KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
zagranica
McDonald's
Liczba wyszukanych artykułów: 5
McDonald’s najcenniejszą marką fast food
Sieć McDonald's to najbardziej wartościowa marka fast food na świecie według rankingu najcenniejszych marek świata BrandZTM Top 100 za rok 2019, ogłoszonego przez WPP i Kantar na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych ...
2019-07-29 Soft drinks
firmy:
McDonald's
Powstaje kompostowalny kubek do napojów
Nestle dołączyło do NextGen Cup Challenge. To wyzwanie, którego celem jest stworzenie w pełni nadającego się do recyklingu, kompostowalnego kubka do napojów na wynos. Wyzwanie to jest kontynuacją serii inicjatyw ...
2019-02-25 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
McDonald's
,
Nestle
,
Starbucks
WHO będzie walczyć z tłuszczami utwardzonymi
Utwardzone tłuszcze roślinne obecne w wielu produktach spożywczych zabijają pół miliona ludzi rocznie - szacuje Światowa Organizacja Handlu, która namawia rządzących do wyeliminowania tych substancji z rynku. WHO chce, by tłuszcze ...
2018-05-18 Soft drinks
firmy:
Ferrero
,
McDonald's
,
Nestle
Wydatki na jedzenie poza domem najwyższe od 9 lat
W 2017 r. Polacy na jedzenie w punktach gastronomicznych wydali średnio 98 PLN miesięcznie. To najwyższy wynik od 9 lat, wynika z raportu GfK "Rynek gastronomiczny 2017". Rynek gastronomiczny wzrósł o ...
2017-12-07 Soft drinks
firmy:
McDonald's
Wydatki na jedzenie poza domem najwyższe od 9 lat
×
Unilever najbardziej efektywnym reklamodawcą na świecie
20 czerwca w Cannes po raz trzeci ogłoszono globalny ranking skuteczności działań marketingowych. Pierwsze miejsce w zestawieniu Effie Effectiveness Index w kategorii reklamodawców zajęła firma Unilever. Globalna edycja rankingu Effie ...
2013-06-27 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
McDonald's
,
Procter & Gamble
,
Unilever
Unilever najbardziej efektywnym reklamodawcą na świecie
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [3]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [2]
› Nestle [2]
› Ferrero [1]
› Procter & Gamble [1]
› Starbucks [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA