KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53132
Praliny Amoretta w nowych wariantach
W ofercie firmy cukierniczej Mieszko pojawiły się nowe produkty marki Amoretta. Linia obejmuje mini pralinki w mlecznej czekoladzie z różnymi nadzieniami. Bombonierki dostępne są w 3 wariantach: Classic, Desserts i Fruits ...
2024-10-07 Soft drinks
firmy:
Mieszko
marki:
Amoretta
Praliny Amoretta w nowych wariantach
×
Mocny alkohol wyłącznie w butelkach lub puszkach
Do konsultacji publicznych trafił projekt rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi określający wymagania w zakresie opakowań niektórych napojów spirytusowych. Termin zgłaszania uwag upływa 7 października 2024 r. Projekt zawiera propozycje uregulowania ...
2024-10-04 Soft drinks
Syrop z owoców granatu marki Herbapol
Do portfolio syropów marki Herbapol dołączył nowy wariant – Grenadyna, o lubianym smaku owoców granatu. - Grenadyna Herbapolu powstaje na bazie soku z owoców granatu pochodzących z Grecji. Nie tylko cieszy ...
2024-10-04 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Syrop z owoców granatu marki Herbapol
×
Pyszne.pl wskazuje ulubione pierogi Polaków
Jak wynika z Raportu Food Trendów Pyszne.pl 2023/24, choć Polacy uwielbiają rodzimą kuchnię, coraz chętniej sięgają po przysmaki z różnych zakątków świata. Dobrym przykładem są pierogi. To z pozoru jeden z ...
2024-10-04 Food & drinks
firmy:
Pyszne.pl
Pyszne.pl wskazuje ulubione pierogi Polaków
×
Strategiczne partnerstwo Fresh Inset i Janssen PMP
Fresh Inset podpisał umowę z Janssen PMP, spółką z koncernu Johnson and Johnson. Umowa ma na celu komercjalizację w Europie opracowanej przez Fresh Inset technologii Vidre+ służącej przedłużaniu świeżości i ochronie ...
2024-10-04 Soft drinks
firmy:
Fresh Inset
Strategiczne partnerstwo Fresh Inset i Janssen PMP
×
poprzedni
następny
Alkotubki przyspieszyły prace nad nowymi przepisami
Pojawienie się na rynku napojów alkoholowych w tubkach wywołało reakcję w resorcie zdrowia. Z informacji portalu Onet wynika, że planowane jest wprowadzenie zakazu sprzedaży tego rodzaju produktów. Przepisy będą włączone do ...
2024-10-03 Soft drinks
IV edycja czekoladowego raportu Wedel
Wraz z początkiem wysokiego sezonu sprzedaży słodyczy czekoladowych, firma Wedel prezentuje czwartą edycję raportu „Światowy i polski rynek słodyczy czekoladowych”. Eksperci przyglądają się w nim zmieniającym się warunkom rynkowym oraz nowym ...
2024-10-03 Soft drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
Jesienne nowości w portfolio FRoSTY
Producent mrożonek wprowadza tej jesieni do swojego asortymentu kilka zupełnych nowości. Są to między innymi Kurczak słodko-kwaśny z warzywami i ananasem, Burgery rybne z mintaja oraz filety z mintaja w dwóch ...
2024-10-03 Food & drinks
firmy:
FRoSTA
marki:
FRoSTA
Rozbudowa fabryki Nutricia nabiera tempa
W zakładach produkcyjnych Nutricia w Opolu trwają prace, których efektem będzie rozpoczęcie w 2025 r. produkcji preparatów do żywienia dojelitowego. Realizacja projektu rozpoczęła się już 3 miesiące po ogłoszeniu we wrześniu ...
2024-10-03 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
Rozbudowa fabryki Nutricia nabiera tempa
×
poprzedni
następny
Bakoma Maxi meal – gotowy posiłek w jednej butelce
Firma Bakoma wprowadziła na rynek nową linię produktów marki Bakoma. Bakoma Maxi meal to pełnowartościowy posiłek w butelce, który wystarczy wypić. To rozwiązanie dla osób, które prowadzą intensywny tryb życia, w ...
2024-10-03 Soft drinks
firmy:
Bakoma
marki:
Bakoma
Bakoma Maxi meal – gotowy posiłek w jednej butelce
×
Hochland startuje z nową komunikacją wizerunkową
Nowa komunikacja skupi się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką. Jest start zaplanowano na 4 października, a więc Światowy Dzień Uśmiechu. W ramach kampanii marka ...
2024-10-03 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Hochland
Kolejne małopolskie firmy ze wsparciem Polskiej Strefy Inwestycji
Krakowski Park Technologiczny wydał przedsiębiorcom z Małopolski kolejne decyzje o wsparciu w ramach programu Polska Strefa Inwestycji. Umożliwi im to skorzystanie ze zwolnień podatkowych i dynamiczny rozwój ich działalności. Ze wsparcia ...
2024-10-03 Soft drinks
Rząd konkretyzuje propozycje regulacji sprzedaży alkoholu
Ministerstwo zdrowia przygotowało projekt nowelizacji przepisów regulujących sprzedaż alkoholu w Polsce. Nowe rozwiązania znajdą się w projekcie nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi - informuje Business Insider Polska ...
2024-10-03 Soft drinks
Intersnack Poland wznowił działalność po powodzi
Nyski zakład producenta przekąsek, firmy Intersnack Poland, ucierpiał z powodu powodzi na południu Polski. W przywracaniu obiektu do działania brali udział pracownicy firmy i w wyniku intensywnych prac 30 września zakład ...
2024-10-03 Food & drinks
firmy:
Intersnack Poland
Zmiany personalne w zarządzie Kaufland Polska
Michał Łagunionek (55), Prezes Zarządu Kaufland Polska, opuszcza firmę z powodów osobistych. Funkcję prezesa pełnił od kwietnia 2024 roku. Stanowisko Prezesa Kaufland Polska obejmuje od dzisiaj Stefan Hoppe (44), który związany ...
2024-10-03 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Zmiany personalne w zarządzie Kaufland Polska
×
poprzedni
następny
Dino zwiększyło tempo inwestycji
Sieć sklepów Dino liczy już 2572 placówek. Od początku 2024 r. ich liczba wzrosła o 167 nowych obiektów handlowych. - Na koniec września 2024 r. sieć liczyła 2572 sklepy, wobec 2340 ...
2024-10-03 Soft drinks
firmy:
Dino
„Łaciate zasady” w jesiennej kampanii marki Łaciate
W nadchodzących miesiącach marka Łaciate wyjątkowo ciepło zadba o nasz „jesienny muud” – wszystko po to, abyśmy „nie dali się muustalgii”. We wrześniu wystartowała odświeżona kampania „Łaciate zasady”. W ramach działań ...
2024-10-03 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
„Łaciate zasady” w jesiennej kampanii marki Łaciate
×
Blue Chai Latte w menu Tchibo
W menu kawiarni Tchibo pojawił się napój Blue Chai Latte. Nowość charakteryzuje oryginalny smak, unikatowy niebieski kolor oraz dobroczynne właściwości, dzięki obecności spiruliny w składzie. Wprowadzenie sezonowej pozycji do menu wspiera ...
2024-10-03 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Blue Chai Latte w menu Tchibo
×
Pierwszy bezalkoholowy Porter Bałtycki
Browar Amber wprowadza do oferty pierwszy bezalkoholowy odpowiednik Portera Bałtyckiego. - Ten „piwowarski skarb Polski” od lat jest naszym klasykiem. Warzenie bezalkoholowej wersji było nie lada wyzwaniem. Zanim osiągnęliśmy idealny balans ...
2024-10-03 Soft drinks
firmy:
Browar Amber
marki:
Po Godzinach
Pierwszy bezalkoholowy Porter Bałtycki
×
Wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
Marka JemyJemy, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku ...
2024-10-03 Food & drinks
firmy:
Profi
,
21gram
,
Value Media
Wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
×
poprzedni
następny
[1]
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
[2657]
OSTATNIE WYDANIE
Lubella i Thermomix prezentują kolekcję przepisów
Soft drinks
Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą
Soft drinks
Pyszne.pl dowiezie zakupy z Carrefour
Soft drinks
Branża mleczarska rozpoczyna ogólnopolską kampanię
Food & drinks
Grupa Eurocash mianuje nowego CFO
Soft drinks
Kolejni superbohaterowie na opakowaniach Coca-Coli
Soft drinks
Lody z rogalem świętomarcińskim wkrótce w sprzedaży
Food & drinks
Plan dekarbonizacji sektora opakowań szklanych
Soft drinks
Program „Trzeźwo Myślę” już po raz ósmy
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA