KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53132
Chiny wprowadzają cła odwetowe na alkohol
Po wprowadzeniu przez Unię Europejską cła na chińskie samochody elektryczne, Chiny podjęły decyzję o ustanowieniu podobnego środka na brandy importowane z UE. Od piątku, 11 października wszyscy importerzy sprowadzający europejską brandy ...
2024-10-09 Food & drinks
„Chwytaj dżem” w kampanii marki Łowicz
Rusza kolejna odsłona kampanii dżemów od Łowicza. W tej edycji „Chwytaj dżem” marka Łowicz jeszcze mocniej koncentruje się na przyjemności, którą można osiągnąć dzięki dodaniu dżemu do codziennych potraw. - W ...
2024-10-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDB & Tribal
,
Starcom
,
Xantus
marki:
Łowicz
„Chwytaj dżem” w kampanii marki Łowicz
×
poprzedni
następny
Limitowana wersja Monster Munch na Halloween
„Duszki” Monster Munch od wielu lat są elementem imprez z okazji Halloween – nie tylko ze względu na swój charakterystyczny kształt, ale przede wszystkim wyjątkowy smak. - W tym roku firma ...
2024-10-09 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
Limitowana wersja Monster Munch na Halloween
×
Nowe możliwości w aplikacji Lidl Plus
Zniżki na paliwo, tańsze bilety do kina, rabat na cyfrową prasę czy bezpłatne konsultacje lekarskie. Użytkownicy aplikacji Lidl Plus – oprócz kuponów zniżkowych na zakupy w sklepach – mają od teraz ...
2024-10-09 Soft drinks
firmy:
Lidl
Nowe możliwości w aplikacji Lidl Plus
×
Nowa platforma komunikacyjna Intermarché
Ruszyła nowa platforma komunikacyjna sieci Intermarché pod hasłem „Wszystko czego dziś chcę”. Motto przewodnie kampanii odzwierciedla wartości wyróżniające markę na rynku: szeroki asortyment, niskie ceny, przyjazną obsługę oraz bogatą ofertę świeżych ...
2024-10-09 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
2012
,
MediaCom
Kaufland świętuje zbliżające się otwarcie 250. sklepu
Sieć sklepów Kaufland już niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Celebrację uświetnia specjalnie przygotowana na tę okazję kampania „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników, w której pojawią się atrakcyjne oferty ...
2024-10-09 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Kaufland świętuje zbliżające się otwarcie 250. sklepu
×
Rusza pierwsza edycja programu Nestle Dla Nauki
Nestlé Polska ogłasza start pierwszej edycji programu #NestleDlaNauki. Inicjatywa ma na celu wsparcie polskich środowisk naukowych w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze żywności. Tematem przewodnim pierwszej edycji programu w roku akademickim ...
2024-10-09 Soft drinks
firmy:
Nestle
Dieta dzieci w Akademii Qulinarnej Sokołów
Firma Sokołów podejmuje wiele działań edukacyjnych i promujących zdrowy tryb życia wśród dzieci i młodzieży. Tematowi komponowania wartościowej diety najmłodszych poświęcone były kolejne warsztaty w Akademii Qulinarnej Sokołów, w których uczestniczyli ...
2024-10-09 Food & drinks
firmy:
Sokołów
marki:
Sokołów
Dieta dzieci w Akademii Qulinarnej Sokołów
×
poprzedni
następny
Eurocash tworzy detaliczną grupę zakupową
Deklarację o przystąpieniu do grupy zakupowej „Równi w Biznesie” podpisały już wszystkie spółki będące organizatorami związanych z Grupą Eurocash sieci handlowych. W sumie należy do nich ok. 15,5 tys. placówek franczyzowych ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Eurocash tworzy detaliczną grupę zakupową
×
Wdrożenie rozporządzenia EUDR przesunięte o rok
Komisja Europejska zaproponowała odroczenie o rok wdrożenia dyrektywy EUDR (EU Deforestation Regulation). Nowe regulacje mają na celu ograniczenie wylesiania związanego z towarami - importowanymi, produkowanymi i eksportowanymi z Unii Europejskiej. Zasady ...
2024-10-08 Soft drinks
Biedronka nie chroni klientów przed kradzieżą rabatów
Największa sieć sklepów w Polsce zmaga się z problemem oszustw związanych z kartą lojalnościową „Moja Biedronka”, w której do naliczenia rabatów wystarczy podanie numeru telefonu przypisanego do karty. Oszuści wykorzystują to ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Polacy chętnie korzystają z programów lojalnościowych
Badanie „Monitor programów lojalnościowych 2024” przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia pokazuje, że 72% Polaków korzysta z co najmniej jednego programu lojalnościowego, co stanowi wzrost o 8 punktów procentowych w porównaniu ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Jak branża handlowa ocenia projekt ustawy o niemarnowaniu żywności?
Jak wynika z ostatnich prac rządu, według ministerstwa rolnictwa ograniczeniu marnowania żywności, a także zwiększeniu przekazywania żywności przez sprzedawców do organizacji pozarządowych zajmujących się ich redystrybucją ma służyć nowelizacja ustawy o ...
2024-10-08 Soft drinks
Wyborowa wspiera zróżnicowanie swoich pracowników
Z początkiem października Wyborowa Pernod Ricard wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie różnorodności, a także wzmocnienie i wspieranie ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa wspiera zróżnicowanie swoich pracowników
×
Lidl wycofuje niebezpieczny produkt
Firma Lidl Polska podjęła decyzję o wycofaniu ze sprzedaży partii mąki żytniej chlebowej marki Gdańskie Młyny z powodu wykrycia w niej zbyt wysokiego poziomu ochratoksyny A. To grzybicza substancja toksyczna, która ...
2024-10-08 Food & drinks
firmy:
Lidl
Waterdrop oficjalnym partnerem Australian Open
Austriacka firma waterdrop rozpoczyna wieloletnie partnerstwo z Australian Open. Jako oficjalny partner, firma dostarczy butelki wielokrotnego użytku ze stali nierdzewnej zawodnikom, ich drużynom oraz pracownikom turnieju. - W dniach 12-26 stycznia ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Waterdrop
Waterdrop oficjalnym partnerem Australian Open
×
Roślinne burgery będą bezpieczne
Francuskie organizacje: Europejska Unia Wegetariańska, EVU, Francuskie Stowarzyszenie Wegetariańskie, AVF oraz spółka Beyond Meat Inc., zakwestionowały dekret, który rząd francuski przyjął w celu ochrony przejrzystości informacji dotyczących żywności w handlu. Ich ...
2024-10-07 Soft drinks
Carlsberg pracuje nad drożdżami do piwa bezalkoholowego
Prezes Carlsberg Polska Mieszko Musiał udzielił wywiadu portalowi Business Insider Polska, w którym zwrócił m.in. uwagę na stały wzrost sprzedaży segmentu piw bezalkoholowych. Okazuje się, że Grupa Carlsberg od lat prowadzi ...
2024-10-07 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
Mazurska Manufaktura wchodzi do Dużego Bena
Producent regionalnego piwa - nawiązał współpracę z Dużym Benem. Do największej sieci marketów alkoholowych w Polsce wejdą piwne produkty różnych marek należących do grupy Mazurska Manufaktura, w tym Profesja, AleBrowar czy ...
2024-10-07 Soft drinks
firmy:
Duży Ben
,
Mazurska Manufaktura
marki:
AleBrowar
,
Profesja
Chiny inwestują w branżę mleczarską, kosztem importu
Sytuacja polskiego sektora mleczarskiego na chińskim rynku staje się trudniejsza, po tym, jak kraj ten zmniejsza import produktów mlecznych. Chiny intensywnie rozwijają własną branżę mleczarską, co skutkuje spadkiem popytu na importowane ...
2024-10-07 Soft drinks
firmy:
Mlekovita
,
Mlekpol
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[2657]
OSTATNIE WYDANIE
Lubella i Thermomix prezentują kolekcję przepisów
Soft drinks
Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą
Soft drinks
Pyszne.pl dowiezie zakupy z Carrefour
Soft drinks
Branża mleczarska rozpoczyna ogólnopolską kampanię
Food & drinks
Grupa Eurocash mianuje nowego CFO
Soft drinks
Kolejni superbohaterowie na opakowaniach Coca-Coli
Soft drinks
Lody z rogalem świętomarcińskim wkrótce w sprzedaży
Food & drinks
Plan dekarbonizacji sektora opakowań szklanych
Soft drinks
Program „Trzeźwo Myślę” już po raz ósmy
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA