KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kiedykolwiek
Starcom
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Rusza międzynarodowa kampania Nestea
Marka napojów Nestea rozpoczyna kampanię pod hasłem „Nestea przyciąga radość”. Nowa komunikacja brandu ma oderwać ludzi ludzi od codziennego pośpiechu, pozwalając im na beztroską chwilę pełną radości. - Motyw przewodni międzynarodowej ...
2023-06-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDOB
,
Moon Films
,
Publicis
,
Starcom
,
Xantus
marki:
Nestea
Rusza międzynarodowa kampania Nestea
×
Kamis promuje przyprawy w słoiczkach
Ruszyła tegoroczna kampania marki Kamis promująca przyprawy i zioła w wygodnych słoiczkach. Za realizację działań w Polsce oraz adaptację formatów na rynek rumuński odpowiada agencja Insignia. Kampania trwa do końca lutego ...
2022-01-25 Food & drinks
firmy:
McCormick
,
Insignia
,
Papaya Films
,
Spark Foundry
,
Starcom
marki:
Kamis
Kamis promuje przyprawy w słoiczkach
×
Daniel Craig w reklamie Heinekena
Heineken zaprezentował nową reklamę z Danielem Craigiem w roli Jamesa Bonda. Premiera kolejnej części przygód agenta 007 odbędzie się 26 października. Marka jest jednym z partnerów filmu. Prowadzone działania to ...
2015-09-22 Food & drinks
firmy:
Heineken
,
K2
,
Starcom
marki:
Heineken
Clear Channel Polska uruchomił nową platformę
Firma Clear Channel Polska uruchomiła platformę reklamy zewnętrznej City Connect. Pierwszą kampanię na nośnikach firma realizuje dla marki Heineken. Citylighty należące do sieci zostały wyposażone w czytnik NFC/QR, który pozwala ...
2014-07-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Clear Channel
,
K2 Internet
,
Starcom
marki:
Heineken
Coca-Cola wybiera MediaCom
Coca-Cola wybrała do obsługi mediowej MediaCom. W ramach współpracy dom mediowy zajmie się zintegrowanym planowaniem komunikacji w Polsce, na Litwie, Łotwie i w Estonii. Działania będą koordynowane z Warszawy. Poprzednio ...
2014-06-26 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
MediaCom
,
Starcom
Polska odsłona światowej kampanii Heinekena
Heineken rozpoczyna polską odsłonę ogólnoświatowej kampanii "Voyage". Marka sprawdza, jak radzą sobie mężczyźni wyrwani z codziennej rutyny i przeniesieni do zupełnie nieznanego środowiska. Internauci mogli śledzić dotąd eskapady czterech uczestników ...
2013-09-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Heineken
,
24/7PR
,
K2
,
Leo Burnett
,
Starcom
marki:
Heineken
Polska kampania marki Oreo na rynkach zagranicznych
Kampania ciastek Oreo (Mondelez Polska) przygotowana przez polską agencję Draft FCB pojawi się w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce kampania ciastek skierowana do dzieci w wieku od 6 do ...
2013-08-14 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Draft FCB + Ad Fabrika
,
Starcom
marki:
Oreo
Ruszyła świąteczna kampania Coca-Cola
- Nowa świąteczna kampania Coca-Cola, której premiera kinowa i telewizyjna miała miejsce 15 listopada, odwołuje się do wartości związanych z byciem razem, zwłaszcza w tak wyjątkowym momencie jak święta Bożego Narodzenia ...
2012-11-29 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
K2
,
McCann
,
Starcom
marki:
Coca-Cola
Międzynarodowa kampania reklamowa marki Cappy
Należąca do koncernu Coca-Cola marka Cappy rozpoczęła kampanię reklamową, która będzie prowadzona w sześciu krajach regionu centralnej i południowej Europy - na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Bośni i Hercegowinie oraz ...
2012-07-20 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
McCann
,
Momentum
,
Starcom
marki:
Cappy
100-lecie ciasteczek Oreo
Ciasteczka Oreo obchodzą w marcu 100-lecie istnienia. Urodziny marki zostaną wsparte działaniami reklamowymi na całym świecie. Od 2 marca w wielu krajach pojawiły się nowe, globalne reklamy w mediach cyfrowych, sklepach ...
2012-03-14 Food & drinks
firmy:
Kraft Foods
,
Draft FCB + Ad Fabrika
,
Starcom
100-lecie ciasteczek Oreo
×
Coca-Cola startuje z globalną kampanią "Let's get CRAZY!"
Coca-Cola prezentuje elementy globalnej, zintegrowanej kampanii marketingowej, związanej z Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012. Obejmuje ona również imprezy, które odbędą się w Europie, aby uczcić 100 dni ...
2012-03-01 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Attik
,
Cake
,
Concept Room
,
Edelman Polska
,
K2
,
McCann
,
M&C Saatchi Sport & Entertainment
,
Naked
,
Ogilvy & Mather
,
Santo
,
Scholz & Volkmer
,
Starcom
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola startuje z globalną kampanią "Let's get CRAZY!"
×
poprzedni
następny
FILTRY
działy
› promocje i PR [11]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [4]
› Grupa Żywiec [2]
› Heineken [2]
› Grupa Maspex [1]
› Kraft Foods [1]
› McCormick [1]
› Mondelez Polska [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [5]
› alkohol [3]
› słodycze i przekąski [2]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Starcom [11]
› K2 [4]
› McCann [3]
› Draft FCB + Ad Fabrika [2]
› 24/7PR [1]
› Attik [1]
› Cake [1]
› Clear Channel [1]
› Concept Room [1]
› DDOB [1]
› Edelman Polska [1]
› Insignia [1]
› K2 Internet [1]
› Leo Burnett [1]
› M&C Saatchi Sport & Entertainment [1]
› MediaCom [1]
› Momentum [1]
› Moon Films [1]
› Naked [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Papaya Films [1]
› Publicis [1]
› Santo [1]
› Scholz & Volkmer [1]
› Spark Foundry [1]
› Xantus [1]
marki
› Heineken [3]
› Coca-Cola [2]
› Cappy [1]
› Kamis [1]
› Nestea [1]
› Oreo [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA