KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
makroekonomia
handel
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 15
Mieszkańcy Luksemburga mają najwięcej do wydania
Średnia siła nabywcza mieszkańców Europy wynosi 6517 euro na osobę. Istnieją jednak znaczne różnice między 25 analizowanymi krajami pod względem wydatków na handel detaliczny: od najzamożniejszych mieszkańców Luksemburga po konsumentów z ...
2024-06-28 Soft drinks
Mieszkańcy Luksemburga mają najwięcej do wydania
×
Napędzanie paniki może potęgować drożyznę w sklepach
Opinie ekspertów są podzielone odnośnie wpływu wojny toczącej się w Ukrainie na ceny żywności w Polsce. Z uwagi na wahania kursów walutowych i niepewność na rynkach, artykuły spożywcze będą drożeć, czemu ...
2022-03-15 Soft drinks
COVID-19 powodem do niepokoju dla 64% konsumentów
Pandemia oraz stan finansów są dla Polaków najczęstszym powodem obaw i wzrostu opracowanego przez Deloitte indeksu niepokoju. Z najnowszej edycji badania firmy doradczej Global State of the Consumer Tracker wynika, że ...
2020-10-29 Soft drinks
GfK prezentuje wyniki raportu European Retail Study
W 2019 r. udział konsumpcji prywatnej w obrotach handlu detalicznego spadł w 27 państwach UE o 1 punkt procentowy. Unijni konsumenci wydają przeciętnie 29,9% swoich budżetów w stacjonarnych sklepach detalicznych. Najwięcej ...
2020-06-24 Soft drinks
GfK prezentuje wyniki raportu European Retail Study
×
W UE w handlu detalicznym wystąpi wzrost obrotów
Według prognoz analityków GfK w bieżącym roku, w 27 krajach Unii Europejskiej w handlu detalicznym wystąpi nominalny wzrost obrotów o 2,0%. Największe wzrosty prognozowane są w Rumuni i na Litwie. W ...
2019-07-17 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Polska rodzina zwiększy świąteczne wydatki o 6%
Jak pokazuje dwudziesta pierwsza edycja międzynarodowego badania "Zakupy świąteczne 2018", przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, w tym roku na prezenty, żywność oraz spotkania z najbliższymi Polacy zamierzają przeznaczyć średnio 1 168 ...
2018-11-21 Soft drinks
Siła nabywcza Belgów na rynku żywności trzy razy większa niż Polaków
Belgia, Chorwacja, Włochy i Polska to objęte badaniem europejskie rynki detaliczne, różniące się znacznie pod względem wielkości, liczby ludności, ogólnej siły nabywczej i siły nabywczej dla poszczególnych linii produktów. Analizy siły ...
2018-07-24 Soft drinks
Siła nabywcza Belgów na rynku żywności trzy razy większa niż Polaków
×
Polacy podchodzą z optymizmem do zakupów
Wyjątkowy dla rynku konsumenckiego 2016 r., wzrost sprzedaży kategorii FMCG, rosnący optymizm Polaków w odniesieniu do sytuacji finansowej i skłonności do wydawania pieniędzy oraz bardzo dobre odczucia w zakresie perspektyw na ...
2017-06-07 Soft drinks
Udział handlu detalicznego w prywatnej konsumpcji w Europie
W 2015 roku europejscy konsumenci mogli cieszyć się niższymi kosztami energii i paliwa, a także dobrą koniunkturą gospodarczą. Jednak głównymi beneficjentami korzystnych warunków były inne branże niż handel. Trend spadkowy wydatków ...
2016-06-20 Soft drinks
Polacy planują wzrost wydatków na Boże Narodzenie
Tegoroczne świąteczne wydatki Polaków będą wyższe o 13% w stosunku do ubiegłego roku. Jest to najwyższy procentowy wzrost w Europie, wynika z badania przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte w 16 krajach ...
2014-11-13 Soft drinks
Carrefour wycofuje się z greckiego rynku
Francuski gigant handlu detalicznego potwierdził, że wycofuje się z greckiego rynku. Koncern przyznaje, że przyczyną jest zła sytuacja gospodarcza w tym kraju. Szefowie Carrefoura tłumaczą, że musieli podjąć taką decyzję ...
2012-06-18 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Marinopoulos
Podatek dla sieci handlowych w Portugalii
Portugalski rząd wprowadzi podatek dla właścicieli sklepów o powierzchni większej niż 400 mkw., w których odbywa się handel artykułami spożywczymi. Opłata dotyczyć będzie również mniejszych obiektów działających w ramach sieci handlowych ...
2012-04-12 Soft drinks
Wydatki Polaków rosną najszybciej w Europie
Firma Nielsen zbadała dynamikę sprzedaży sektora FMCG w 21 krajach. Aż w 14 państwach w III kwartale była ona niższa niż w tym samym okresie 2007 r., najbardziej spadła w Irlandii ...
2008-12-01 Soft drinks
Europa zaciska pasa
Wielka Brytania i Niemcy stanęły na skraju recesji. Wpadli w nią już Irlandczycy, Duńczycy i Estończycy. Coraz więcej Europejczyków idzie śladem Amerykanów i zaczyna wielkie oszczędzanie. To całkowicie zmienia ich dotychczasowy styl ...
2008-10-27 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [15]
działy
› badania [12]
› inwestycje [2]
› akwizycje i fuzje [2]
› innowacje i nowości [1]
› promocje i PR [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carrefour [1]
› Marinopoulos [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [2]
› kawa i herbata [2]
› słodycze i przekąski [2]
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
› mleko [1]
› mięso i ryby [1]
› inne produkty [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA