KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Carat
iProspect
MyFood
Liczba wyszukanych artykułów: 11
„Promocje od pierwszej sztuki” w kampanii Aldi
Dewizą najnowszej kampanii reklamowej ALDI jest możliwie najniższa cena promocyjna już przy zakupie pierwszej sztuki dowolnego produktu z grupy artykułów spożywczych. Dyskonter postawił na czytelność i prostotę, gwarantując przy tym atrakcyjne ...
2022-05-11 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
,
Opus B
Aldi partnerem nowego programu kulinarnego
Pascal Brodnicki powraca po 7 latach do telewizji, żeby pomóc dzieciom w podziękowaniu ich idolom - trenerom sportowym, strażakom, opiekunom, dawcom szpiku. W ramach wdzięczności, wspólnie przygotują dla nich wielką niespodziankę ...
2022-04-12 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
Świąteczna odsłona kampanii sieci sklepów Aldi
W te święta ALDI ma to COŚ - świątecznego i magicznego dla swoich klientów - pod takim hasłem wystartowała kolejna odsłona kampanii Aldi, budująca wizerunek sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze ...
2021-11-30 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
,
Opus B
Pierwsza w historii ALDI reklama telewizyjna
Pod hasłem "ALDI ma to COŚ" wystartowała najnowsza kampania sieci Aldi. Jej celem jest umocnienie wizerunku sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś ...
2021-11-08 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
,
Opus B
Pierwsza w historii ALDI reklama telewizyjna
×
poprzedni
następny
Aldi startuje z pierwszą loterią dla klientów
Pod hasłem "1001 powodów, by wygrać" rusza pierwsza w historii Aldi w Polsce loteria konsumencka. Wśród nagród znajdują się między innymi campervan Ford Nugget i roczne pensje w wysokości 60 tys ...
2021-04-30 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
,
Smolar
Aldi startuje z pierwszą loterią dla klientów
×
Influencerki w wielkanocnej kampanii Aldi
Święta z jajem - pod takim hasłem rusza wielkanocna akcja Aldi będąca częścią kampanii 1001 powodów, by wpaść do Aldi, w którą oprócz Klubu Komediowego zaangażowane zostały także znane influencerki ...
2021-03-18 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
ANDO
,
Carat
,
iProspect
,
Scholz & Friends
,
The Digitals
Kampania Aldi „Mamy święta i mamy siebie”
Sieć sklepów Aldi startuje ze swoją pierwszą w Polsce kampanią świąteczną skierowaną do rodzin. Jej motywem przewodnim są zabawne opowieści mam o przedświątecznych perypetiach i niespodziewanych sytuacjach, w których rozwiązaniu pomaga ...
2020-11-16 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Carat
,
iProspect
,
Scholz & Friends
,
The Digitals
Kampania Aldi „Mamy święta i mamy siebie”
×
Zott zachęca do projektowania Jogobelli
Marka Jogobella - lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce organizuje konkurs, w którym konsumenci mogą zaprojektować nowe opakowania butelek Jogobella. Jogurty Jogobella w butelce dostępne są w sześciu smakach: ...
2016-05-23 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Amnet
,
Carat
,
iProspect
,
Lubię To
marki:
Jogobella
Zott zachęca do projektowania Jogobelli
×
Lurpak wzywa amatorów gotowania do improwizacji
Marka Lurpak zachęca konsumentów do eksperymentowania w kuchni i zabawy smakami. Od 6 maja w stacji Kuchnia+ emitowany będzie program kulinarny "Akcja improwizacja". W każdym odcinku prowadząca Monika Dąbrowska wyzwie na ...
2016-05-05 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Amnet
,
Carat
,
iProspect
,
Lubię To
,
W&K London
marki:
Lurpak
Zott wprowadza na rynek nowy produkt śniadaniowy
W ofercie marki Jogobella - lidera na rynku jogurtów owocowych w Polsce - pojawił się nowy, śniadaniowy produkt: Jogobella Breakfast. Launch nowego produktu wspierany jest silną kampanią reklamową. Jogobella Breakfast ...
2016-01-15 Food & drinks
firmy:
Zott
,
Amnet
,
Carat
,
iProspect
,
Lubię To
,
Pahnke
marki:
Jogobella
Zott wprowadza na rynek nowy produkt śniadaniowy
×
Blogerzy w kampanii serów Castello
Trwa internetowa kampania reklamowa serów Castello (Arla Foods) oparta o content marketing. Głównym elementem kampanii jest nowo powstała strona serycastello.pl. Zamieszczono tam wiele pomysłów, porad i inspiracji dla miłośników serów ...
2014-11-07 Food & drinks
firmy:
Arla Foods
,
Carat
,
iProspect
marki:
Castello
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [11]
działy
› promocje i PR [11]
› handel [7]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Aldi [7]
› Arla Foods [2]
› Zott [2]
kategorie rynkowe
› mleko [3]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Amnet [3]
› Lubię To [3]
› Opus B [3]
› Scholz & Friends [2]
› The Digitals [2]
› ANDO [1]
› Pahnke [1]
› Smolar [1]
› W&K London [1]
marki
› Jogobella [2]
› Castello [1]
› Lurpak [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA