KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53132
Dolina Dobra rusza z konkursem i promocją
Producent Kiełbasek Śniadaniowych, przygotował specjalny konkurs. Zwycięzca nagrody głównej otrzyma voucher na kwotę 30 tys. zł do wykorzystania na zakupy w sklepie IKEA. Dodatkowo od 24 do 29 października promocyjne opakowania ...
2024-10-21 Food & drinks
firmy:
Goodvalley
marki:
Dolina Dobra
Dolina Dobra rusza z konkursem i promocją
×
Rusza druga odsłona globalnego programu Act For Food
Grupa Carrefour uruchamia drugą odsłonę programu „Act For Food”. W jego ramach Carrefour Polska ogłosił właśnie 5 swoich lokalnych zobowiązań handlowych dotyczących zwiększenia dostępności zdrowych produktów dla klientów. Celem realizowanej strategii ...
2024-10-21 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Rusza druga odsłona globalnego programu Act For Food
×
OSM Piątnica promuje śmietanę 18%
21 października OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%. W spocie podkreślono najważniejsze właściwości tej najpopularniejszej w Polsce śmietany: nie warzy się w gorących daniach i znakomicie podkreśla smak domowych potraw ...
2024-10-21 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
marki:
Piątnica
Przepisy blokujące sprzedaż alkotubek usuną z rynku praliny z alkoholem?
Kontrowersje wokół zw. „alkotubek”, czyli saszetek z alkoholem przypominających dziecięce przekąski może mieć dalsze konsekwencje. Projekt ustawy, której celem jest zakazanie sprzedaży alkoholu w innej formie niż płynna może uderzyć również ...
2024-10-21 Food & drinks
Wspólne stoisko Członków PIM na SIAL Paris
SIAL Paris to jedno z najważniejszych wydarzeń targowych dla branży rolno-spożywczej na świecie. Odbywające się co dwa lata w Paryżu targi przyciągają tysiące wystawców i odwiedzających z całego globu. Wychodząc naprzeciw ...
2024-10-21 Soft drinks
Wspólne stoisko Członków PIM na SIAL Paris
×
Sejm rozpoczął prace nad zerową akcyzą na cydr i perry
17 października w Sejmie odbyło się pierwsze czytanie poselskiego projektu ustawy dotyczącej likwidacji akcyzy na cydry i perry o zawartości alkoholu do 5%. Zmiany te mają pomóc zarówno polskim sadownikom, jak ...
2024-10-18 Soft drinks
Sejm rozpoczął prace nad zerową akcyzą na cydr i perry
×
Danone przeznaczy 10 mln złotych na wsparcie rolników
Do końca 2025 r. spółka przeznaczy ponad 10 mln złotych na wsparcie dostawców mleka, z którymi współpracuje, co przyczyni się do obniżenia emisyjności rolnictwa – ogłosił Marek Sumiła, dyrektor zarządzający Danone ...
2024-10-18 Soft drinks
firmy:
Danone
Danone przeznaczy 10 mln złotych na wsparcie rolników
×
poprzedni
następny
Kawa podrożała o 50% w dwa lata
Ceny kawy mielonej wzrosły aż o 50 proc. od 2022 r. Za półkilogramowe opakowanie kawy mielonej pod koniec 2022 r. średnio płaciliśmy 19,99 zł. Teraz jest to już 29,99 zł - ...
2024-10-18 Food & drinks
Żywność BIO nadal popularna w dużych miastach
Jak wynika z badania instytutu IQS zrealizowanego na zlecenie Carrefour Polska pod koniec września br., Polacy bardzo dobrze postrzegają produkty ekologiczne. Cenią je za wysoką jakość, skład oraz uważają je ze ...
2024-10-18 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Żywność BIO nadal popularna w dużych miastach
×
Lidl przetestuje w sklepach nową usługę
Jeszcze w tym miesiącu w wybranych sklepach sieci Lidl rozpoczną się testy usługi Scan&Go, umożliwiającej samodzielne skanowanie produktów przez klientów. Podobna usługa działa już m.in. w siostrzanej sieci sklepów w Polsce ...
2024-10-18 Soft drinks
firmy:
Lidl
Kasogranie na rodzinne wydawanie. Loteria Nestle
Agencja Unique One organizuje dla producenta płatków śniadaniowych i śniadaniowych batonów zbożowych Nestlé loterię „Kasogranie na rodzinne wydawanie”. Okres sprzedaży promocyjnej rozpoczął się 30 września i potrwa do 15 grudnia 2024 ...
2024-10-18 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Unique One
marki:
Nestle
Kasogranie na rodzinne wydawanie. Loteria Nestle
×
Lay’s zaprosił influencerów na pole ziemniaków
zenitMarka Lay’s (Frito Lay) chciała pokazać, jaki proces stoi za każdym chipsem. Zaprosiła na swoje pola uprawne influencerów. Byli to m.in. Kasia Węsierska, Jakub Kosel, Dawid Oleszko, Piotr Latała. Wizyta dostarczyła ...
2024-10-18 Food & drinks
firmy:
Frito Lay
,
PepsiCo
,
Avanti
,
H2O
,
Zenith
marki:
Lay's
Biedronka wprowadza kolejne redukcje materiałów
Sieć Biedronka nie ustaje w wysiłkach związanych z redukcją wytwarzanych odpadów. Jednym z ostatnich działań jest optymalizacja i eliminacja ilości materiałów wykorzystywanych do produkcji szaf ekspozycyjnych (tzw. standów) stojących w salach ...
2024-10-18 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Mars Wrigley
Żabka debiutuje na Głównym Rynku GPW
Rekordowa ilość 345 mln akcji o łącznej wartości 7.417.500.000 zł, trafiło na parkiet Giełdy Papierów wartościowych w ramach debiutu Grupy Żabka. Oferta publiczna Żabki jest czwartą największą w historii. Grupa Żabka ...
2024-10-17 Soft drinks
firmy:
Żabka
Żabka debiutuje na Głównym Rynku GPW
×
UOKiK wygrywa w sądzie z Biedronką
Zapadł wyrok w sprawie Jeronimo Martins Polska. Sąd Okręgowy potwierdził decyzję Prezesa UOKiK i ustalił karę w wysokości ponad pół miliarda zł. Decyzja nie jest prawomocna i stronom przysługuje apelacja. Dostawcy ...
2024-10-17 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
Kolejny produkt z alkoholem wycofany ze sprzedaży
Po niedawnej aferze z tzw. alko-tubkami, pod lupę inspektorów IJHARS trafiły lody zawierające 4% alkoholu. Na ich opakowaniu znajduje się znak 18+ oraz nazwa Ice Shot. Produkty te były dostępne w ...
2024-10-17 Soft drinks
firmy:
Lody Jan
Nowa odsłona kampanii Kaufland „Marnowanie? Nie mam w planie!”
Kaufland wystartował z kampanią „Marnowanie? Nie mam w planie!”. Można ją zobaczyć m.in. w internecie oraz gazetkach promocyjnych sieci. Inicjatywa ma na celu zwrócić uwagę konsumentów na problem marnowania żywności. Akcja ...
2024-10-17 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Nowa odsłona kampanii Kaufland „Marnowanie? Nie mam w planie!”
×
System kaucyjny wejdzie w życie później
- W mojej opinii system kaucyjny nie jest gotowy do wejścia w życie od stycznia - wiceminister klimatu i środowiska Anita Sowińska złożyła nieformalny wniosek o przesunięcie o pół roku wejścia ...
2024-10-16 Soft drinks
Konsumenci szukają promocji w sklepach
Niemal 30% konsumentów regularnie kupuje w promocjach 20-40% żywności. Głównie twierdzą tak osoby w wieku 25-34 lat, zarabiające 7000-8999 zł netto miesięcznie, z wyższym wykształceniem. Nieco ponad rok temu powyższe wskazanie ...
2024-10-16 Soft drinks
Marka Felix rozkręca imprezę w sieci
Marka orzechów Felix rozpoczęła muzyczno-wizualną kampanię promującą swoje orzeszki ziemne. Zakręcona „Wiksa u Felixa” otwiera przed nami efektowne, smakowe nuty. – Zależało nam na akcji, która wybije się nietypową formą w ...
2024-10-16 Food & drinks
firmy:
Intersnack Poland
,
GoldenSubmarine
,
Zenith
marki:
Felix
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[2657]
OSTATNIE WYDANIE
Lubella i Thermomix prezentują kolekcję przepisów
Soft drinks
Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą
Soft drinks
Pyszne.pl dowiezie zakupy z Carrefour
Soft drinks
Branża mleczarska rozpoczyna ogólnopolską kampanię
Food & drinks
Grupa Eurocash mianuje nowego CFO
Soft drinks
Kolejni superbohaterowie na opakowaniach Coca-Coli
Soft drinks
Lody z rogalem świętomarcińskim wkrótce w sprzedaży
Food & drinks
Plan dekarbonizacji sektora opakowań szklanych
Soft drinks
Program „Trzeźwo Myślę” już po raz ósmy
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA