procentowy wzrost w Europie, wynika z badania przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte w 16 krajach ...
2014-11-13 Soft drinks
Najdłuższy od lat 90. zniżkowy trend cen żywności
W ubiegłym miesiącu, indeks cen żywności FAO osiągnął wartość 191,5 punktu i znalazł się na najniższym poziomie od września 2010 roku. Indeks ten był o ponad 6% niższy niż w analogicznym ...
2014-10-15 Soft drinks
Ceny dóbr konsumpcyjnych w UE
Eurostat zbadał ceny dóbr konsumenckich i usług w Europie. Najdrożej w Unii Europejskiej jest w Danii, tam ceny wynoszą 140% średniej unijnej. Drogo jest też w Szwecji (130%), Luksemburgu i ...
2014-06-24 Soft drinks
Chińczycy zwiększają wydatki na konsumpcję
Prawie połowa chińskich konsumentów mieszkających w miastach zwiększa co roku wydatki na żywność - raportuje Mintel. Najszybciej rośnie konsumpcja czekolady (około 20% w okresie 2008-2013). Sprzedaż żywności pochodzenia europejskiego i ...
2014-06-03 Soft drinks
Badania siły nabywczej Europejczyków
Według corocznych badań siły nabywczej w 2013 roku europejscy konsumenci mieli do dyspozycji, na wydatki lub oszczędności, łącznie 8,62 bln EUR. Biorąc pod uwagę wszystkie 42 kraje uwzględnione w badaniu, średnia ...
2013-12-04 Soft drinks
Badania siły nabywczej Europejczyków
×
poprzedni
następny
Światowe bezpieczeństwo żywności wzrosło w III kwartale
Światowe ceny żywności spadły w III kwartale 2013 r., co zwiększyło przystępność cenową żywności w większości krajów ujętych w Światowym Indeksie Bezpieczeństwa Żywności. Pozycja Polski wzrosła o jedno miejsce i kraj ...
2013-11-06 Soft drinks
firmy:
DuPont
Ostrzeżenia przed wzrostem cen żywności
Brytyjscy ekonomiści ostrzegają, że w ciągu 5 lat należy oczekiwać 18% wzrostu cen żywności, a w perspektywie 20 lat - nawet ich potrojenia. Analitycy z agencji konsultingowej Conlumino wiążą to ...
2013-09-18 Soft drinks
Rynek herbaty pozostaje stabilny
Prognozowany przez ekonomistów powrót wzrostu gospodarczego w Polsce nieco się opóźnia, co odbija się w zakupach spożywczych polskich konsumentów. Kupujemy dziś więcej herbat ekonomicznych, a wydawanie pieniędzy jest bardziej przemyślane ...
2013-08-20 Soft drinks
firmy:
Mokate
marki:
Minutka
Rynek herbaty pozostaje stabilny
×
Długie lato szansą na utrzymanie wzrostu rynku piwa
Kompania Piwowarska liczy się z pesymistycznym scenariuszem rozwoju sytuacji na rynku w tym roku. - Możemy obserwować nieznaczne spadki - twierdzi prezes firmy Robert Priday. Branża ma nadzieję na długie i ...
2013-06-03 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
[1]
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [59]
działy
› handel [12]
› inwestycje [4]
› akwizycje i fuzje [2]
› dostawcy [2]
› innowacje i nowości [1]
› promocje i PR [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› DuPont [1]
› Grupa Maspex [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Mokate [1]
kategorie rynkowe
› mleko [5]
› alkohol [4]
› kawa i herbata [4]
› inne produkty [4]
› napoje bezalkoholowe [3]
› owoce i warzywa [3]
› mięso i ryby [3]
› słodycze i przekąski [3]
marki
› Minutka [1]
› Relax [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA