KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
słodycze i przekąski
alkohol
Liczba wyszukanych artykułów: 311
Rozporządzenia w sprawie substancji polepszających żywność
28 lipca Komisja Europejska przyjęła ostateczną wersję pakietu propozycji rozporządzeń dotyczących substancji dodatkowych, enzymów, aromatów oraz systemu ich zatwierdzania. Pakiet rozporządzeń w sprawie tzw. substancji polepszających żywność ma wzmocnić zharmonizowany system przepisów ...
2006-08-02 Soft drinks
Peerelowskie marki wymagają inwestycji
Większość marek znanych nam z PRL, które dzisiaj zachowały mocną pozycję, to te pochodzące jeszcze sprzed wojny. Przykładem są: Żywiec czy Goplana. Polacy cenią te marki, które w ówczesnych czasach reprezentowały produkty ...
2006-07-17 Soft drinks
Najlepiej sprzedające się produkty na stacjach paliw
ACNielsen na bazie przeprowadzonych w latach 2005-2006 badań ustalił ranking najlepiej sprzedających się produktów FMCG w sklepach na stacjach benzynowych. Lista produktów spożywczych wg wartości sprzedaży w mln PLN. Piwo ...
2006-06-29 Soft drinks
Eksportowe szanse polskich producentów
Polacy pracujący za granicą chcą tam kupować polską żywność, oglądać polskie programy i czytać polską prasę. To nowa szansa na sprzedaż i zagraniczną promocję dla krajowych firm. Philip Kotler, guru marketingu, podkreślał ...
2006-06-27 Soft drinks
Znak Poznaj Dobrą Żywność dla 90 firm
Prawie 90 produktów z 22 firm otrzymało w niedzielę znak Poznaj Dobrą Żywność (PDŻ). PDŻ to program resortu rolnictwa, informujący o produktach żywnościowych wysokiej jakości. Udział w programie jest dobrowolny; mogą w ...
2006-06-26 Soft drinks
PremiumBrand 2006
22 czerwca 2006 roku w Warszawie, odbyła się uroczysta gala PremiumBrand 2006, na której zostały wręczone nagrody PremiumBrand dla marek o najwyższej reputacji. W pierwszym badaniu PremiumBrand 1500 konsumentów oceniło najlepsze działające ...
2006-06-26 Soft drinks
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
Szwedzi o polskich produktach
Północna Izba Gospodarcza oraz Uniwersytet Szczeciński już po raz drugi przeprowadziły badania polskich produktów za granicą. Najpierw w oczach berlińczyków, teraz Szwedów. Badaniu zostało poddanych 600 osób w Ystad i Malmoe ...
2006-06-14 Soft drinks
Marki Wysokiej Reputacji
W pierwszym badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006, konsumenci ocenili najlepsze działające w Polsce marki. 63 otrzymały tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Wśród zwycięzców znalazły się m.in.: - Carlsberg - Coca-Cola - Danone - E. Wedel - Hochland - Knorr - Lays - ...
2006-06-13 Soft drinks
Ceny cukru systematycznie rosną
Koncerny cukrowe nie narzekają na brzydką pogodę. Mimo że producenci lodów i zimnych napojów kupują od nich mniej cukru, jego cena cały czas rośnie. - Pogoda zawsze ma wpływ na sprzedaż cukru ...
2006-06-12 Soft drinks
Polska żywność jedzie za Polakami
Dunnes Stores, czołowa irlandzka sieć handlowa chce zarobić na tysiącach Polaków, którzy wyjechali do Wielkiej Brytanii i Irlandii w poszukiwaniu pracy. Według Planet Retail, firma zamierza tworzyć stworzyć w sklepach specjalne sekcje ...
2006-06-07 Soft drinks
PFPŻ uruchamia stronę o dodatkach do żywności
1 czerwca Polska Federacja Producentów Żywności udostęniła internautom nowy serwis stanowiący kompendium wiedzy o substancjach dodatkowych do żywności. Na stronie www.dodatki.pfpz.pl można znaleźć wszystkie podstawowe informacje dotyczące tych substancji oraz ich funkcji w produkcji ...
2006-06-07 Soft drinks
Początek Targów IFE Poland 2006
17 maja rozpoczęły się Międzynarodowe Targi Żywności, Napojów i Usług Gastronomicznych i Hotelarskich IFE POLAND. Targi są okazją dla polskich przedsiębiorców do zapoznania się z ofertą zarówno polskich jak i zagranicznych dostawców ...
2006-05-19 Soft drinks
Polska nakarmi stary kontynent?
Wyniki handlu zagranicznego żywnością po wejściu Polski do UE przeszły oczekiwania analityków. W latach 2004-05 wartość eksportu rosła w tempie przekraczającym 30%. Mimo mocnego złotego boom eksportowy potrwa także w tym ...
2006-05-16 Soft drinks
Eksporterzy korzystają z droższego cukru
Cukier na rynku światowym jest coraz droższy. Producenci słodyczy, dżemów i napojów, którzy muszą kupować cukier w krajach Unii liczą, że dalsze podwyżki jego cen ułatwią im konkurencję poza Wspólnotą. W UE ...
2006-05-11 Soft drinks
Polskie produkty spożywcze we Włoszech
Polskie sery i mięsa trafiają w dużych ilościach na włoskie stoły, jednak głównie w takiej postaci, aby konsument nie wiedział, skąd pochodzą. Według włoskich statystyk import żywności przetworzonej z Polski wzrósł o ...
2006-05-08 Food & drinks
Żywność ekologiczna zyskuje na popularności
Szacuje się, że światowy rynek żywności ekologicznej wart jest ponad 20 mld USD. W Europie potentatami zdrowego jedzenia są Niemcy - w ubiegłym roku wyprodukowali z naturalnych surowców blisko jedną piątą ...
2006-04-24 Food & drinks
Konsumenci gubią się w gąszczu nowości
938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy ...
2006-04-24 Soft drinks
Polskie firmy wolą dać zarobić pośrednikom
W 2005 r. polski eksport zwiększył się o blisko 20%. Jednak producenci narzekają, że ich zyski nie rosną w podobnym tempie. Według zachodnich ekspertów, zaledwie jedna piąta naszego eksportu pochodzi bezpośrednio ...
2006-04-24 Soft drinks
Majowe IFE Poland
W dniach 17-19 maja 2006 r., na IV edycji Międzynarodowych Targów Żywności, Napojów oraz Usług Hotelarskich i Gastronomicznych IFE POLAND 2006 spotka się ponad 400 firm. Wśród nich znajdują się liderzy rynkowi ...
2006-04-19 Soft drinks
[1]
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
[16]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [3]
› ostatnie 3 miesiące [7]
› ostatni rok [14]
› kiedykolwiek [311]
działy
› badania [202]
› handel [132]
› zagranica [64]
› promocje i PR [43]
› innowacje i nowości [22]
› dostawcy [16]
› inwestycje [15]
› makroekonomia [9]
› akwizycje i fuzje [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [12]
› Grupa Żywiec [9]
› Lidl [8]
› Lotte Wedel [6]
› PepsiCo [5]
› Carlsberg [3]
› Carrefour [3]
› Duży Ben [3]
› Eurocash [3]
› Grupa Maspex [3]
› Aldi [2]
› Coca-Cola [2]
› Colian [2]
› Diageo [2]
› Dino [2]
› Kompania Piwowarska [2]
› Netto [2]
› Pernod Ricard [2]
› AB InBev [1]
› Auchan [1]
› Bakalland [1]
› Beer Fingers [1]
› Bewa [1]
› Browar Kasztelan [1]
› Cartondruck Polska [1]
› Chespa [1]
› Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie [1]
› Doehler [1]
› Edeka [1]
› E.Leclerc [1]
› FoodWell [1]
› Gemius [1]
› Granny Gothards [1]
› Intersnack Poland [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Kaufland [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Lubella [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Masterpress [1]
› McDonald's [1]
› Metro Group [1]
› Mlekovita [1]
› MM Brown Polska [1]
› Mondelez International [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› O-I [1]
› Paccor [1]
› Party Express [1]
› Perła Browary Lubelskie [1]
› POLOmarket [1]
› PWW Polmos [1]
› Pyszne.pl [1]
› Res-Drob [1]
› Sleever International [1]
› Stock Polska [1]
› Tesco [1]
› Tymbark [1]
› United Packaging [1]
› Van Pur [1]
› Wawel [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [235]
› mleko [202]
› inne produkty [189]
› owoce i warzywa [154]
› mięso i ryby [146]
› kawa i herbata [129]
firmy marketingowe
› Roots [3]
› Starcom [3]
› The Digitals [3]
› LVOV [2]
› Brief me [1]
› Cream [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› G3 [1]
› Global [1]
› JDA Łomża [1]
› Just [1]
› Men at Work [1]
› Papaya Films [1]
› Polymus [1]
› Televisor [1]
marki
› E.Wedel [6]
› Lay's [6]
› Warka [4]
› Tymbark [3]
› Desperados [2]
› Kubuś [2]
› Lubella [2]
› Milka [2]
› Soplica [2]
› Tyskie [2]
› Actimel [1]
› Beer Fingers [1]
› Berlinki [1]
› Chio [1]
› Chopin [1]
› Cisowianka [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Donner [1]
› Dr.Oetker [1]
› Ferrero Rocher [1]
› Finlandia [1]
› Granny Gothards [1]
› Intersnack [1]
› Jacobs [1]
› Kasztelan [1]
› Kinder [1]
› Knoppers [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Okocim [1]
› Pepsi [1]
› Perła [1]
› Piątnica [1]
› Raffaello [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Smirnoff [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Tic Tac [1]
› Tiger [1]
› Wyborowa [1]
› Zatecky [1]
› Żubr [1]
› Żywiec [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA